Márciusi-áprilisi kedvencek 2015

Alaposan elmaradtam a kedvenc termékeim felsorolásával, bizony, ezt a bejegyzéssorozatot is érintette a múltkori blogszünet. Most vakartam is egy kicsit a fejem, hogy ugyan márciusban mik voltak azok a cuccok, amelyekért előszeretettel nyúltam, de hamar rá kellett jönnöm, hogy a márciusi adag szinte megegyezik az áprilisival. Nézzük is:





Arcápolás


A Himalaya Herbals Neem arcradírja személyében új arcradír lépett az életembe, melyet azóta előszeretettel használok. Nagyon szépen eltávolítja az elhalt hámsejteket, felfrissíti az arcom és jó érzés egy kicsit megújult búrával kilépni a használata után a zuhany alól.
Az AVON Nutraeffects zsíros-kombinált bőrre való termékcsaládját már jó ideje tesztelgetem, így napokon belül önálló poszt keretében mutatkoznak be a blogon, de elöljáróban annyit, hogy a krémzselé tetszik közülük a legjobban - pontosabban az arcbőrömnek :)
Éjszakára maradtam az eddig jól bevált, E-vitaminos arckrémemnél, melyet anno a The Body Shopnál egyet fizet - kettőt kap akcióban szereztem be és lassan be is kerül ez a kis műanyag tégely az elfogyottas bejegyzésbe. Újat nem vettem azóta, mivel a Joy-kuponkámat egy grapefruit tusfürdőre váltottam be csütörtökön, történt ugyanis, hogy anyukám menthetetlenül beleszeretett ebbe az illatcsaládba, így nem volt más választásom, egyetlen termékre válthattam be a kupont :D Ugyanakkor nem távoztam tervek nélkül az üzletből, mivel a kedves eladólány megmutatta nekem az új Honey Bronze termékcsalád tagjait és a legvilágosabb highlighterbe ott és akkor beleestem. Nemsokára összegyűlik a törzsvásárlói kártyámon a 30 pont, a szerelmem tárgya pedig pont 2.990 forintba kerül, így majd ingyen hazajön velem :)



Hajápolás


Nem hazudtolom meg magam, ugyanúgy a jó, öreg Balea Trend It Up száraz samponja a tuti befutó nálam, ha plusz egy napot szeretnék nyerni a hajamnak. Amikor szombaton beugrottam a DM-be, hogy beváltsam az utolsó Joy-kuponjaimat, akkor egy újabb példány jött haza velem, pedig már majdnem elcsábultam a Dove termékére, csak annak az árából három Balea kijön...várok még egy picit, hátha faragnak egy akció keretében az árából és akkor jövök a részletekkel :)



Smink


Sminkes fronton továbbra is a The Body Shop teafás BB krémjét használgatom, mely ugyan közel sem tökéletes, mégis ennek a közepes fedését szoktam meg a dolgos hétköznapokon, meg hát galád módon szeretném, hogy mielőbb elfogyjon, mert kevésbé vagyok oda a 600 megkezdett tubusért a sminkes polcomon.
Annak ellenére, hogy egészen tavaszias és nyárias arcát is megmutatta 1-1 napon az időjárás, én ragaszkodtam a mályvás csillogáshoz, így a napi sminkemhez a Flormar Terracotta pirosítója után nyúltam és hát mondanom sem kell, hogy SEMMILYEN fogyás nem látszódik rajta, eszem megáll! :)
A Catrice Camouflage Cream majdhogynem életem megmentője, a stressz ugyanis leginkább az államon mutatkozott meg, a csatateret pedig ez a termék segített eltüntetni és szerencsémre az enyhén szárító hatása segítségével a nagy, duzzadt hegeket a nap végével el tudtam távolítani és másnap már csak feleakkora heget kellett eltakarnom - igen, ennek is szívből tudtam már abban a helyzetben örülni, mehh :-/
A fenti korrektor mellett az elmúlt hetek főtámogatója a NYX HD korrektora volt, mely a szemeim alatti sötétlila (nemhiába a lila a kedvenc színem, még a bőröm alatt is ezt viselem :P), narancsgerezd alakú táskákat hivatott eltüntetni, mindezt olyannyira jól tette, hogy a kifejlesztett formulájának köszönhetően kivilágosította a szem alatti területet, így sugárzott rólam a nemlétező kipihentség. Nagyon jó kis cucc, nem győzöm eleget isteníteni!
Az alapozóknál/BB krémeknél lévő, nyitott tubus helyzetet a szempillaspiráloknál is igyekszem minél hatékonyabban visszaszorítani, ezért az NYC High Definition Volume szempillaspirálját vetettem be a reggeli sminkeléseknél, ráadásul imádom is ezt a drágát, mert alig kell áthúzni a pilláimon, de máris gyönyörű és látványos az eredmény, kár, hogy már kivonták ezt a típust a forgalomból, újabb mehh :-/
Körömlakkok terén a Benecos igazi, ínycsiklandozó sötétlilája volt az elmúlt időszak kedvenc lakkja, egymás után háromszor is felkentem (whaaaaat?) a kicsikét, annyira egymásra hangolódtunk.
Végül, de nem utolsósorban a szemöldök sem maradt ki a buliból sminkelés terén: háromnaponta másmilyen a hajam színe a fokozatosan kikopó, bolti hajfestékek miatt, így hol szürkés szőke, hol pedig világos vöröske voltam, így felváltva használtam a Kallos vörösesbarna, illetve az Alverde hamvasszürkeszőke ceruzáját.



Bizsuk



Alig lehetett lerobbantani rólam ezeket a gyűrűket, mást szinte nem is hordtam az ujjacskáimon, csak ezt a lapos, bordó gyűrűt a Látomás Shopból, a mellette lévő, leopárdmintás, a hátulján pedig teljesen fekete gyűrűt, melyet Katy vágott hozzám, illetve ezt a kemény 500 forintért zsákmányolt, szürkés-sötétlila, ovális gyűrűt a Pimkie-ből.



Már most látom, hogy májusban sok új kedvencet fogok avatni, hála a kuponos napoknak és a végre-valahára hidratált ajkaimnak, szóval nem érdemes kihagyni a következő havi kedvenceimet sem, pláne mert amikor az a poszt kikerül, már eggyel többet fog mutatni az a bizonyos korszámláló :)



Meséljetek, Ti milyen kedvenceket avattatok mostanság?

Pusza: Reni



Megjegyzések

  1. a flormar pirosítója nekem is megvan (talán még az árnyalat is pont ez), már nagyon hosszú ideje szinte csak azt használom, és meg sem látszik rajta a használat. :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem a Dove a kedvenc szárazsamponom, nem tudom már, hanyadszorra veszem újra, de annyian írjátok a Baleát, hogy szerintem legközelebb kipróbálom...olyan ez, mint az Isana körömlakklemosó, későn érkeztem a buliba :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sosincs későn érkezés a buliba :P Mindenképpen kíváncsi vagyok, Neked hogyan válik be a Balea, én meg igyekszem minél előbb beszerezni a Te kedvencedet :)

      Törlés
  3. A gélkrém nekem is nagy kedvenc. Az Alverde szemöldökceruzáját nézegettem hétvégén a Dm-ben, de végül elnapoltam a vásárlást, tekintve, hogy van otthon még pár el nem használt ceruzám.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én inkább meg sem számolom a saját készletemet :P

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt