Music love: lil' hopeless

Holnap van az uccsó napom a felmondási időmből, hát mit ne mondjak, nem vagyok túlzottan boldog, mehetek szépen a munkaügyi hivatalba, ójeeeeeee! Az időjárás sincs épp' ünnepi hangulatban, ezt nem is bánom annyira, jó most bekuckózni és egy meleg pokróc alatt rongyosra klikkelni az állásportálokat :)



A nagy, nyári melegben valahogy nem kívántam ezt a fajta muzsikát, bezzeg a mostani, hideg és esős időben!




Mostanság a Bűbájos Boszorkákkal ébredek reggelenként:





Nem nagyon zavar, hogy nem az én generációmnak énekelnek, attól még szívesen elhallgatom őket:




Kábé a guta megüt, hogy ennek a fotózásnak a zenéje csak mixben elérhető a jutyúbon, szóval inkább belinkelem az eredeti videót, hozzá az eredeti zenével, ami nagyon de nagyon jól szól:




Valamilyen reklám zenéje, vagy egy műsor előzetese lehetett, amiben meghallottam, nagyon kis nyugis:




The ultimate #lullaby



Ebben a zenében Twilight elemeket vélek felfedezni, többek között emiatt is küldtem rá egy like-ot:




Most nem stresszmentesítésre, hanem tervek készítésére használom fel ezeket a zenéket háttérzajként:





Imádom a feldolgozásokat, ebben például a régi t.A.T.u. lányduó induló száma hallható egy egészen más zenei környezetben:




Vidámító, fenékrázóska:








Nektek hogy telik ez az őszi hetetek? :)


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Nekem a kötelező mérlegképes továbbképzés és egy tápcsatorna szaggató vírus kíséretében telik ez a hét... mit ne mondjak, volt már jobb :))))

    VálaszTörlés
  2. Ma itthon vagyok szabadnapon, a gyerekeket sem vittem oviba, lustanap van. Persze mellette főzés-mosás, de meglesz minden.
    Én tavaly voltam a munkaügyi kp.-ban, kb. arra számíthatsz, hogy morcosan regisztrálnak, de neked kell munkát keresni teljes erőbedobással. Kb. harcolni kellett, hogy beírjanak egy tanfolyamra, aztán mikor találtam egy állást, akkor meg kiderült, hogy támogatott munkaerő vagyok, tökre megérte engem alkalmazni. Persze így a tanfolyamból nem lett semmi, azt sajnáltam, de végülis pénzből élünk, nem tanfolyamból.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész