Személyes: mit kaptam szülinapomra a sokkon kívül, avagy happy 30

A mai évfordulós napon (13 éve alkotunk egy párt a zurammal) egy másik mérföldkőről szeretnék beszámolni a blogon, mégpedig a harmadik iksz betöltéséről, illetve hogy milyen "fájdalomcsillapító" ajándékokkal lepett meg a zuram, anyukám és Eleni eme jeles nap alkalmából.




A pontos dátum május 18-a, amely idén hétfőre esett és természetesen hónapok óta rettegtem, hogy betöltsem, számomra valahogy nem jött zökkenőmentesen és automatikus elfogadással ez az életkor, konkrétan szenvedek tőle még most is. És hogy miért? Mert akkor már semmiképp sem tartozol a tizen- és huszonévesek közé, már ők öregeznek le (nomeg én saját magam), a most érettségiztem kezdetű mondat olyan messzire kerül, mint ide Nyíregyháza.
Rájössz, hogy a pár évvel fiatalabb csak nálam-kijelentés egy 15 éves esetében már pontosan feleannyi idősre módosul, a következő gondolat pedig az, hogy a fenti életkorban öregnek gondoltad a harmincasokat, aki most már Te vagy. És hát a legnagyobb lelki törés: ennyi idősen már nem jelentkezhetsz szépségkirálynőnek :P

No de elég a siránkozásból, rengeteg ivóalkalmatosságot kaptam, anyum egy 30-as borospohárral, és Klimt - A csók című festményét ábrázoló bögrével, Eleni pedig egy bika horoszkópos bögrével lepett meg:



Természetesen nem maradhattam fesönájtemek nélkül, megkaptam életem első kalapját, ami még jól is áll! (ez nálam nagy szó, mert az én fejemre kalapot találni majdhogynem mission impossible) és ha már sál, akkor csakis aztékmintás jöhet szóba :) Utóbbit a Tchibo-nál találjátok meg, jó nagy és hosszú, ugyanakkor lenge anyagból készült, puha sálacska:




Eleni a sacher tortán és frappén kívül (isteni finom volt, köszönöm!) egy tábla csokival és egy argánolajos The Body Shop tusfürdővel lepett meg, a középen lévő, babakék fürdőbomba kíséretében, az alatta lévő El Corazón lakkot pedig örökbe kellett fogadnom. Mondtam már, hogy erőszakos ez a leányzó? :)

A Lancome parfümje hosszú-hosszú hónapok óta kísért, olyan szinten bolondultam bele a Douglas parfümériában tett egyik látogatásom során, hogy ezt követően amikor megláttam a reklámot a tv-ben, a KELL felirat lebegett a szemeim előtt és szülcsinapcsimra megajándékozott vele a zuram :)

A lila topános kulcstartó az amúgy is 3 tonnás kulcscsomóm új lakója, a jobb felső sarokban lévő, halvány rózsaszín nyaklánc és fülbevaló pedig az Yves Rocher ajándéka:




Idén a hagyományokkal szakítva nem házi sütésű máktortát kértem, helyette lila ombre kávés torta volt a kívánságlistámon, még most is összefolyik a nyál a számban, ha felidézem az ízét!




No hát ennyi lett volna az idei, sokkoló születésnapom, sokan vigasztaltak azzal, hogy 30-on felül minden egyes nap ajándék, illetve hogy most kezdődik a B-oldal a kazettán, én csak azzal vigasztalom magam, hogy ezt az évemet nem boldog harmincadiknak, hanem boldog Vin Diesel-nek (xXx című film után szabadon) hívhatom és ettől mosoly szökik a szám szegletébe - még ha ez a mosoly kissé már ráncos, akkor is.



Pusza: egy harmincas bige :)

Megjegyzések

  1. Azt a parfümöt majd hagyj szagiii!!! Igazán nincs mit, örültem hogy örülsz, én is köszönöm az ajándékokat :)
    Nem is tudom, bika-oroszlán...:D
    Akkor még most jelentkezem szépségkirálynőnek....:D

    VálaszTörlés
  2. Még csak most jön a java, Reni! ;)

    VálaszTörlés
  3. :D Annyira nem drasztikus ez :) 30 éves simán fiatal még,csak az otthoni felfogással van a probléma.
    Amúgy Klimt nagy kedvencem :)...

    VálaszTörlés
  4. Reni Drága!

    Eddig csak olvasgattalak, de most írok is:) A képes posztjaid mindig megnevettetnek, imádom őket:D Isten éltessen sokáig! Hidd el, most kezdődik az élet:) Mondom ezt én, egy 34-es:) 30 felett amúgy már nem is számolod, nincs is jelentősége:) Meg aztán bőven letagadhatsz jópár évet. Szóval, no para, ez egy nagyon szép időszak kezdete, csak élvezd ki:)
    Pusz, Mazsola

    VálaszTörlés
  5. jajugyanmár, mindig lesz valaki, aki idősebb nálad (ha más nem akad, majd bejelentkezem) :-)))

    VálaszTörlés
  6. Haha, most kezdődik a B oldal :D Jó kis cuccok, a kávés tortát imádom, meg mindent, ami kávés :)
    Hát igen, amikor csókolommal köszönnek és a pénztáros csaj sem mer letegezni, az már meredek, felnőtt vagy :D

    VálaszTörlés
  7. Hát akkor boldog Vin Diesel évet ;)
    Klassz ajándékokat kaptál :)

    VálaszTörlés
  8. Boldog szülit! Én már 4x felett vagyok.. :D Szép ajikat kaptál!

    VálaszTörlés
  9. Boldog szülinapot! Nekem is fura ez a 30 feletti érzés, sosem fogom megszokni, pedig már pár évvel elhagytam...de La vie est belle..) Eszter

    VálaszTörlés
  10. Ó, hát már nem jelentkezhetünk szépségkirálynőnek??? Hát most MI LESZ??? A tőlem kapandó egyik ajándékod Belgrádból jött haza velem, és már nagyon várja, hogy taálkozhasson Veled, szóval egyeztessünk talit!!! :-)

    VálaszTörlés
  11. Boldog születésnapot utólag is és boldog évfordulót :-) És még azt hittem, hogy csak mi vagyunk ilyen "öreg motorosok" a férjemmel :-) ( a templomi esküvőnkön, június 20án leszünk 10 évesek :-)

    VálaszTörlés
  12. Istenke éltessen sokáig utólag is! :) Nagyon szuper ajándékokat kaptál, a kalapot remélem élőben is láthatom :P

    VálaszTörlés
  13. Boldog születésnapot és gratulálok a szép kapcsolathoz :D

    VálaszTörlés
  14. Utólagosan is boldog szülinapot kívánok! :)
    Szuper dolgokat kaptál, a Klimt bögre láttán mardos is az irigység. :P No meg az a kalap! Hiába, jó dolog Reninek lenni! ;) :P

    VálaszTörlés
  15. Boldog Szülinapot utólag is! :) De szép kis dolgokat kaptál, legjobban a sál tetszik ^^

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész