Ugrás a fő tartalomra

Nail of the day: L'Oréal Color Riche - Sky Fits Heaven

Ezen a hűvös, ámde napsütéses vasárnapon egy nagyon kis pofás darabot szeretnék megmutatni a L'Oréal Color Riche lakkok közül, amely ugyan nem a leggyorsabban száradó körömlakkok közé tartozik, de ezt hamar feledteti a...mi is? Máris elárulom :)



A fotók elkészítéséhez a jobb kacsómat hívtam segítségül, a középső ujjam már igen szépen javulgat, így lassan 100%-osan üzemkész lesz a további, körmös posztokhoz. A jobb kezet bal kézzel történő fotózást már próbáltam, még látens módban sem vagyok balkezes, magával a fényképezőgép kézben tartásával majdnem csuklótörést okoztam magamnak, szóval higgyétek el, jobb az, ha maradok a jól bevált kéznél :D







Az üvegcse a szokásos, karcsúsított fazon (köszi L'Oréal, tudom, hogy még mindig divat a skinny, de valahogy túl sok fincsi kaját raknak elém, evvan), benne 5 ml lakkal, melynek a társaihoz hasonlóan, tipikus körömlakk szaga van.
Leánykori neve a 611-es sorszám, azonban szerencsére a Sky Fits Heaven megnevezéssel büszkélkedhet, mely egyrészt tök jól hangzik, másrészről azonban én egy ég meg menny szavakat tartalmazó fantázianévhez világosabb, habosabb, babásabb kéket tudok elképzelni, de ez csak az én preferenciám.

A lakk színe valahol a petrolkék-tengerkék árnyalatok turmixa, erőteljes, határozott, és legfőképpen nem unalmas szín.




A lakk 2 rétegben fed, alap- és fedőlakk nélkül az alábbi, félmatt csillogás csalogatható elő belőle és kiadja a köröm barázdáit.
Itt már rá is térnék hibákra, az egyik a lassú száradás, a másik pedig az ecset keménysége. Utóbbi amiatt zavar, mert akármennyire is szeretném nem rányomni a körömfelületre az ecsetet, az mégis felszántja a festett területet és elviszi onnan a lakkot, ezáltal láthatóvá válik a körmöm és egy sötétbarna folt keletkezik a helyén. Harmadik réteget nem volt kedvem felkenni, bár teljesen jól elvoltam a körmöm szárítgatásával, ugyanis millió percnyi Youtube-videós lemaradást kell mostanság behoznom, azalatt pedig nyugiban száradhat a körömlakk.



Napfényben nagyon kis vidám, szépséges, már-már szinte világoskék a lakk, árnyékban azonban nem válik holmi sötétkék lakká, helyette szinte vibrálni kezd. Bent pedig szűrt fényben előjön az a markáns, petrolkék árnyalat és az lesz domináns a benti fényviszonyok között:





Árnyékban, kint:








Mindenképpen ajánlom, hogy sietős lakkozáshoz használjatok gyorsszárító fedőlakkot/cseppeket, mert ez a szín kárpótol a várakozási időért!

A lakk elérhető bármely drogéria L'Oréal állványán, illetve a Shopline oldalán, ahol jelenleg 1.399 forintot kóstál ez a lakk, viszont ne feledjétek, hogy szinte mindig van rájuk valahol, valamilyen pénztárcakímélő akció! :)



Mennyire vagytok kék lakk-pártiak? :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Nagyon szép ez a lakk, nekem tetszik. :)

    VálaszTörlés
  2. Szép színe van, de én nem hiszem, hogy vennék valaha L'Oreal lakkot, mert nem olvastam túl jókat róluk és hát mégiscsak drágább és csak 5 ml :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig valahogy én sem nyitottam feléjük, aztán a granite effect és egy vibráló narancsszín után már nem volt visszaút :D

      Törlés
  3. A kinti képek nagyon jók, van is jó sok kék lakkom, de ez a márka nekem túlárazott. Egy nagyon különleges szín leárazva esetleg megérné, de eddig még nem találtam ilyet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostanság bekerült néhány árnyalat az akciós kosárkába pl. a Rossmannban, én onnan szerváltam nemrég egy csodás narancs színt.

      Törlés
  4. Nagyon szép színe van! Hasonlót nemsokára nekem is be kell szereznem, mert az Essence lakkocskám fogyóban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Mindenképp értesíts, ha megvan a méltó utód! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész

Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.