Svéd illatos mécsesek svéd tárolása

Én is abba a vásárlói csoportba tudnám besorolni magam, aki az IKEA-ban a kiszemelt bútordarab mellé képes mindenféle felesleges, ámde jóárasított hülyeségre kiadni a pénzét. Ennek következő lépése az, hogy az igen olcsón és mindenféle illatban beszerzett mécsesek egységcsomagját nem merem felbontani, mert hatszáz felé esik szét, éppen ezért csak nézegetem, kerülgetem, néha csomagoláson keresztül megszagolom...
Múlt hét pénteken azonban anyummak a Jysk-ben (másik hely, ahol észrevétlenül kúsznak be a csecsebecsék, amik nélkül lehet élni, csak épp nem érdemes) shoppingoltunk a leárazásokon, többek között mécsestartót, belevaló mécses híján pedig az én készleteimet tekintettük meg. A sztorit leegyszerűsítve mindegyik csomagot felbontottam, utána pedig vakartam a fejem, hogy mibe szedjem össze őket. A használaton kívüli, olcsó, ikeás vázák jelentették a megoldást:




A mécsesek 36 darabos egységcsomagokban pihentek, egyenként 695 forintba kerültek: 




A használaton kívüli, színes, szintén ikeás kaspók darabja 395 forintot kóstált anno, ebbe egy teljes csomag, illatos mécses, valamint egy másik csomag kb. egyharmada fér bele színültig (magasság 12,5 cm, átmérő 14,5 cm):




Egy eggyel kisebb (magasság 10 cm, szélesség 12 cm), 150 forintos, szürke, ikeás kaspóba pedig pont egy csomagnyi mécses fér bele:



A végeredmény pedig az összes ikeás és Yankee Candle mécses, valamint BOMB Cosmetics viaszpasztilla és Yankee Candle tart, valamint mintagyertya felhasználását követően így néz ki:







Amikor nagy divatja volt a színes díszítőhomoknak és különféle mini kövecskéknek, akkor vettük ezeket a négyzetes vázákat, ami az újrahasznosításánál nem bizonyult a tökéletes alanynak, eléggé bénán mutatnak benne a mécsesek, de így legalább tudom, melyik tárolóból fogom elsőnek kifogyasztani a mécseseket:




Van egy olyan sanda gyanúm, hogy egy ideig nem lesz szükségem illatmécsesekre, addig is örülök, hogy ilyen olcsón megúsztam a tárolásukat.




Ti hogyan tároljátok a felhasználásra váró gyertyáitokat, mécseseiteket, illatpasztilláitokat?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Hú, hát valahol a szekrényben meg képek mögött, nem vagyok nagy gyertyás. Inkább csak tortán, karácsonykor és halottak napján gyújtok meg mécsest, gyertyát. Persze főleg a gyerekek miatt, régebben öntöttem is gyertyát, mára ez elmaradt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyertyaöntés? Tudtam, hogy valami kimaradt az életemből :)

      Törlés
  2. Én a YC tartokat egy kis fedeles fa dobozban tartom, szuperül bevált, a mécsesekre viszont mindig kerestem a megoldást, szóval ezt most megoldottad nekem, köszönöm! :) <3

    VálaszTörlés
  3. Egy nagy buborékos borítékban :( :D Ez a megoldás kétségtelenül mutatósabb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A bubis borítékban viszont tutira nem esik bántódásuk :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész