Inspirációs képválogatás

Június közepét tapossuk már, szinte még fel sem ocsúdtam a születésnapi hangulatból, de már lapoznom kell lassan másodjára is a naptárban, wow! De legalább nem a legnagyobb melegben kell a mostani garatgyulladásomat szidni, hogy miatta mondok le a jeges limonádékról és a jéghideg fagylaltokról. Apropó, fagylalt: a helyi cukrászdában az aktuális felfedezésem a zöldtea fagyi. Az ízét semmihez sem tudom hasonlítani, szimplán csak istenien frissítő, krémes (nem szörbet) és most már minden fagyizáskor kérek magamnak ebből egy gombóccal...kezdek hűséget fogadni neki :)


Varázslatos kép:




Ház a tónál:



Glitterissima:



Bogyigyümis reggeli? Aham, szerintem az év 365 napján jöhet:



Ezen a képen szépséges, de minek kellett a botox meg a plasztikai beavatkozás, ejj?



Valakinek van egy jó smoothie recepje?



Ez most akkor egy csillár vagy egy estélyi ruha?



Nyáron ezeket a pita vagy tortilla tésztába tekert hús-zöldség-öntet kombókat szeretem berakni bőr alá:



Igéző topánok:



Amikor szinte fájdalmasan borult az ég:



Ahh, szívesen viselnélek:



Várhatna ez a kompozíció minden délután a konyhapulton:



Ez most cseppet sem időjárás-idegen foglalatosság:



- Hová rohansz minden nap munka után?
- Haza, hogy láthassam a naplementét, Teeeeee!



Kell a nyakláncod, kell a gyűrűd és a perverz békanyál zöld körömlakkod is!



Távolról nem láttam bocsi, hogy most akkor virsli, vagy répa az orrod?


Coachella-like:



Sunset on a high level:



Csodás ez a barokkminta:



Mestermű:



A képet elnézve jöttem rá, hogy nekem kell egy vajszínű bokacsizma a csizmikészletembe!



Dr. Szöszi koktélpartija:



Dööööööööööööööööög:



Mivel most az időjárás sem tudja, milyen évszak van, jöhet egy kis tulipán:



TÖ-KÉ-LE-TES!!!



Az M-es méretem megrontója:



A teljes készletet követelem. Magamnak. Most.




Hogy bírjátok ezt a hetet? Meséljetek!

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Gyakrabban akarnék mezítláb paccsogni, ha arany tapadhatna a talpamra... :)))))))
    Sajnos erre most csak úgy van esélyem, ha eltanyázok a csillámporos dobozommal az előszobában....

    VálaszTörlés
  2. Ház a tónál!!!A film sem volt kutya :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sosem sikerült szünet nélkül és az elejétől a végéig végignéznem a filmet, mert elfogyott a türelmem közben :D

      Törlés
  3. áfonya reggelire :)
    na és az a kék berakásos ruha, telitalálat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Omnomnom :P
      Eredetileg 102 darab á-betűt szántam ehhez a ruhás képhez... :)

      Törlés
  4. A gyűrűk! *.*
    Jajjj de szeretek tóparton lakni. :) Varázslatos minden évszakban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy ezeket a képeidet nézegetem Instán, mindig úúúgy irigykedem! :)

      Törlés
  5. A ház a tónál a kedvencem most, bahh, gyönyörű!

    VálaszTörlés
  6. Hát megint nem tudok kedvencet kiemelni, mert MIND jöhetne!!! A gyűrűkészlet türkibe hajlását pedig mintha nekem találták volna ki :-D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt