Inspirációs képválogatás - helló, július!

A mai nap alapján ha az egész hónap ilyen lesz, akkor ennek az évnek a legszebb időszakát köszönthetem az életemben, nagyon tetszik, hogy aktívan kezdenek beindulni a dolgok, jobban érzem magam, a hangulatomon is meglátszik ez a pozitív változás. Ráadásul rövidesen az én drága uracskám születésnapját és a házassági évfordulónkat is ünnepelhetjük, jujj-jujj! :)


Open your eyes:




#napom #hetem #hónapom #évem #életem



I believe I can fly:



Ilyen torta mellett bármikor találnék okot az ünneplésre:



Aszimmetria és letisztultság egyben:



Ha nagyon jó hangulatomban tálalják elém, akkor van esély a megosztásra :)



Badgley Mischka - sosem mondanék rád nemet:




Gyönyörűséges:



#mainapommásikfele:



A nyár kedvenc gyümölcse nálam, még vacsorára is képes vagyok görögdinnyét hamikázni:



Óriásgyűrű, kellesz nekem:



Sosem ettem még édesburgonyát, hogy a legjobb elkészíteni?



Ma fájó szívvel akasztottam vissza a Zara-ban egy aztékmintás poncsót...mondjuk úgy, hogy vállfán jobban nézett ki, mint felvéve :D



Open concept:




Minden tökéletes ezen a fotón:



Mestermű:




Grumpycat napjaim felsője:



Istenkém, tiniként külön tetőtérben szerettem volna lakni, ilyen lépcsősorral:




Az a hangulat...:



Nyunnyogás van részemről most ezerrel a kép láttán:




Nem győznék rá alkalmat találni, hogy hordjam ezt a szépséget:



Katy, Eleni? :)



Türkiz-arany mikor nem működik együtt? Na ugye :D



Akkora ereje van a képnek:



Lehet valaki szerelmes egy nadrágba? Mert én most az lettem:



Hát komolyan, még a reggeli futásra is rávenném magam, ha ilyen terepen kellene rónom a kilométereket:



Jó mintaválasztás, lányok!



Unikornispor:



Állítsátok meg Terézanyut - ezúttal ezzel a cipővel:
- Adja el nekem ezt a terméket
- Kell?
- Naná!






Meséljetek, hogyan telt Nálatok július elseje? :)

Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Az a lépcsőőőő!!!!!*.* És a csilli nadrág, jesszum pepi!!! A szívem kihagyott pár dobbanást, az tuti :P

    VálaszTörlés
  2. ööö... azt a csillogós lépcsőt szeretném, köszi! :)

    VálaszTörlés
  3. Hihi bár nem vagyok tini és nincs csilivili lépcsőm( ami mellesleg állatul néz ki), de az emelet csak az enyém :D. Ki is használom rendesen.
    Jaaaaaaj ismét annyi csodás kép, hogy csak kapkodom a fejem. 20.án megyünk fesztiválozni és a lányok ruciját meglátva felkiáltottam, hogy nekem ez kell!!! Jóó, előbb a futásra rá kellene vennem magam. Csatlakozhatom a tengerparton? És utána én is kérek dinnyét. :D
    kész, befejezem a fecsegést :D :D :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszenek ezek a képek, úgy mindegyikre azt mondtam,hogy kell:D nyam az epres torta

    VálaszTörlés
  5. Na, most kellett rádöbbennem, hogy én bizony elfelejtettem a házassági évfordulónkat. Két hete volt, ha nem olvasom, hogy a tiétek most van, nem kezdek el gondolkozni, hogy a miénk is nyáron van, na, ez most teljesen ledöbbentett, de a fekete-fehér csaj az nagyon az én stílusom.

    VálaszTörlés
  6. Azt az arany cipellőt kérném csak és boldog lennék! Na jó, hozzácsaphatod az ombre kék szoknyát, hogy ne utazzon egyedül, még félne a kicsike :$

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt