Furla kívánságlista - 2015. június

Ha egy ideje követitek már a blogot, egész biztosan feltűnt, hogy nincsenek rajta kívánságlisták, 6 millió képpel illusztrált sminkcucc-álmok, mert az esetek 110%-ban random vásárolok, különösebb hosszas tervezgetés nélkül. Azonban 1-1 hírlevél kapcsán szívesen időzöm az adott cég weboldalán, még ha nem is az én árfekvésem, keresem a termékeik között a stílusban hozzám közel állót, most pedig meg is mutatom Nektek, melyek a szívem csücskei a Furla háza táján:


Táskából, pénztárcából, napszemcsiből és sálból is el vagyok jelenleg látva, de ezek a kifinomult, felnőttes (igen, van még hova felnőnöm) darabok megragadták a tekintetem. A letisztultságuk már-már okot adhatna arra, hogy kikerüljenek ebből a listából, az élettel teli színük viszont győzött:





Tedd a napfényt, be a számba - szól a dal:




A korall akárhogy nézem, nem akar kimenni a divatból, még jó:



A graffiti-vonalból ez a kedvenc pénztárcám, monokróm, mégis vagány:



Valamiben nem ártana hordani a fenti pénztartót, én őt szemeltem ki magamnak erre a célra:




Turista üzemmódban ezzel szelném át a várost, ő mind közül a kedvencem:




Ha nagyon komor ősznek nézünk elébe és teret engedek ennek a hangulatom esetében is, akkor őt választanám:



Kétféle őrület van most nálam jelen a napszemüvegek terén: a borostyán színű lencse az, ami legjobban bevált vezetéshez, szépen kiemeli a kontúrokat és nem fájdul meg a szemem.
Az idei khömm, hát minek nevezzelek, nyári évszak másik kattanása a bézs/vajszínű, áttetsző kerettel rendelkező szemcsik:













Ez a sál kicsit emlékeztet engem a tengeri sünökre, előszeretettel teszik fel ezeket akár műanyagból, akár fémből elkészítve a falra, dekorációs elemként:





Érdekelne, illatban mit tud ez a márka - az elegáns kinézet már garantált:



Ha már jegyzettömb, ez a megfolyt festékre emlékeztető fedlap nálam abszolút befutó:




Van kedvencetek a fentiekből? Ti mikre csapnátok le a Furla-ban?

Pusza: Reni



Megjegyzések

  1. Engem a graffitis cuccok abszolút meggyőztek :)

    VálaszTörlés
  2. A kék-graffiti tatyó az ász, de nem az én pénztárcámhoz árazták sajna... :/

    VálaszTörlés
  3. De szép kis darabok szerepelnek a listádon :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt