Elfogyott termékek 2015/07: BOMB Cosmetics, Pure Fiji, Eucerin, Uriage, The Body Shop, AVON, Syoss, Balea, Isana

Ismét a címben szereplő bejegyzéstípust köszönthetjük a blogon, vagyis újabb adag flakon és tégely került a szemeteskukába és vették át a helyüket a fürdőben újabb és újabb termékek, lássuk, melyiket sírom vissza és melyiket dobom ki üdvözült mosollyal:





Tusolás


AVON Planet Spa - Bali Botanica citrusos bőrradír
A nem érik meg a pénzüket bejegyzésben láthattátok őt legutóbb, vicces, unaloműző szemcséket tartalmazó, krémes tusfürdőnek tudnám inkább nevezni, mint bőrradírnak, mert a felső hámréteg szinte meg sem érzi a radírozó szemcséket. Nem vásárolom újra.

Uriage hipoallergén, szappanmentes tusolózselé érzékeny bőrre
Rájöttem, hogy ezekre az áttetsző, víztiszta gél tusfürdőkre úgy reagál a bőröm, hogy kissé húzódó érzéssel szállok ki a zuhany alól, nem érzem magam teljesen komfortosan utána: nem szárít, a bőröm a száradás jelét sem mutatja, de ez az enyhe, húzódó érzés az, amiért magamtól nem veszek ilyen tusolókencéket és emiatt sem landolt még nálam a Sanex ugyanilyen típusú tusolózseléje. Nem a kedvenc formulám, nem fogom teljes kiszerelésben megvásárolni.




Száraz samponok


Syoss dúsító hatású száraz sampon
Bizony, őérte sem rajongtam a legutóbbi bejegyzésben, nagyon örülök, hogy elfogyott, mert az én hajammal nem szeretett volna ez a termék együttműködni. Nem újravásárlós.

Balea Trend It Up száraz sampon
Ha tudom, hogy ennek a régi kiadásnak rövidesen búcsút mondhatok, óvatosabban használtam volna el, de ez van. Még két flakonom van belőle, aztán ha addig sem érkezik a boltok polcaira az új, vaníliás kiadása, akkor jön az Isana, vagy a Dove száraz samponok kipróbálása.




Lemosók


Eucerin DermatoClean 3 az egyben micellás arclemosó
Ilyen gyorsan szerintem még egyik Pixiboxot sem rámoltam ki és használtam el a tartalmának jelentős részét, köztük ezt a 20 ml-es micellás vizet: kissé száraz, tipikusan tonikok utáni érzetet hagyott a bőrön a termék, viszont mind a BB krémből, mind pedig a krémes szemhéjfestékekből hagyott maga után és még a másnap reggeli arctisztításnál is találkoztam előző napi sminkmaradványokkal úgy, hogy inkább egy átitatott vattakoronggal többet szántam direkt a sminklemosásra, mint általában. Sajnos nem győzött meg, maradok a jelenleg használt Paese micellás vizemnél, amíg el nem fogy.

Isana mandulás körömlakk-lemosó
Szeretem, teszi a dolgát, olcsó és a körömlakk lemosása után Raffaello illatú a kezem. Kell ennél több? Szerintem sem, újraveszem majd, ha elfogy a mostani, Aveo (Müller esett útba a Rossmann helyett, így most ő lakik a körmös fiókomban).



Testvajak


Pure Fiji testvaj
Ezer szerencséje a többi, általam eddig használt testvajnak, hogy nem elsőként ezzel a márkával ismerkedtem meg, mert teljesen más dimenzióban működik náluk a testvaj: könnyed, gazdag krém, isteni könnyed krémes, frissítő virágillattal, a testvajakra egyáltalán nem jellemző jól felszívódó tulajdonsággal. Egy csoda. Egy igazi luxuscsoda. Rettentő gyorsan elfogyott, rettentően bánom is, de a bőröm köszönte szépen, még a forró napokon sem jelentett számára megterhelést, hogy este ezt a Pure Fiji testvajat használtam. A legnagyobb baj viszont az, hogy eme luxushoz igen könnyen hozzászokik az ember lánya, vagyis én személy szerint nagyon szívesen látnám gyakori Pixibox szereplőként ezt a márkát! :)

The Body Shop - málnás testvaj
Az utolsó 3 használatkor sajnos már nem az édes málnaturmix illat fogadott, hanem egy savanykás, nehéz meggy illat, az én hibám, mivel nagyon lassan használtam el, így tovább is tartott beledolgozni a bőrbe. Semmilyen allergiás reakciót nem váltott ki, ez a kissé cefrés, nehéz testvajillat csak az orromnak okozott negatív meglepetést, de megtanultam a leckét: csakis olyan mértékben halmozzak fel, amilyen mértékben el is tudom őket ésszerű keretek között használni (hát ezt még gyakorolnom kell, na :D). Egyelőre nem újravásárlós, még várakozik egy argánolajos és egy mangós testvaj a márkától, emellett egy BOMB Cosmetics, egy Greendland és egy AVON termék is vár a sorára...




BOMBasztikus fürdőkellékek

Emlékeztek még a BOMB Cosmetics tavaszi, új fürdőkollekciójának beharangozójára a blogon? Nos, azóta adós vagyok a termékek beszámolójával, máris a kézfejemre csapok! :) Két igen jó hidratálóképességgel ellátott fürdőalkalmatosság érkezett hozzám, amennyire féken tudtam magam tartani (nem vagyok még mindig az a hosszan kádfürdőzős típus) és csücsültem a kádban, hogy szépen puhítsa a bőrömet a sok, jótékony illóolaj, olyannyira hatékony volt mindkettő.




Kék lagúna fürdősüti
Nem kicsi és nem kevés kék glitterrel hintették meg ezt a kis kékséget, féltem, hogy a bőrömre tapadva fognak velem együtt kiszállni a kádból, de félelmem alaptalan volt, a vízben maradtak. Nagyon jól hidratált, még a cidrisebb időkben használtam és utána 3 napig nem kellett testápolóznom/testvajaznom. Szépen, lassan oldódott fel a vízben, nem az a beleejted-szétbomblik-páff típus, de ez nem is baj, senki sem sürgeti :)


video





Babapúder fürdőbomba
Nem ér kinevetni a Baby Shower felirat láttán, attól, hogy nem szeretem a gyerekeket, még képes vagyok egy ilyen nevű terméket a forró vízzel teli kádamba dobni :D Ez a termék is remekül hidratált, egyedül a hihetetlenül erős, széttört, 4711 parfümös üvegre emlékeztető illat az, amit kifogásolhatok, bár az is igaz, hogy én egyetlen fürdéshez használtam fel az egész golyót, nem tördeltem, nem szeleteltem. Csak videóztam:


video





Meséljetek, Nálatok mi fogyott el mostanában?

Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt