Ugrás a fő tartalomra

Termékek, melyek nem érik meg a pénzüket #1

Régebben szerepelt a blogon csalódásos bejegyzés, most azonban begőzöltem és előszedtem a nálam elhasalt termékeket a fürdőszobai szekrényből és nekik estem, hogy végre elfogyjanak, mert már túlságosan régóta "boldogítanak". Íme tehát az első, új néven futó bejegyzéssorozat, amely azokat a kozmetikumokat és testápolási szereket tartalmazza, melyekre szerintem nem érdemes pénzt áldozni.












AVON Planet Spa Bali Botanica testradír
Felváltva használom ezt a testradírt a jelenlegi, argánolajos The Body Shop testradírommal, utóbbit a tényleges hatás miatt, az AVON termékét pedig csak amiatt, hogy végre kiürüljön a flakon. Nagyon kevés és nagyon kicsi radírozó szemcséket tartalmaz, csakis annak ajánlom ezt a terméket, aki eddig félt a testradíroktól és meg szeretné tapasztalni, milyen érzés, ha picike és különösebb hatást nem kiváltó szemcsékkel van tele egy krémzselé.

Syoss Volume Lift száraz sampon
Nem dúsít, nem szívja fel a felesleges zsírt, vagyis nálam nem funkcionál száraz samponként, viszont ha ezt a terméket a fejtetőmre fújom, akkor hódolhatok a mostani, szürke haj trendnek. Nagyon lassan fogy nálam, a hátsó, alsó hajtövekre szoktam csak belőle fújni, ott nem látszik, hogy hogyan színezi el a tincseimet a termék.

Nivea Pure&Natural izzadásgátló dezodor lótusz illattal
Most ismét elhasalt nálam a Nivea márka, ez a termék konkrétan kiborítja a bőrömet a hónaljon: teljesen mindegy, hogy 2 perce, vagy 2 napja lett szőrtelenítve ez a terület, olyan szinten marja ez a termék ezt a területet, hogy kábé sírni tudnék. Pihentettem többször is, helyette más márka dezodorjait alkalmaztam, de amint visszatértem ehhez, azonnal visszajött ez a régi érzés. Nem tudom mire fogni ezt a maró dolgot, max a 48 órás izzadásgátlást ígérő szlogenre, mert ha ez a cucc kimar ott mindent, még izzadni sem jut eszedbe.

Gerovital Plant ránctalanító krém szájra és szemre 20 év felett
Még egy korábbi kuponnapos szerzemény, még szerencse, hogy csak a fél vételárat kellett érte kicsengetnem. Konkrétan darázsirtó aeroszol szaga van a tubusból kinyert, krémes zselének. Eleinte a nevetőráncaimra kenegettem, de azok túlságosan közel vannak az orromhoz, így a reggel felkent ránctalanító miatt nagyjából délig émelyegtem. Ezúton küldöm mély együttérzésemet a kismamáknak, akik a reggeli rosszullétekkel küzdenek!

Lactacyd Femina intim mosakodó gél
Ha ragaszkodsz a márkához, akkor csakis akciós áron szerezd be ezt a terméket, mivel nagyon-nagyon híg, folyik össze-vissza, emiatt rendkívül gyorsan fogy. Más bajom nincs vele, következő lépésként mindenképp valami krémes alapút fogok választani, mert szó szerint kifolyik a gél típusra rászánt pénz a kezeim közül.






L'Oréal SuperLiner Blackbuster filces szemhéjtus
Olajos szemhéjon annyira csúszkál a festék, mint amikor nem alkoholos filccel írsz egy CD lemezre, ráadásul nem is fekete, hanem barnásszürke szín kerül a szemhéjra. A leghatékonyabb felhasználási módja, ha szemhéjalapozóra port ütögetsz fel, mert kizárólag ebben tud megtapadni, sehogy máshogy. Pár óra múlva azért nem árt csekkolni, mert szétmászik és újra kell rajzolni azt a cicaszemet.

Maybelline Color Tattoo - Metallic Pomegranate
Az a baj, hogy a márka krémes szemhéjfestékei közül ez az árnyalat közel sem muzsikál olyan jól, mint az On and on Bronze árnyalat, ez a gránátalma könnyedén megadja magát az elemeknek, összeáll a szem ráncaiban és megfakult szín vár minket a tükörben, a sminkünk csekkolásakor.

Clarins Instant Light Natural Lip Perfector
Itt is áldom az eszem, hogy nem a teljes árat perkáltam ki a termékért, ugyanis akárhányszor felkenem, az ajkaim mindig kiborulnak tőle, azonnal kicserepesednek és a bőr elkezd hámlani. Még jó, hogy sikerült helyrehoznom korábban az ajkaim állapotát, puhák és hidratáltak voltak és erre kentem fel ezt az ajaktökéletesítőt, mert pont az ellenkezőjét váltotta ki. Ezt a terméket nem nekem találták ki.

Helia-D micellás sminklemosó és hidratáló arctisztító kendő
A legutóbbi Pixibag rejtette a Helia-D újdonságát, mely a micellás víz hatékonyságát és a sminklemosó kendő praktikumát egyesítette, a hatását tekintve azonban ez a termék sem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, ugyanis akárhányszor el szerettem volna távolítani a szemsminkemet, csípő érzést váltott ki a szememnél, az arcbőrömet pedig több ízben áttörölve is hagyott rajta BB krém maradékot, így csak 1-2 micellás vízzel átitatott vattakorongot tudtam megspórolni ennek a használatával, nem többet.

The Body Shop - teafás BB krém
Május óta csak akkor kenem fel ezt a BB-t az arcomra, ha "kimenőm" van, viszont hatását tekintve ugyanazt produkálja 1-1 nap viselését követően a bőröm, mint amikor a hét összes munkanapján őt kentem fel: a teafa nem fejt ki nálam semmiféle gyulladáscsökkentő hatást, helyette gyulladt gócpontokat találok a nap végén az arcomon, akár volt ott előtte bárminemű pattikezdemény, akár teljesen sima volt ott a bőröm. Sajnos ez a korántsem olcsó termék nem járul hozzá, hogy a gyulladások és a hegek sikeresen begyógyulhassanak, mert minden alkalommal, amikor újból felkenem, visszalököm a bőrömet a cudar státuszba.




Meséljetek, a fenti termékek közül melyikkel volt közelebbi ismeretségetek?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. nice product
    new post: http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/06/maxi-dress-and-gladiator-sandals.html

    VálaszTörlés
  2. Lactacyd Femina intim mosakodó gélt lehet egy pumpás adagolós szappanos dobozba kéne öntened.Akkor lehet nem fogyna annyira.
    Én ilyen mosakodó gélt már csak pumpás kiszerelésben veszek,ami ilyen tubusos az összes nagyon folyékony :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez lesz a vége amit írtál, a pumpa a megoldás arra, ha felmegy bennem a pumpa :D

      Törlés
  3. Ezzel a CT-vel én is megjártam sajnos :/

    VálaszTörlés
  4. Darázsirtó aeroszol..kész, kifeküdtem! :D De egy pozitív tulajdonsága már van a terméknek legalább: a kis szemetek nem találnak be!

    VálaszTörlés
  5. Nekem is csípi a hónaljam egy NIVEA dezodor. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remek. Pontosabban nem remek, nem ér ujjat húznia velünk a gyártónak!

      Törlés
  6. Nekem minden deo csípi a hónaljam, kivéve a Nivea Fresh Nature, meg még egy szintén Nivea, nem tudom a nevét, valami halvány rózsaszín doboza van és valami Sensitive...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a tippet, felírtam a Fresh Nature-t, hátha adok még esélyt a márkának.

      Törlés
  7. Na, akkor nagyon örülök, hogy nem vettem meg ezt a Lip Perfectort magamnak... A leírt hatást amúgy nálam a The Body Shop mézes ajakápoló váltja ki :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd, én most a TBS argánolajos ajakápolójával jártam meg, szóval ismét "remek" állapotba került a szám :(

      Törlés
  8. Oh, én pont erre száraz samponra esküszöm. Van, amikor két nap haladékot kapok tőle a hajmosással és néha félfriss hajra is befújom a frufru alá, hogy megemelje. Megvédeném a CT-t is, én imádom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na de jó, örülök, ha nálad ezek a termékek működnek! Nem én vagyok rájuk a megfelelő alany.

      Törlés
  9. Bírom a negatív posztokat. Szerencsére ezeken nem próbáltam, nem is fogom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyet is muszáj néha, ezeknél a termékeknél kevésnek éreztem az elfogyottas bejegyzésben történő említést - már ha egyáltalán elhasználom őket valaha...

      Törlés
  10. De fura, hogy nálad ilyen hatást váltott ki ez a Nivea deo O.O Én elég régóta használom és teljesen jól működik, pedig érzékeny a bőröm. Sajnálom, hogy nem vált be. A gránátalma Ct meg tényleg kicsit gyengébben muzsikál, mint a többi társa, de én azért szeretem, mert szép árnyalat, és önmagában amúgy is ritkán hordom. Mindig teszek fölé egy árnyalatban hozzá illő púdert.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a krémes szemhéjfestékek megszállottja vagyok, imádom őket magukban hordani a szemhéjamon :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész

Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.