Teszt: Vatika Naturals regeneráló sampon tojásproteinnel

Augusztusban lesz 3 éves a blog, de ilyen szokatlan címet még egyik bejegyzésemnek sem adtam ez idő alatt :) Az alábbi termék tesztjével nagyon de nagyon régóta adós vagyok, sok sampon beelőzte ezt a tojásproteinnel gazdagított, Vatika sampont, nemrég viszont úgy döntöttem, hogy bizony előásom őt a szekrény mélyéről és végre el kezdem használni. Sajnos nem lett a kedvencem, máris jön a hajhelyzetem feltárása.






Körülbelül minimum 16 réteg lila és vörös hajfesték lakik a hajvégeimben, melyek igencsak igénybe veszik a hajam, nem győzöm a balzsamokat és a hajápoló olajakat minden egyes hajmosás alkalmával felkenni az érintett területre. Eddig különösebb erőfeszítés nélkül kordában tudtam tartani a száraz hajvégeimet, azonban ez a mézet és tojást tartalmazó sampon, melyet kifejezetten károsodott, töredezett hajra ajánlanak és akár napi hajmosáshoz is bevethető, pont, hogy rontott a helyzeten :(




A termék nagyon kis szokatlan színkombinációban hívja fel magára a figyelmet a polcon, egészen tetszetős ez a párosítás, a flakon formája pedig igazán kecses, áramvonalas kis példány.
Felpattintós, műanyag kupakkal látták el a flakont, mely 200 ml sampont rejt magában.




Maga a sampon egy lila, gyöngyházfényű, közepesen híg állagú hajravaló, melynek még az illata is lila! Engem egy erőteljes, ugyanakkor édes szederrel megrakott gyümölcskosárra emlékeztet, odáig vagyok érte, meg vissza:




Nem kell belőle hatalmas mennyiség, könnyedén felhabzik és sűrű, selymes habot képez, miközben még mindig az illatán pörgök, mert az valami mennyei!
Leöblítés után jön a szokásos balzsam, meg hajolaj a hajvégekre, ez a sampon viszont úgy kiszárította a hajam már az első használat után, hogy még az sem mentette a helyzetet, hogy több alkalommal elhagytam a hajszárítás előtt a hajhabot is...ilyesmi 20 éve nem fordult elő velem.
Emellett gyorsabban is zsírosodik a hajam: 3 nap itthon töltött, városi, szmogos levegő nélküli, békávén leizzadás-mentes 72 óra után pont olyan állapotban van a hajkoronám, mintha bizony mindhárom napon a városban rohangálást választottam volna.

Sajnos ez a termék egyáltalán nem vált be nálam, a különféle hajfestékekkel megküldött hajam jelenleg rosszabb állapotban van, mint amikor a Schwarzkopf Bonacure vagy a Kérastase Nutritive samponját használtam.

A terméket a Szépségbolt.hu-tól kaptam tesztelésre, jelenlegi ára a webshopjukban - ahol egyébként 5.000 forint felett jelenleg díjmentes a kiszállítás - 1.437 forint, akció nélkül. Emellett megtaláljátok őket például a DM polcain.




Ti ismertétek korábbról ezt a márkát?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Ha szárít, az nekem sem jó, mert festett a hajam. Elvagyok a Balea samponokkal, persze mellett hővédőzök, az segít.
    Nem értem, ha már tesztelésre kaptad, miért nem a te hajtípusodnak megfelelőt küldtek?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt