Shopping: Springfield, Promod, Pimkie, New Yorker

Jó ideje nem mutattam meg a ruhás szerzeményeimet, az utóbbi időkben "csak" a drogériás vásárlásaim kerültek a kamerám fókuszpontjába, így itt az ideje, hogy megmutassam az április-május-június negyedévben mik gazdagították eddig oly' szegényes (:P) ruhatáramat.


Nagyon szeretem a Pólus Centerben lévő Promod üzletet, mert nem egy túlméretezett hangár, talán egy hangyányival kisebb a mérete, mint a benne lévő ruhák alapján indokolt lenne, de a fő okom, amiért mindig itt kötök ki: kiesik a városi forgatag, így nyugodtan tudok nézelődni, nem kell sorban állnom a próbafülkékhez és hát vele szemben van a DM :)
A pasztell ruhadarabokat eddig úgy ahogy kerültem, most viszont szükségem volt egy ilyen dzsekire az akkor még épphogy tavaszodó időjárásban és benne megtaláltam.
A ruha az állványon ugyanúgy mutatott, mint most a képen: vállfán egy másik generáció alapdarabja, felvéve azonban gyerekek, mintha rám öntötték volna, isteni! Hát még az ára, szóval eszembe sem jutott, hogy visszaakasszam az állványra.

Púderrózsaszín farmerdzseki: 11.995 Ft helyett 8.395 Ft
Púderrózsaszín ruha: 10.995 Ft helyett 5.495 Ft



Rengeteg blúz és rövidujjú felső lógott az akciós szekcióban, ezen a fekete topon elöl semmiféle díszítés nincs, joggal kérdezhetitek, hogy akkor ugyan hogy kerül a zsákmányos posztba: a hátán lévő cuki masnik miatt! Végre a statement nyakláncaimat nyugodtan felvehetem ezzel a felsővel, semmiféle matrica vagy felirat nem zavarhatja meg a nyakékek érvényesülését, vagy hogy túlzásokba essem.
A vízesés fazonról egyelőre nem tudok lemondani, pláne hogyha ennyire pihe meg puha meg kardigán. Ja, meg akciós:


Masnis hátú fekete top: 5.495 Ft helyett 3.845 Ft
Fehér vízesés kardigán: 8.995 Ft helyett 4.495 Ft



Itt most csalok, mert a naccer még Promod, de a top már New Yorker. Mivel korábban kiváltottam a Promod törzsvásárlói kártyámat, így vásárlásonként szépen gyűltek rá a pontok, ami abban nyilvánult meg, hogy e-mailben megérkezett egy 2.400 forint összegű, levásárolható utalvány, így ezt a mai napon erre a nadrágra váltottam be. Nagyon rá vagyok tavaly óta moccanva ezekre a fenék résznél kissé lezserebb (nem mély ülepű, mert azokat a nadrágokat utálom), selymes anyagból készült, nyári nadrágokra, esküszöm, ez még a korábban fénykorukat megélt, lenvászon naccereknél is naccerűbb találmány! :)
A New Yorkeres pólót szerintem nem kell magyaráznom, a szótárban a kávé szónál az én fejemet találjátok meg:

Nyári nadrág: 10.995 Ft helyett 5.495 Ft mínusz 2.400 Ft
But first coffee top: 2.390 Ft




Ha már kávé, akkor Katy: jó pár napja Instagramon felhívta rá a figyelmem, hogy ilyen felsőket árusít jelenleg a New Yorker, na mondom, ennek a fele sem tréfa, KELL egy ilyen póló a gyűjteményembe.
A mellette lévő egy basic fekete top. Igen, jól olvassátok, basic. Én és a basic. Alapból nem adtam volna rá a fejem ennek a megvételére, de egyrészt árengedményes volt, másrészt meg belebújtam és villámcsapásként ért a felismerés, hogy klasszisokkal puhább és selymesebb és simizivalóbb anyagból készült, mint bármelyik feliratos, vagy matricás felsőm. Szóval előre szólok, hogy ha elindulok ezen az úton, akkor nem lesz megállás (eddig miért nem szólt senki, hogy ezek ennyire de ennyire puhik?)

Coffee lover top: 2.390 Ft
Basic fekete pamut top: 1.790 Ft helyett 1.290 Ft




Az alábbi két pulóvert a Springfield-ben szereztem be, amikor Szilvivel taliztunk egyik délután az Allee-ban és konkrétan ő tehet róla, hogy megvettem mindkettőt. Na jó, arról nem tehet, hogy beleszerettem az aztékmintába, arról viszont igen, hogy azt mondta, jól állnak rajtam. Szívtam is a fogam rendesen, mert akciósan került a 2 pulcsi 9 darab ezresbe:

Aztékmintás kötött pulóverek: 4.000 Ft illetve 5.000 Ft




A Pimkie már törzsvásárlóként tarthat számon, mert legalább kéthetente bekukkantottam hozzájuk, ilyenkor mindig olyan darabokat kerestem, amelyekkel még nem rendelkezem, na ilyenek a blúzok. Hát hogy is mondjam, a tüdőben nagy lányok rémálma a gombos blúz, mert pontosan ott feszül a legjobban és két gomb között tökéletesen be lehet látni oldalról és mivel nem szeretnénk díjmentes felnőtt tartalom lenni a bkv-n, vagy a munkahelyen, így kerüljük a ruhák ezen válfaját.
Az első blúz az állvány áttekintésekor maradt a kezemben, mostanában teljesen lefegyvereznek ezek a selyemből vagy selyem hatású anyagból készült blúzok és hál'istennek volt a méretemben. Mivel kissé pizsamafelső hatású, ezért semmiképp se hordjuk hasonló anyagból készült nadrággal, mert akkor már csak a mamusz és a hálósipka hiányzik a szettből :D
A fekete alapon fehér pöttyös blúz ugyan tüdőben nem azt akarja, amit én, viszont egy fekete sztreccstrikót alávéve bombabiztos párosítás. Életemben nem gondoltam volna, hogy ez a minta jól állhat nekem, de igen, így történt:

 Selyemblúz: 5.490 Ft helyett 3.000 Ft/db




Hogy van az, hogy a zoknikészlet fele egyszerre lyukad ki, ráadásul pont a megvarrhatatlan pontokon? És ilyenkor elő kell szedni a tároló aljából a nemszeretem zoknikat, amiket eddig azért hanyagoltunk, mert szorítja a bokát/csúszkál a cipőben/túlságosan fázik benne a lábam. Szerencsére jelenleg akciósan juthatunk hozzá a New Yorkerben ezekhez az állatmintás zokniszettekhez, 5 pár zokeszt tartalmaz a csomag és one size megnevezéssel fut, ami az én 39-es lábamra tökéletes és mosás során sem megy össze. Mármint nem a lábam, hanem a zokni. Az első 2 csomaggal a zuram ajándékozott meg a New Yorkerből, a harmadik, 3 darabos egységcsomag, szintén one size megnevezéssel a Pimkie-ből való és egy ezresért adták akciósan az állatmintákat.
Az alsó képen lévő, pasztell állatmintás (te jó ég, már ilyen is van?) 5-ös pakk szintén New Yorkeres, a két vásárlás óta majd' 2 hónap telt el, emiatt van külön fotón:


New Yorker: 5 párból álló zoknicsomag: 2.990 Ft helyett 1.790 Ft
Pimkie: 3 párból álló zoknicsomag: 1.990 Ft helyett 1.000 Ft




Most Ti jöttök, miket vásároltatok mostanság? Blogbejegyzésről jöhet a link! :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Nálam egy Belgrád-szerzeményes poszt várható a jövő héten, addig nem mondok semmit, de meg kell mondanom, hogy sok itt látható ruhadarabod láttán irigykedem :-D

    VálaszTörlés
  2. Nahát nahát, mi ez? Basic? :D :D Nehogy aztán azon kapd magad, hogy beránt a sok bézikk... :P
    Viccet félretéve, szuper dolgokat vettél, a bal oldali Springfield azték pulcsi, és a pöttyös Pimkie azonnal landolhatna nálam is, de a Promod kabátkát, még így is drágának találom, leárazhatták volna jobban is, na mindegy. :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látod, ez történik, ha olyan leányzóval töltesz sok időt, aki a bézikk megszállotja :DDD
      Az a kabát nekem is felért egy foghúzással, fene vinné el, hogy annyira jól állt rajtam! :)

      Törlés
  3. Nagyon csinos darabokat szereztél be egytől-egyig! :)
    Nálam viccesen jött ki a dolog, ugyanis a télen szerettem volna egy magassarkú bokacsizmát ( http://norahsweetthings.blogspot.com/2014/12/wishlist.html ) ami tetszett, az nem volt a méretemben (35...), ami volt esetleg, az horror áron volt, így elnapoltam, M.től kaptam egy lapostalpút ugyan, ami enyhített a fájdalmam :D erre a héten mi jött velem szembe a Tescoban? egy méretben is és fazonban is megfelelő FÉLÁRAS-KIÁRUSÍTÁSOS fekete, tökéletes sarkú, bokacsizma :D hazajött velem azonnal!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűűű, de szuper, olyan jó ilyet olvasni! :)

      Törlés
  4. Szuper cuccokat vettél. :) A fekete kávéspoharas póló nagyon tetszik! *.*

    VálaszTörlés
  5. Mekkora jók már ezek a kávés felsők :D Nagyon illenek hozzád, tényleg muszáj volt őket is beválogatni a gyűjteményedbe. És még most is tartom magam a véleményemhez, miszerint mindkét pulcsi iszonyatosan jól állt rajtad, kár lett volna ott hagyni őket :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen ismételten a biztatást :)))

      Törlés
  6. Szuper dolgokat vettél, legjobban persze az aztékmintásak tetszenek ^^

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész