Teszt: AVON Nutraeffects Balance termékcsalád

Végtelen nagy örömmel fogadtam, hogy az AVON többek között engem is felkeresett, hogy teszteljem a legújabb, Nutraeffects termékcsaládot, mivel még sosem érkezett tőlük megkeresés, így amint megláttam, hogy a kevert/zsíros bőrű leányzóknak is újítottak három új terméket, azonnal igent mondtam :)

Még márciusban meg is érkezett hozzám a mattító tonik, az olajmentes krémzselé nappali és éjszakai használatra, valamint a nappali arckrém, így neki is kezdtem a tesztelésüknek:



Amit az új Balance termékcsaládról tudni kell:
A termékcsalád a hosszantartó, matt hatást biztosító hidratálásért felel és elősegíti a bőr egészségét oly módon, hogy beállítja a zsírtermelés és a hidratálás egyensúlyát, táplálja a bőrt, és mattítja a fényesedésre hajlamos részeket. A mattító összetevők támogatják a faggyútermelés csökkentését és a chia mag hatóanyagainak könnyebb felszívódását. Ennek köszönhetően bőrünk puhává, selymessé és kevésbé csillogóvá válik. Bármely korosztály számára ajánlott vegyes és zsíros bőrűeknek egyaránt.



A tonik egy 200 ml-es, közepesen puha műanyag flakonban érkezik, hozzá egy kemény, csavaros kupak jár. A tonikot nem kell a pici csepegtető nyílásán át kiszenvedni, tökéletesen beválik a flakon megnyomása és azonnal rákerül a vattakorongra a kellő mennyiség.
Tökéletes reprodukciója a tinédzserként használt, tipikusan alkohol szagú, szárító toniknak, melyet az akkori pattanások ellen vetettem be, így abszolút nosztalgikus hangulatba kerültem általa.
Nagyon jól tisztít egyébként, minden szennyeződést, még a maradék BB krémet is kiszedi a pórusaimból, azonban a tonikok tipikus, szárító filmrétegét hagyja a bőrön.





A krémzselének kissé citrusos, de alapvetően enyhe "zöld" ecetes illata van, a cucc maga pedig egy szürkés-opálos, zselés krém, mely könnyen beszívódik és csak minimális, ragacsos érzetet hagy maga után.
Nappalra használtam, a BB krémem alá tökéletes volt, mivel a BB krémem pont annyi nedvességet/zsírosságot vont el a bőrömről, amekkora minimális mennyiséget a krémzselé maga mögött hagyott, így pont kiegyenlítették egymást, sminkmentes napokon azonban engem kissé zavart ez a picike krémzselé "maradvány".
Zsíros/kombinált bőrre fejlesztették ki a terméket, de az én bőröm még ezen is túlmutat, ugyanis az orromon a bőr rendkívül száraz, így ez a mattító krém is szárazságot idézett elő ezen a területen.

Az 50 ml egy elegáns üveghengerben érkezik hozzánk, csavaros, műanyag tetővel, alatta pedig egy műanyag védőkupak ad további biztonságot a terméknek - én ezt személy szerint nem szoktam megtartani, az első pár használat során leszedem róla a krémet és utána iktatom a kukában.




A krémzselét nappalra használtam, éjszakára a szokásos, The Body Shop, E-vitamonos, sűrűbb krémjét használtam továbbra is, nem akartam az összes arcápoló terméket egycsapásra lecserélni, maradjon meg legalább egy régi ismerős és akkor hátha nem ijed meg annyira az arcbőröm :)




A nappali krém szintén 50 millis kiszerelésben, henger alakú üvegben érkezik, műanyag, csavaros tetővel és az alatta lakó, műanyag védőkupakkal. Illatra kevésbé citrusos, mint a krémzselé társa, itt inkább a zöld, kissé ecetes illat dominál. Állagra egy közepesen sűrű krémről van szó, azonban felkenve egy igen könnyed érzetű és remekül felszívódó krémmel találjuk szembe magunkat, mely alá nem izzadok be a nap folyamán - valahogy önkéntelenül is a Nivea-hatáshoz mérem az új arckrémeimet.
Mennyiségét tekintve kb. 30-35%-al többet kell ebből felkenni, mint az előző társából, mert míg az a hígabb állagának köszönhetően remekül siklik a bőrön, itt az anyag nem tolja maga előtt a kivett mennyiséget, hanem azonnal kéri, hogy be legyen dolgozva a bőrbe.
Sminkelni ugyanúgy remekül lehet rá, az orrom itt is száraz marad, csakúgy, mint a krémzselé esetében.





Összességében:
A tonik a benne lévő alkohol miatt nem sok leányzó barátja lesz és keményen visszahozza a 15 évvel ezelőtti pl. Fabulon tonikok hatását és érzetét.
A krémzseléből mivel kisebb mennyiség kell, ráadásul nappalra és éjszakára is bevethető, így aki leegyszerűsítené az arcápolását egyetlen tégelyre, annak remek választás.
A nappali krém még így, a melegebb, nyárszerű napokon sem volt túl sok, szépen táplál, sminkelni is remekül lehet rá, nincs rá panaszom.


Még 5 napig rendelhettek a jelenlegi katalógusból, most mindkét tégelyes krém a fenti termékcsaládból 1.399 forintért lehet a Tiétek (102-103. oldal), illetve a tonikot 899 forintért tudjátok megrendelni, ha legalább egy Nutraeffects terméket rendeltek.




Nagyon köszönöm, hogy az AVON kiválasztott erre a tesztelési feladatra, számomra mindig hatalmas elismerés egy cég részéről, ha alkalmasnak talál rá engem és a blogom!




Meséljetek, milyen AVON arcápoló termékekkel rendelkeztek?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Én pont ezt az Avon nappali krémet használom, mivel van benne fényvédő, és egész jó árban van akciósan. Tényleg nagyon könnyű állagú, kicsit rá szoktam púderezni, így nem fénylik a homlokom. A másik kettőt nem veszem meg, pontosan az alkohol miatt. Sajnos kiragyásodok tőle a szemem alatt. Mást nem is használok tőlük. Volt még Avon samponom, de az utóbbi időben valahogy zsírosabb a hajam... az indulgence rúzsokkal is szemeztem, de a blogger tesztek alapján nem tűnik túl tartósnak, így a matt rúzsok felé fordult az érdeklődésem, amikből meg egyre több márka hoz ki újabb sorozatot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A matt rúzsokkal én még egyelőre óvatosan bánok, mert félek, hogy extrém módon kiszárítanák az ajkaimat, szóval még parkolópályán vannak ők nálam :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt