Inspirációs képválogatás - első szabad hetem

Ma már igazán rákapcsolt a tavasz, ezt leginkább a jó öreg ruhaszáradási faktorban mérem: nem kell több napon keresztül kicipelni a ruhaszárítót ahhoz, hogy legalább egy kevésbé hideg szellő kifújja belőlük a nedvességet, hanem már a levegő is majdhogynem forró és a ruhák villámgyorsan száradnak. Nahh, ezen izgalmas bevezető után jöhetnek az eheti képek, némelyik esetében elfogadom a szidalmazást, mert már ránézésre hízlalnak :P


Ó, igen, többek között őrá gondoltam :)



Érzem és átérzem már végre a szabadságot:

Őrületesen szép ez a cirmos tulipán:



Szerintem a néni belenyúlt a tutiba:



Van a közelben eladó nyaraló? Mert megvenném!



Túlélési eszköz:



Relax, még a nap sem kelt fel, nem látod, hogy sötét van? :)



Mondtam már, hogy odáig vagyok a pástétomokért?



Kis visszafogottság:



Ez aztán kék a javából!



#szerelemszoknya:



#kommentárnélkül:



Veszettül szépséges ez a maxiszoknya!



Amiben barack van, az mind jöhet:



Önfeledt boldogság:



Fehérben volt anno hasonló teáskészletünk, melyre visszagondolva igen kedves emlékek töltik meg a szívem:



18-ára, a szülinapomra érkezzen meg 39-es méretben, mondom a címem:



Fogadhatna minden reggel egy ilyen szépség a kávém mellett - kizárólag azért, hogy ne legyen szegény csésze egyedül:



Mostanság a pihenést is tanulom:



Nem vagyok az a megőrülök Párizsért fajta, de ez a kép megragadta a tekintetem:



Hát ezzzzzzzzzzzzzz... :D



Milyen meghitt:


Azonnal. Ide. Velük.

Valahogy a gránátalma-eper kombinációra is el tudok gyengülni:




Helló, '70-es évek:



Nemhiába a tavasz a kedvenc évszakom - csak ránézek erre a képre és szinte könnybe lábad a szemem :)





Hogy telik ez a kellemes, tavaszi hét Nektek?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Az a csokis süti most jól esne! :P A macskás szituáció ismerős. :D A szoknya és a rózsaszín mani is nagy kedvencek. :) Az epres torta, a szandál, Párizs és a gyertyák szintén. :)

    Én most szabin vagyok, tegnap megműtötték az arcomat úgyhogy most egy jégakuval a fejemen Szex és New York maratont tartok. XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te. Jó. Ég. Nagyon-nagyon-nagyon drukkolok a mielőbbi gyógyuláshoz, a Szex és New York maraton garantáltan hozzásegít ehhez, ebben biztos vagyok!!! :)

      Törlés
  2. Ööö volt több kép is az elsőn kívül? Mert ott valahogy leragadtam. :D Amúgy csodás az összes, ez az utolsó remekül megkoronázza az egész válogatást :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsánat, hogy túlságosan figyelem-elterelő képeket alkalmaztam :P

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt