New in: Joy-napok, DM, Rossmann, Mádara, The Body Shop, Nailland, ReaLash, Shopline

Na, most aztán leürítettem a polcocskámat, amin az új termékek csücsültek eddig és várták, hogy az az illető, aki kiadta értük a pénz/végighurcolta a fél városon/átvette a csomagot végre eltegye őket a helyükre és nekiálljon használni őket...szóval fotók készen, jöjjön hát a giga beérkezéses poszt, van ám elmaradásom rendesen, mert ezek nem az utóbb 5 napban érkeztek meg hozzám.





















Körömlakkok


Rossmann


Catrice Luxury Lacquers Million Brillance - 05 Plum Fiction
Rival De Loop - 03 Fireworks
Essence Effect Nail Polish - 07 Blue-Jeaned
L'Oréal Color Riche - 303 Lush Tangerine
L'Oréal Color Riche Granite Effect - 890 Masque Lover

Mentség nincs, magyarázat van: akciós kosárkában lapult, illetve nevetségesen és kevésbé nevetségesen olcsó volt, de egyben azonosak: mind gyönyörűek és mind a Rossmannból jöttek haza velem, ráadásul volt egy 10%-os végösszegi kuponom rá, hogy megfejeljem még az egészet.
Amelyikkel már láthattatok manikűrt, az az első, lila Catrice és a sort záró, Granite Effect L'Oréal lakk :)



Nailland


Picture Polish - Karma
China Glaze - Turned Up Turquoise
China Glaze - Rendezvous With You

Ó, nem kell nekem ez az új kollekciós Karma, nincs olyan szép lila színe, amiért én szeretném...most így visszagondolva a szavaimra, igencsak elfog a nevethetnék, mert hisz' itt van, beszereztem és nagyon bele vagyok szerelmesedve :)
A China Glaze lakkokat pedig akkor vettem, amikor az Árkádban még javában állt a Nailland pult és kettő China Glaze lakkért összesen 1.990-et kellett fizetni, mondom egye fene, úgysincs elegendő CG lakkom :D



Kuponos és antikuponos Rossmann és DM


A Joy-napok úgy estek meg velem, hogy aznapra, mikor elkezdődött, még csak meg sem néztem, mire van kupon, mire lenne egyáltalán szükségem. Aztán csak beoldalogtam egy DM-be, elhoztam kupon nélkül a szokásos, Balea Trend It Up száraz sampon-utánpótlásomat, elhoztam 50%-os kuponnal ezt a Garnier izzadásgátlót, ami 2 napon át ígér mindenféle jót a hónaljon, valamint egy drágább Blend-A-Med fogkrémet (eredetileg egy ezres körül volt) hoztam el 50%-os kuponnal, kíváncsi vagyok, mennyivel tud többet, mint az eredetileg is 500 forint körül mozgó társai.

A Rossmannban kezdtem egy Lilibe vattakorong-utánpótlással, aztán a Rimmel legújabb alapozóját is elhoztam 50%-os kuponnal csakúgy, mint a szemhéjtusukat, mivel több termékre is be lehetett váltani a kupont.
Az alatta lévő Rimmel korrektor és a két Astor rúzsceruza a She körömlakk-eltávolító pálcáival viszont már újra DM szerzemény és rájuk is 50%-os kuponok voltak érvényesek. Idáig mindenki simán tudta követni, ugye? Mert én már aligha :)






The Body Shop


Az egyetlen termékre beváltható, 20%-os kupont egy pink grapefruit tusfürdőre váltottam be anyumnak, mert nagyon durván függője lett ennek az illatcsaládnak. Vásárlásnál azonban vesztemre megmutatta az eladólány a legújabb, Honey Bronze termékcsalád legújabb tagjait, köztük ezt a legvilágosabb hightlightert, de mivel már csak pár pont hiányzott ahhoz, hogy összegyűljön a törzsvásárlói kártyámon a 30 pont, amiért 3.000 forintot levásárolhattam, így már megvolt, mire is váltom be :)
A második TBS vásárlásom arra irányult, hogy majdhogynem belöktem az üzletbe a zuramat és a for men termékcsaládból elhoztuk a nappali hidratáló krémet, mivel a Nivea az én uram bőrének sem jött be, napközben ő is aláizzad (mi van veled, Nivea? :(). Ezzel össze is gyűlt a 30 pont, beválthattam a kis highlighterre, meg egy kisméretű for men borotvakrémre a pontjaimat.
A két illatminta, melyeket a vásárlásokhoz csaptak hozzá a lányok, a pink grapefruit testvajból és a shea testradírból áll.



Tesztelnivalók és ajándékok


A héten olvashatjátok majd a beszámolómat a Magyarországon újra debütáló, Mádara márkáról, melynek a sajtóreggelijén volt lehetőségem részt venni a NaturalSkin csapata jóvoltából, ezúton is szívből köszönöm a meghívást!
A tartalmas és élvezetes prezentáció és mennyei reggeli után nem engedtek el minket üres kézzel a szervezők, a fenti mélyhidratáló, SOS hidratálókrém és színezett hidratáló-minták mellett egy szemkontúr krémet és egy nedves bőrön alkalmazható, hidratáló olajat bíztak a gondjainkra. A szemkontúr krémmel kapcsolatban már annyit elárulhatok, hogy következő héten már használatban is volt és amellett, hogy még mindig nem érzem magam teljesen kipihentnek így, a felmondási időm alatt, a sötétlila karikákat ez a krém világosszürkévé változtatta. Imádom!

A ReaLash szempillanövesztő szérum még jóval korábban érkezett meg hozzám, de kissé megfeledkezem róla, így most ebbe a bejegyzésbe került bele, köszönöm a cégnek a tesztelési lehetőséget!





A Miss Sporty új generációs alapozóját drága Netti bízta a gondjaimra, melyet ezúton is köszönök szépen neki, a Rimmel x Rita Ora körömlakk pedig újságos ajándék volt. De persze ennek is megvan a maga története, mely szerint nem érdekelnek ezek az új, tavaszi, Rimmel lakkok, mert csak a szokásos, pasztell színskálát hozzák. Aztán amikor az újságos stand közelébe kerültem, addig kutattam, míg egy lila lakkal összecsomagoltat nem találtam #typicalme

A Maybelline Colorama és L'Oréal Color Riche körömlakkok a Shopline-nak köszönhetően érkeztek hozzám tesztelésre, a Sky Fits Heaven lakkot pedig már be is mutattam Nektek a blogon.





Netti is ismeri a mérhetetlen aztékminta-mániámat, így a fenti, gyönyörűséges fülbevalóval lepett meg, a mellette lévő, pink fülbevalók pedig szintén újsághoz csomagolva várták új gazdájukat, a márkájuk pedig Cango&Rinaldi.





Egy napsütéses tavaszi napon DjKaty magával vitt egy Youtube-os rendezvényre, ahol az este második felében átlényegültem Katy magyar hangjává :P
A goodie bag-ben lapuló alvómaszk még a pánt átállítása után is nyomja a szemeimet (mi van?), a saját logójukkal ellátott pendrive pedig elkísért az utolsó munkanapomon a személyes fájlok lementésében, az alatta lévő, mini post-it tartó pedig sikeresen elűzte azon vágyaimat, hogy Ebay országban garázdálkodjak, cukkermukker post-it-ek után kutatva :)




Huhh, sikeresen a végére értünk a posztnak, köszönöm, hogy kitartottatok és a polcomnak is, amiért hosszú heteken-hónapokon át hősiesen tárolta a fenti kincseket!



Írjátok meg kérlek, melyik körömlakkal hozzak mielőbb manikűrt! :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Jajjj de klassz dolgok :)
    Nekem természetesen a türkiz China Glaze tetszik a legjobban :D

    VálaszTörlés
  2. Még egyszer köszönöm a Youtube-rendezvényes szinkronizálást, a szerzeményeid pedig szuperek, és közülük is a Mádara termékek és a CG lakk érdekelnek a legjobban :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit, ez legyen a legkevesebb, ha már belekényszerítettél úgymond egy full angol nyelvű társalgásba és előadássorozatba :P

      Törlés
  3. Látom a lila Rimmel lakk mindenkit magával ragadott. :D Én azzal kérnék manit, valami Reniset! :P

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész