Shopping: Beautybay.com, Aliexpress.com, DM, Coca-Cola, Jysk, Auchan

Otthoni dekorációs haulnak indult ez a bejegyzés, aztán természetesen - ahogyan eddig lenni szokott -, átvették az uralmat a beauty újdonságok, szóval elsőként a dekorációs (akciós) elemek jönnek, majd ezt követően mutatom meg, miket zsákmányoltam a DM-ben, illetve Kínacsodaországból :)















Mint nem is olyan rég kiderült, a vállfák típusán is múlik, mennyi hely marad az akasztós szekrényünkben, az ehhez kapcsolódó blogbejegyzésben pedig remek tippet kaptam Rékutól, mégpedig a bársony vállfák személyében. Szerencsére épp akciósak most a Jysk-ben, így egy lila és egy fekete, 10 darabos szettet hoztam el, hogy a szökős felsőimet kordában tartsák:




Cuki és színes mécsestartóból sosem elég és ezek a kis drágák azonnal eszembe juttatták a kora '90-es évek mokkás üvegpoharait, melyből az ebéd utáni kávét fogyasztották a családtagok, ezt a dizájnt pedig nagyon szívesen nézegetem magam körül ebből az időszakból - a jelly szandálokkal azonban már más a viszonyom :)





Bármit tartó mozaik üvegtálka, lila színben - természetes, hogy az enyém lett, nem sajnáltam rá azt a potom 500 forintot, pontosabban anyum, akivel együtt vettük és aki nem engedte, hogy kifizessem. Az ilyen "akcióit" viszont nem nagyon hagyom válasz nélkül, így kerülnek hozzá "derült égből" a kedvenc, grapefruit tusfürdők a The Body Shopból, vagy néhány kiegészítő, amire akkor bukkanok rá, ha épp egyedül shoppingolok, szóval a revans az megvan a javából :D
A mellette lévő, fém mécsestartó is ugyanilyen árfekvéssel várakozott az akciós állványon, kapható még rézarany színben, bár az nekem nem annyira jött be.

Nem tudom, mennyire követitek nyomon a magyar divattervezőket, én táskafronton odáig vagyok néhány nagyon tehetséges leányzóért, egyikük pedig nem más, mint Abonyi Alma. A nem szokványos stílusú és formájú táskái olyan erőt és jó értelemben vett különcséget sugároznak, amire azonnal kattan valami az agyamban. És bár ez a fém mécsestartó még csak véletlenül sem táska, engem emlékeztet a remekműveire és egyszer mindenképpen venni fogok egy eredeti táskát a tervezőnőtől!




Óriás mécsestartók, fém akasztókkal ellátva, fehér és fekete színekben a madaras teszkóból? Magam sem hittem el, amikor a kertészeti osztályon a dekorációnál megpillantottam őket, ráadásul 600 forintért darabját. Nem volt kérdés, milyen darabok fogják innentől kezdve díszíteni a kerti asztalkánkat:





A Beautybay.com oldal eddig ismeretlen terep volt számomra, nem böngészgettem még itt korábban, nem volt kívánságlistám, nem tértem vissza újra meg újra, egész egyszerűen az első oldallátogatásom során kosárba pakoltam, amikbe belefutottam és megtetszett - tudjátok, csakis olyanokat, amik még véletlenül sincsenek a készletemben.
A glitteres körömlakkal már találkozhattatok egy önálló blogbejegyzésben, ezt a példányt a honlapon ITT találjátok.



Mondhatnám ezt úgy is, mint a háromhatvanas rendelést, mivel minden, a képen szereplő termék 3 Euró 60 Eurócentbe került :)
Szóval rendeltem egy Tangle Teezer koppintást, a fésűnyéllel rendelkező, lila zebracsíkos verzióból, ennél giccsesebbet nem találtam, így ő volt a nyerő :)



Egy beépített világítással rendelkező zsebtükör volt a másik nélkülözhetetlen termék, ráadásul elemmel együtt küldték, wow!




Nem mondanám róla, hogy kicsi és kézreálló, de szerintem itt a világítás a lényeg, legalábbis nálam emiatt ugrott be a virtuális kosaramba:




És végül, de nem utolsósorban a legendás bjútiblender is a birtokomba került, ekkora origi állapotában, szárazon a kicsike, nagyon puha a felülete, összenyomáskor a kis pink tojás viszont visszarúg, nem adja magát egykönnyen.



Első, csak vízzel történő átmosás után így habzott és nyerte vissza szépen, lassan a tojásdad formáját:

video


Első bevetésén a MaxFactor Colour Adapt alapozóját vittem fel vele az arcomra, miután bevizeztem, átmostam és alaposan kinyomkodtam az alapozószivacsot. Nagyon szépen terítette az alapozót, nem maradt sem csíkos, sem foltos, sem apró buborékos, igazán meg voltam elégedve az eredménnyel!




Az aliexpress.com ugyanolyan vesztőhely, mint az Ebay, itt is fillérekből szert tehet az ember lánya statement és visszafogott nyakláncokra egyaránt. Ez a 4 nyaklánc egyszerre lett megrendelve és a héten mindegyik a postaládámban landolt:





Nyilván a Dance Legend - Anna Gorelova kollekcióhoz kapható gyűrűk fejbéli lenyomata okozta ennek a zöld-fekete, fát ábrázoló nyakláncnak a megrendelését, kis cukika:



Nos, nem egy klasszikus hamsa, nekem a tenyérből figyelő szem kissé ijesztő, így tökéletesen megelégedtem ennek az egyszerűsített, kékpontos változatával:



Lágy, almazöld és arany kombinációja folytatja a sort a statement nyakláncokat felsorakoztató gyűjteményemben:



Ő érkezett utolsóként, egy indiánlány lehetek, ha a nyakamba kapom, uvuvuvuvuuu:




A DM teljesen tisztában van azzal, hogy nem mindegyik vásárló egyszerű eset, nem végez mindenki olyan gyorsan a kasszánál, mint azt a mögötte sorban állók szeretnék, így éltek azzal a marketingfogással, hogy egy állványon Balea tusfürdőket helyeztek el, ráadásul épp akkor, amikor 3 flakon vásárlása esetén csak 199 forintra jön ki egy tusi.
Persze, hogy nem állt szándékomban tusfürdőt vásárolni, de beleszippantottam ebbe a lime-os és mézes csodába és ott végem volt. Csak ez a két típus volt kipakolva, így a mézesből kettőt is vettem, a másik már anyum zuhanyzójában csücsül:



Az üzlet akciós kosárkáiban utolsóként találtam rá erre az origi, L'Oréal Infaillible, préselt szemhéjpúderre, melynek aranyos-rezes beütésű zöldje nagy hatással volt rám, a majdnem féláras árcímke pedig megadta a végső löketet:



Új ajakbalzsamot avatok, tegnap előtt került hozzám ez az eredeti, Coca-Cola Lip Smacker, szóval ha végre az időjárás elfelejti ezt a mostani őszt, elpakolhatom az Eucerin stiftes ajakápolóját és belecsapok a kólással a lecsóba:





Meséljetek, hogyan telt a hétvége?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Az Aliexpressen hogy szoktá fizetni? Mert próbáltam Alipay regisztrációt csinálni, de azt írja, hogy Magyarországon nem működik...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sima kártyás fizetéssel, ahol a kártyaadatokat manuálisan adom meg.

      Törlés
  2. Szarul...dióhéjban.
    A nyaklancok tetszetősek szívesen megnézném élőben:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, ne!!!
      Elég érdekesen néznék ki, ha mind a négyet felvenném az egyik talinkra :P

      Törlés
  3. A nyaklánc nekem rózsaszínben van meg, imádom! :)) Egyik kedvenc statement darabom. ^^ Jó választás volt! :P

    VálaszTörlés
  4. Nagyon klassz dolgokat vettél. :) Én is megint rákattantam az ebayre. :D Az indiánlány nyaklánccal én is szemezgettem már egy ideje. :P
    Nálam is van most egy haul poszt, bár főleg ruhás. :D
    http://moonangelstories.blogspot.hu/2014/02/haul-tally-weijl-yankee-candle-essence.html

    Hétvége... pénteken megint megműtöttek, szóval leginkább azzal telt, hogy a fejemet jegeltem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Műtét??????? Te jó ég, most nagyon aggódom! :(((

      Törlés
    2. Hát még a múltkori allergiás szövődmény ciszta műtét második felvonása volt. Elsőre sajnos nem sikerült, így újra kellett. Fura is lenne ha nekem valami elsőre összejönne. :D

      Törlés
  5. Mennyi jó cucc! A bársony vállfákat (vállbársonyokat) megnézem magamnak a héten, mert nálam is jó helyük lenne :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp csekkold őket, szép vékonyak, bár az az igazság, hogy a műanyag, fehér, IKEA vállfákat még ők sem tudják lekörözni.

      Törlés
  6. Nagyon klassz dolgokat szereztél be, az üveg mécsestartó, és az almazöld arany nyaklánc azonnal rákerült a kívánságlistára. :D
    Az alatta lévő nyaklánc nekem is megvan, imádom. :)

    VálaszTörlés
  7. Az a lila mozaikos tálka, omáj *.* A fás nyaklánc is nagyon tetszik, meg a Fatima keze is, illetve az indiános nyaklánc is begyere, csak mondjuk ezüstösebb színvilággal :) De hozzád így tökéletes ^^

    VálaszTörlés
  8. A hétvége? Dióhéjban: kapálás (sok!), 25 éves osztálytalálkozó (általános iskolai), szőlőkordon-renoválás és végül de nem utolsósorban a Szekszárdi Madrigálkórus 50. évfordulós koncertje (de csak az I. félidő) mert az unokatesóm volt a szoprán szóló :)))))) Plusz elkészítettem és befotóztam három manit a heti kihívásokra. Szerintem naaaagyon termékeny hétvégén vagyok túl :D

    VálaszTörlés
  9. Jaaaj ezek a nyaklácok---nem postázod tovább nekem? :P

    VálaszTörlés
  10. Szuper kis dolgokat szereztél be megint csak, legjobban most a mécsestartók tetszenek *.*

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt