Inspirációs képválogatás

Ismét belecsöppentünk a szerdába, mostanság szinte csak azt érzem, mintha minden másnap szerda lenne, olyan hamar elérkezik! Hogy valami üdítőbb hírrel tudjak szolgálni a kinti, kritikán aluli időjáráson kívül az az, hogy megtaláltam életem első aztékmintás fürdőruciját! Bizony, most már nem csak Instagramon és a szerdai képáradatokon keresztül sóvárgok a tökéletes darab után, hanem a birtokomban tudhatom...még mindig alig hiszem el! :)


Nem mondanék nemet erre a ruhára:




Bármilyen tésztás étel jöhet. Bármilyen!



Lélegzetelállító:



Bmeg, ev koffeimmemteff:



Szélfútta tökéletesség:



Pasztell és mintás gyönyörűen megfér egymás mellett ebben a fényáradatban:



"A hétvégén majd felmegyünk a hegyekbe,
aztán ott jó sok hó esik majd kicsi fejemre,
a menő szerkómat zokesz nélkül én felkapom
hogy jól lefotózhasd instára a szép kalapom."



Hát már lassan ott tartok, hogy ilyeneket sütök és nem fagyit zabálok:



Minimál stílus:



Kéne valami virág az asztalra, de most meg vagyok zavarodva, melyiknek is van épp szezonja:



Őt sem idén nyáron fotózták itt, Magyarországon :)



Fluffyyyyyyyyyyyy:



Acca szépen azt a marsala cipőcskét ide, nekem!



Kapribogyós csirke, omnomnom:



Office corner goals:



A nagyestélyi bizony lehet zöld, ne félj ettől a színtől:



Akkor ezért nem találom sosem a táskámba rejtett csokit!



Szépséges lépőke:



>> A festmény highlighterek felhasználásával készült <<



Mattan is hordanálak:



A színei, a színei, a színei:



Őrületesen szép ez a ruha:



Ha ágy és zuhanyzó is van, én máris beköltöztem ide, köszi!



Mintás póló és dög rúzs forevör!



Szép Házak magazin:



Sok és cuki és kell:



Lila pia:




Belülről izzó festmény:



Kitartás erre a hétre Csajok, már szerda vaaaaaaaan! :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Jujj az a pöpec macska! :D De megdögönyözném a puha bundáját!
    A tészta se kutya, megtaláltam a receptjét: http://bevcooks.com/2013/01/portobello-mushroom-and-kale-stroganoff/
    Erről a portobello gombáról még nem hallottam, megkérdezem majd anyukámat, mert ő végzett gombaszakértői tanfolyamot...
    Gomba kelkáposztával...fincsi lehet. Én borsós-brokkolis ömlesztett sajtos baconoset szoktam csinálni fokhagymával...mmm

    VálaszTörlés
  2. Csodálatos képek. A kaja, a kávézó :) a ház, a manikűr a gyűrűkkel és a gyűrű, az összes :) jöhet, köves és minimál :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt