Nail of the day: BEAUTYBAY The Collection - It's A Starry Sky On Wall Street

Most is előbb érkezik a termékes bejegyzés, mint a zsákmányos, jellemző...így jár az, aki megcsúszik a zsákmányos bejegyzésekkel :)
Mivel ma sem a napsütés volt az uralkodó természeti jelenség és konkrétan kockára fagytam, így a mostani, őszi időjáráshoz tökéletesen passzoló lakkot hoztam Nektek, amolyan igazi Békaherceg-stílusban: alapvetően zöld, de cseppet sem unalmas, sőt! Homoklakk és glitterbomba tökéletes egyvelege, mely hamar szárad:











Először rendeltem a Beautybay.com oldalról, szűk 2 hét alatt ide is ért a csomagom, alaposan bebubifóliázva, papírkígyóval kitömve, perforált dobozkában és minden darab, amit rendeltem, 3,60 Eurót kóstált, többek között ez a 12 ml-t tartalmazó, saját márkás körömlakk is:





A nagyjából egy ezresbe kerülő körömlakknak közepesen puha, fekete, négyszögletű kupakja van, az árnyalat neve pedig nem a kupakon, avagy az üveg alján, hanem egy átlátszó, kerek matricán szerepel, rajta fekete betűkkel az üvegcse hátulján, ami a nem éppen világos színű körömlakkos üveget forgatva nem tűnt fel elsőre. Sem másodjára, így már majdnem feladtam és majdnem azt írtam bele a bejegyzés címsorába, hogy flammable, mert ezt a szót legalább megtaláltam az üvegen.

Tetszik az árnyalat neve, no de egyáltalán nem azért, mert imádom a Tőzsdecápák 2-t, áááneeeeem... :)

A lakk egy közepesen sűrű, zöld zselé, mely tele van arany-, réz- és zöld színű, hatszögletű glitterekkel, valamint arany, zöld és lila csillámokkal. Elképesztően gyorsan szárad a homoklakk-glitterhad egyveleg nyomán és már az első réteg igen biztató tud lenni, kb. 80%-os a fedése. Amint lekentük a tizedik ujjunkon a körmöt, máris kezdhetjük a második réteget az első körmünkön, rendkívül gyorsan lehet vele haladni.





Ami viszont sajnos nem győzött meg, az a tartóssága, mert a korábbi Essence lakkok minőségével vetekszik, vagyis háromnegyed/egy nap után már megpattan a lakk a körömvégeken.

Fedőlakkot egyébként nem használtam rá - ennek ellenére a képeken némi üveges tükröződést hoz önmagában a lakk, szóval wow -, a homoklakkokhoz hasonlóan ezt is érdesen hagytam, viszont közel sem olyan érdes a felülete, mint egy gyengus homoklakké, inkább mondanám egyenetlennek, mint érdesnek.

Örülök, hogy a birtokomban tudhatom ezt az árnyalatot, nem nagyon van még egy ilyen "békás" lakkom a készletemben :)

Ha felkeltette az érdeklődéseteket a Beautybay saját márkás körömlakkja, akkor irány a webshop, 15 Euró felett ingyenes a kiszállítás, nekem jó másfél hét alatt érkezett meg a csomagom, amit természetesen 1 héttel a szülinapom előtt rendeltem meg és naná, hogy születésnapomra vártam, nem is én lennék, tudom :D

A cég saját márkás termékei egyébként 90%-ban 3,60 Euróba kerülnek, kicsit amolyan százforintos bolt mintára és nagyon gondolkozom egy alapozó beszerzésén még.




Rendeltetek már a fenti webshopból?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Hmm összességében jól néz ki :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, és kellően perverz is, pl. illene a csalamádészínű lakkomhoz is :-D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt