Lifestyle favourites - 2015. május

A nonbjútifévöricc megnevezést elvetettem, ha nem gond :) Most így, hogy kényszerpihenőmet töltöm itthon, jutott például időm olvasásra. Nyugiban. Stresszmentesen. Jut mostanában időm hosszú kávézásokra, nem csak egy 10 másodperces hörpintésre és továbbrohanásra, így összeszedtem magam körül azokat a nem smink- és szépségápolási kellékeket, melyek elkísértek az év egyik legdilisebb időjárással bíró hónapjában. Ettől függetlenül nem kell aggódni, jönnek a szépségkedvencek egy külön bejegyzésben, amihez már lehet is tippelni, melyik volt a kedvenc, krémes szemhéjfestékem májusban :)

Coffee&sugar


Még évekkel ezelőtt sikerült lecsapnom egy Nestlé Dolce Gusto kávégépre féláron, a madaras teszkóban, a legkisebb kivitelben, fekete-fehér színben, amely azóta hűséges társammá vált a kávézásoknál. Vele fedeztem fel újabbnál újabb ízeket, azonban évek óta mindig visszatérek a Cortado-hoz, mely egy igen zamatos, kávéhabot és kávét egyaránt prezentáló, függőséget okozó íz. Na igen ám, de kifogytam ebből az ízből, cserébe jópár bontatlan doboznyi Espresso Ristretto nézett vissza rám a szekrényből, így kissé szájhúzogatva, de megálltam, hogy Cortado-ért rohanjak a boltba, előbb fogyasszuk el szépen, ami itthon van - mondtam magamnak szigorúan. És láss csodát, teljesen elvarázsolt a markáns, de mégsem karcos kávé illata és zamata, azóta szinte eszembe sem jutott a testvére.

A kávégépemhez passzolóan (tudat alatt persze) a kedvenc bögrém is monokróm, ezt a példányt szintén évekkel ezelőtt zsákmányoltam, ha jól emlékszem, pár száz forintot kóstált a madaras teszkóban. Van ám súlya, nem ám ilyen is pléhdobozszerű valami, a hőt fokozatosan adja le és még egy dupla adag tejjel megküldött hosszúkávé is bőven elfér benne :)

Hogy ne menjünk másik üzletbe, a fenti hiperben jelenleg akciós a mini Mars csokoládékat tartalmazó, bűnös doboz. Nyilván megvettem, kávéhoz pedig i-de-á-lis belőle kettőt egyet elnyammogni.




Accessories




A macskás tálkát még az idei macskakiállításon szereztem be, melynek másodpéldánya Nettinél landolt, kicsit sem a macskákra utalva :P, azóta az enyémben az éppen aktuális kedvenc bizsujaimat és rúzsaimat szeretem tárolni.
A tegnapi zsákmányos bejegyzésben láthattátok ezt a mennyei, aztékmintás fülbevalót, ebben a hónapban a Katy-től szerzett, belül forgatható gyűrűt aggattam a legtöbbször az ujjaimra (egyik fele fekete, másik fele párducmintás), a másik kacsómra pedig ilyenkor szeretek egy minél kisebb, egyszerűbb gyűrűt feldobni, így került be a kedvencek közé ez a rézarany színre hajazó, szimpla gyűrű, valamelyik fast fashion (H&M vagy Pull&Bear) boltból.





Ha megsülünk, ha megfagyunk, a nap általában akkor is vakítóan süt, így vezetéshez és városban flangáláshoz nagy szolgálatot tesz ez a borostyánszínű üveggel ellátott, pink-borostyán kerettel rendelkező napszemüveg, mert nagyban csökkenti a hunyorgást, gyönyörűen kihozza a kontúrokat és ahogy észrevettem, mintha nyugtatná a szemeimet. Viszont most vagy Müllerből, vagy New Yorker-ből származik, hiába, kihagy a memóriám :D

A felette lévő, neonpink/neonkék napszemcsitartó egyértelműen a New Yorkerből van, a neonszivárvány minden színében árulták, én meg naná, hogy nem maradhattam szemcsitartó nélkül.





Books/magazines


Moon Angel Instagram fotós kihívásának kapcsán már láthattátok a fenti könyet, Daniel Goleman tollából született ez a szerintem remekmű. Már a hr-es tanulmányaim során is imádtam a pszichológiát, a viselkedéstant, az érzelmi intelligencia pedig nagy szerepet tölt be napjainkban, mert ez is nagyban hozzájárul, miként tudunk, avagy épp nem tudunk adott szituációkban viselkedni, mire miért reagálunk úgy, ahogy, stb. Igen érdekes olvasmány, egy két és félezer forintos beruházást jelent, ha valaki esetleg a könyvespolcán szeretné tudni ezt a kötetet.

A Szép Házak magazin a felújítási keretünk megrontója, mert azok a bizonyos szorzók azután lépnek igazán működésbe, miután Renike letette a magazint a kezéből és új terveket eszel ki a még befejezetlen lakásrészeknél. Természetesen előfizetni nem fizetünk rá elő, mert úgyis mindjárt véget ér a felújítás...ahamm, persze... :)



Favourite series

forrás: Youtube.com

Aki a sötétbarna hajúaknál Nigella, az a szőkéknél számomra Lucinda Scala Quinn. Számomra igen szerethetőek a főztjei, szimpatikus a személyisége nomeg persze a fiai, ő is a ne pörögjük túl a dolgokat főzés elve, mint én. Youtube-csatornája is van, tudtátok? :)



Fun




Eredetileg a zuramnak vettem ajándékba ezt a helyes, angol teadobozt, benne sok-sok teafilterrel, de a fémdoboz annyira elragadó és ötletes, hogy azóta is ebben tartjuk a teafiltereket. A Culinaris-nál találhattok rá a legédesebb csomagolású, angol teákra (és isteni hummusra, de nem ez most a fő téma), isteni akár ajándékba, akár saját magunknak otthonra, a konyha méltó dísze lesz, azt garantálom!
Mivel a fő életbentartóm jelenleg még mindig a kávé, így csak néha merészkedem a teafiltertartó dobozka közelébe, de már így is 2x annyit teáztam, amióta itthon vagyok, mint előtte, szóval haladok szépen.
Mutatom a dobozka oldalait, szerintem imádnivaló (Katy, szerintem Te különösen kedvelni fogod):









Flowers


Törökszegfű, törökszegfű, a május csakis a törökszegfűről szólt, mert amint el kezdett hervadni a korábbi csokor, máris rohantam beszerezni az újabbat, legutóbb pedig drága anyum ajándékozott meg egy lila(!) szalaggal átkötött, törökszegfű csokorral, születésnapom alkalmából :)



Footwear


Ebben a hónapban a napos, meleg napokon otthon hagytam a biztonsági játékos énemet és szandit húztam a lábaimra slipon vagy bokacsizma helyett, eddig pedig sikeresen nem fagytam szét benne. 1.900 forint alatt szereztem be még tavaly a CCC-ben, utolsó darab volt, pont a méretemben, hibátlanul és egy igen érdekes, mustársárga-okkersárga-világosbarna színkombinációban.




Remélem, tetszett Nektek ez az újfajta bejegyzéstípus, ne habozzatok megosztani Velem a véleményeteket, illetve írjátok meg, Nálatok mik voltak a hónap nem szépségápolós kedvencei! Lehet akár kispárna is! :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Csak nem az On and On Broze Color Tattoo? :-D Na, most akkor továbbolvasom a bejegyzést...

    VálaszTörlés
  2. No szóval, ezt a cuki teásdobozt már kiszúrtam magamnak, amikor Nálatok jártunk, de nagyon jó volt ismét elolvasgatni a rajta lévőket, cuki nagyon :-D A Nettitól kapott fülcsiért egy kicsit irigykedem, ha nem gond, mert hát ezek a színek! #sóhaj

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, és a napszemcsi: tökéletesen menne a kedvenc szandálomhoz és az ahhoz Belgrádban zsákmányolt új tatyómhoz is :-) Szóval kénytelen leszek utánajárni, hátha rátalálok :-)

      Törlés
  3. Szeretem én is a kávékapszulákat, nekem a Café au lait a kedvencem, utána jön a Capuccino aztán a Lattés változat, főleg a vaníliás, karamellás és a cukor nélküli kivitel.
    Az a maccsos tálka nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Mennyire jó ez a teásdoboz! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt