Pixibag április 2015

Az idei, áprilisi Pixibag elhozta nekünk a tökéletes summer kit-et egy csodaszép, fehér-kék, "ártatlan" neszesszer formájában: van benne utazó/repülő méretű naptej, egy csomag micellás arctisztító kendő, egy tusfürdő, egy sampon, valamint az esti sétálgatáshoz a mólón egy szempillaspirál és egy helyes kis bizsu. Most már csak a mit vegyek fel dilemmával kell megküzdenünk a nyaralás során :)






Természetesen most sem tudtam a felbontás után szépen visszapakolni a neszesszerbe, én nem tudom, hogy csinálják ezt Pixiék, hogy esztétikusan be tudják pakolni az összes bag-hozzávalót:


A kis szütyő nagyon szépséges, fehér-kék színösszeállításban örvendeztet meg minket, ráadásul ahány leányzó, annyiféle asszociáció: nekem személy szerint eszembe jut róla a halványabb kék búzavirág, mely csupa szépség és lágyság, a zippzár tengerészkék színe pedig előhozza a balatoni nyaralások emlékét, a Dove tusfürdő ráadásul színben tökéletesen harmonizál a neszesszerrel :)



Apropó tusfürdő: a Dove márkáért nem szoktam automatikusan nyúlni a drogériák polcain, az okát nem nagyon tudom, egész egyszerűen nincsenek benne a látóteremben. Van, aki teljesen meg van vele elégedve, másokat eszméletlen módon szárít, szóval mindenképpen megírom, hogy a használata után melyik csoportba fogok tartozni. Nagyon könnyed, picit citrusos krém illata van, 250 ml termék érkezett a flakonban.

Ugyanez a történet a Pantene márkával, eddig nem kerestük egymás társaságát, korábbról nem hagyott bennem rossz emlékeket, szóval itt az ideje újból felfedeznem, mit újítottak a cég háza táján és hogy ehhez mit szól majd a hajzatom.
A tusfürdőhöz hasonlóan ez is 250 ml-es kiszerelésben érkezett meg hozzánk és lehet, hogy mostanság túlzottan sok epret ettem, de ennek frankón eper illata van, nem az a savanyú eper, hanem az a tipikusan érett, karakteres, enyhén édes eper! :)

A Hawaiian Tropic márkáról mindenhol azt ordítják, hogy bitang jó termékeik vannak, ezt a kis naptejet ráadásul a repülőre is magunkkal vihetjük, a tubus oldalán található matricán lévő repcsi szimbólum is erre hívja fel a figyelmet. 100 ml-t tartalmaz és 30-as fényvédőfaktorral küzd az UVA és UVB-sugárzás ellen.




Az Essence a Lash Princess, dúsító szempillaspirállal van jelen ebben a kiadásban, ugyan a termék nem vízálló, azért az esti vacsihoz szerintem nyugodtan dobjátok fel a pilláitokra nyaraláskor. A márkának eleddig csak a színes szempillaspiráljait vettem meg, azokkal elégedett vagyok, meglátjuk, hogyan szuperál a sima, fekete termék. És hogy az a fekete mennyire fekete :)

A Helia-D a micellás víz őrületet meglovagolva az arctisztító kendőit itatta át a mostanság oly' népszerű sminklemosóval, ez azonban sajnos nem váltotta be nálam a hozzá fűzött reményeket, mivel az illata ugyanolyan ecetes-alkoholos, mint a többi, normál társánál és a szememet is csípte, így teljes körű sminklemosáshoz nem használható, második lépésben elengedhetetlen a micellás vízzel átitatott vattapamacs alkalmazása.

A Rossetti bizsu ékszereit eddig is láttam, kerülgettem, de sosem vonzott magához az állvány, ahhoz túlságosan kislányosnak, illetve egyszerűnek találtam, én meg bonyolult vagyok, ugye. Remek kis áttörést hozott ez a fekete gyöngyökkel és opálos, szürke kövekkel díszített, négylevelű lóherét formázó fülbevaló, mely kellően nagy méretű ahhoz, hogy ne nyelje el a hajzuhatagunk :)




Ez a kék-fehér szütyő az ismerkedéseké, illetve az újbóli felfedezéseké, ismét egy remek összeállítást hozott a postás Pixiéktől, alig várom a következőt! :)

A Pixibag-et megrendelhetitek a http://pixibox.hu oldalról, ahol 2-3 havonta juthattok hozzá (egymást váltják a Pixibox-szal illetve a Pure by Pixibox dobozokkal). Az előre megadott márkákból összeállított neszesszer házhozszállítással együtt 3.990 forintért lehet a Tiéd.




Ti megrendeltétek ezt a kiadást? Melyik bag-összeállítás volt eddig a kedvencetek?

Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt