Elfogyott termékek 2015/6: Greenland, AVON, Kérastase, The Body Shop, Nivea, Schwarzkopf, Lush, Bella Cotton

Annak ellenére, hogy szeretném, hogy mielőbb kifusson a meglévő, itthoni készletem, mindig szerzek utánpótlást valamelyik termékcsoportból. Jelenleg a tusfürdők terén mutatok néminemű gyengeséget, egészen pontosan a Balea tusfürdők és a visszatért szaglásom együttese adta ki, hogy mostanság 3 flakon Baleával is gazdagabb lettem, így most őket nyúzom olyan lelkesedéssel, mintha nem lenne holnap. Na de elég a tusiőrült lány kicsapongásaiból, az alábbi csomagolások landoltak most üresen a kukában.











Zuhany


Nivea zuhanyzás közbeni testápoló
Az illatáról most nem írnék semmit, ellenben a hatásáról annál is inkább: egy nem éppen hűvös, de közel sem hőgutagyanús napon kentem fel reggel, mert kíváncsi voltam, napközben ellennék-e vele. A válaszom NEM. Aláizzadt a bőröm, olyan érzésem volt, mintha a paplant még magamra szíjaztam volna és úgy közlekedtem volna a lakásban, ajjh, de nem volt komfortos érzés! Nem az én termékem, nem az én márkám, nem fogom megvásárolni normál kiszerelésben.

Greenland málnás tusolózselé
A Pure by Pixibox kiadásában érkezett ez a málnazselé, egy átlátszó, kocsonyás, eléggé híg és szárító hatású zselét kaptunk ezzel a flakonnal, mely az állagának köszönhetően gyorsabban fogyott a kelleténél és utána igenis kellett a testápolózás. Nem hagyott bennem maradandó emléket sajnos az édes, vattacukros málnaillaton kívül.

AVON Senses Waterfall tusológél
Annak idején, amikor potom pénzért megrendeltem ezt a tusit, nem gondoltam volna, hogy hosszú-hosszú hónapokig kitart majd ez a frissítő, citrusos tusfürdő, de így történt. Kellemes volt az illata, nomeg az állaga is de már ba-ro-mi-ra untam használni, 750 ml ebből a termékből sok volt, azt meg nem szerettem volna, hogy egyszerre 4-5 tusis flakon várakozzon a kád szélén, na. Jó volt, szép volt, elég volt, köszönöm, családi nyaralásra isteni termék, de az én egyszemélyes felhasználásom túl sokáig tartott, amúgy nem nyilatkoznék ilyen hisztikésen erről a termékről.




Haj


Schwarzkopf BC Bonacure Hairtherapy Oil Miracle sampon
Hajápolás termén most két Pixi-s termék is elfogyott nálam, ez a Schwarzkopf rózsás, fincsike illatú, átlátszó, zselés samponja nem győzött meg sajnos, mintha picit szárította volna a hajamat.

Kérastase Nutritive Bain Satin hajfürdő (sampon)
Akinél láttam, szinte mindenhol a Kérastase hajolaját láttam viszont a Pixiboxban, nálam azonban egy sampon kötött ki, amit veszettül megszerettem! Konkrétan lelkesen vártam a hajmosást, mert annyira puhává és selymessé tette ez a sampon a hajam, könnyed és légies volt, ugyanakkor nem szállt szanaszét. Felkerült az újravásárlós listámra.



Arc


The Body Shop - E-vitaminos arctisztító
A hatttttalmas kedvencem, lázadó pórusaim és az évszakváltástól kiboruló bőröm kordában tartója elfogyott. Egész biztosan beszerzem újra, amint a krémes és géles arctisztító-flottám végére érek!

Bella Cotton vattakorongok
Ez a termék végérvényesen elvágta magát nálam, ugyanis a csomagolás közepén 7 vattakorong be volt penészedve. Ugyanott tartottam és ugyanannyi ideje megbontva, mint a többi vattakorongomat, mégis ezt produkálta ez a termék. Az arcomat nem szeretném semmiféle penészgombával megkínálni, úgyhogy ezt a madaras teszkóban található terméket nem fogom többet megvenni (direkt ebben a "publikus" állapotában fotóztam le).




Kézápolás


AVON glicerines kézkrém e-vitaminnal
Ezt a terméket éjszakára kentem fel, úgy sikerült elhasználnom, nappalra túlságosan soknak és nehéznek éreztem. Egy zselés filmréteg ült reggelig a bőrömön, amely az első kézmosással lejött és alatta ugyanolyan kiszáradt állapotban volt a bőröm, mint este, amikor bekentem. Nem újravásárlós.




Kádfürdő


Lush - Shoot for the stars
Ő volt az utolsó példányom a hullócsillagos fürdőgolyók közül, nagyon tetszik még mindig a látványossága és a hatékony bőrtápláló hatása. Nomeg azt se feledjük el, hogy sötétlilára színezi a fürdővizet :) Ha idén karácsonykor újra behozzák, Ti se legyetek restek venni belőle!







Nálatok is megy szépen a betárazott termékek elfogyasztása?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Ma időzítettem be az ilyen bejegyzésem...csak egy óra volt :'D Lush fogyott el nálam is.
    Alig várom a Lush téli termékeit *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor másszunk ki egymás fejéből szerintem :P
      Én most az őszi, Halloween kollekcióját lesném meg, hátha idén tele lenne sötétlila, ezüstcsillámos cuccokkal! :)

      Törlés
  2. A zuhanyzás közbeni testápolót hogy használtad? Mert én próbáltam, és semmi problémám nem volt. Lezuhanyoztam a tusfürdővel, bekentem ezzel magam lemostam törölközés és nem volt vele problémám.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyanúgy vetettem be ezt a terméket, mint a többi, tasakban kapott mintánál, tusfürdős zuhanyzás után felkentem a bőrömre, leöblítettem vízzel, de amilyen filmréteget maga után hagyott hidratálás gyanánt, na az megfullasztotta a bőrömet :(

      Törlés
  3. Éljenek a Lush termékek! A Kérastase hajfürdető egyre inkább birizgálja a fantáziám, bár egyelőre egyévnyi adag samponom van, így nem fogok rá benevezni. Viszont balzsamból és pakolásból szokott hiányom lenni, úgyhogy lehet, hogy a termékcsalád más tagjai között szétnézek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A sampon vonalán elindulva nem hinném, hogy rosszabbul teljesítenének a márka pakolásai, szóval ha beszerezted, azonnal számolj be nekem is a hatásáról! :)

      Törlés
  4. Bizony, egyre több újdonságra mondok nemet, fogyasztani kell a készletet :) De ki tudja, hogy ez meddig tart.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És ki tudja, a gyártók milyen újdonságokkal csavarják el a fejünket? :P

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész