Shopping: DorkaPetrity, DM, Müller, Rossmann, AVON, Douglas

Ó, milyen rég is volt haul bejegyzés a blogon, pedig ezt a típust nagyon is szeretitek! Jöjjön hát az utóbbi idők beszerzésének rövid összefoglalója, amik a polcon gyülekezve várták, hogy megmutathassák magukat origi állapotukban, hogy aztán jól elkezdhessem használni őket:






Csak a szokásos, tudjátok, amire épp az ember lányának szüksége van az életben maradáshoz:



Blogtalálkozó


Felső sor:
Flormar Sugar Candy - SC06
Rimmel Sweety Crush - 012 Blueberry Whizz
Essence Breaking Dawn - 02 Alice Had A Vision-Again
Catrice Made To Stay krémes szemhéjfesték - 070 Mauvie Star

Alsó sor:
Flormar Sugar Candy - SC08
Flormar Sugar Candy - SC01
Jollie France - 04
Moyra - 88

Ismételten szuperül sikerült az április 11-én megrendezett blogtalálkozó, melyre blogger és olvasó egyaránt hivatalos volt. Remekül elcsacsogtunk, elkávézgattunk, csereberéltünk és egyszer csak délután 5 óra lett...nem hiába, jó társaságban repül az idő :)
A cserebere során került a birtokomba a Flormar Sugar Candy kollekciójának három, szépséges példánya, egy lila Jollie France körömlakk - jobban mondva a kezembe nyomták, Reni ez a Te lakkod felkiáltással -, egy igézően kék Moyra, végre kipróbálhatom a Rimmel Sweetie Crush család babakék tagját és az Essence vámpíros körömlakk-kollekcióm végre teljes lehet a fenti, lila példánnyal.


Glamour-napok


Szorosan a fenti eseményhez kapcsolódik a Glamour-napi szerzeményem, mivel a találkozó a kuponozós őrület utolsó napjára esett.
Annyi sok jót hallottam a Maybelline legújabb szempillaspiráljáról, hogy beáldoztam rá az 50%-os kuponomat. Első próbára nekem túl "vizesnek" tűnik a formulája, nem az a sűrű, kátrányra emlékeztető, masszív festékanyag van benne, de ennek ellenére csudi kis pillákat varázsolt nekem, szóval még fogtok vele találkozni a blogon.
A L'Oréal volt a másik nagy befektetésem az ő 50%-os kuponkájával és ebben Szandra volt a ludas, ugyanis a bejegyzése alapján igencsak megjött az étvágyam ehhez a Quartz Fumé árnyalathoz, így a kosaramban landolt ez a szépséges mintázatú, mono szemhéjpúder.



Douglas

 
Douglas Nail Polish - 199 Vertigineuse
Anny - 394 Dream On (akciósan 990 Ft)

Anyum születésnapjára a parfümöt a Douglas-ban szereztem be, így miután megtaláltam neki a Calvin Klein - Eternity örök favoritját, meglestem az új, saját márkás smink- és körömlakk-kollekciójukat. Első nekifutásra a fenti, vibráló fukszia színű lakkot választottam, melyről ebben a bejegyzésben olvashattatok.
Az idei, tavaszi, családi szülinapokra a Douglas lett a fő lelőhely ajándékbeszerzés szempontjából, ugyanis a nemtudokróla parfümömhöz a fenti, nagy neszesszert adták ajándékba, ezt előre megkaptam a zuramtól, hogy tudjam használni. A pénztár melletti, akciós kosárka megannyi akciós Anny körömlakkot rejtett, egy igazán vagány kék színre csaptam le közülük.



AVON


Ahogy közeledik a nyár, úgy egyre inkább tudatosul bennem, hogy a nyári hőségben igencsak szükséges termálvizes arcpermetjeimet használom sminkfixálóként, így megrendeltem az AVON-tól a rendeltetésszerű terméket.
Mióta kifogyott a Miss Sporty ecsetes korrektorom és a NXY HD korrektorját csak szem alatt lehet/érdemes használni, így kissé hiányérzetem volt korrektor-ügyileg, és megrendeltem az elérhető, legvilágosabb árnyalatot.



DM, Müller, Rossmann


Ez a kupac teljesen függetlenül működik a Glamour-napoktól, azonban itt is befigyel nem egy, nem kettő, akciós termék :D
A Balea Trend It Up száraz samponja új, feljavított formulával kecsegtet, szóval még egy kicsit őnála maradok, majd ezt követően kipróbálom az oly' nagyon istenített Dove-ot. A Balea termékéért 500 forintot fizettem, a mellette lévő Alverde akciósan 7-800 forint körül mozgott, ezt a nyári hónapokra szereztem be, amikor elveszít mindennemű kontrollt a bőröm és az izzadáson felül extrém mértékben bezsírosodik, a pórusaim pedig lázadni kezdenek.
Ugorjunk át a Müllerbe: az akciós kosárkából kiemeltem a fenti, mandulás körömlakk-lemosót bízva abban, hogy lesz legalább olyan jó, mint a Rossmann legendás, mandulás lemosója. Az OPI a szürke ötven árnyalata trendkiadást féláron szórja a Müller révén a jónépnek, felkenve itt tudjátok megtekinteni a Shine For Me néven futó árnyalatot.
Egy dögös indigókék L'Oréal Infaillible akciós áron jött haza velem, ő a 006 All Night Blue. Az Essence gyorsszárító cseppjei Katy kiabálására javaslatára vettem meg, mivel kijelentette hogy enélkül nem lehet élni...miután ezt az incidenst sikeresen túléltem, nem mertem megkockáztatni, mi lenne velem a fenti termék nélkül, így megvettem.
A L'Oréal a Granite Effect lakkjával megvett kilóra, így a Rossmann 33%-os akciója keretében nem hagytam ott és ővele is találkozhattatok már a blogon.



Ajándékok


Az NYC gyönyörűséges, NY Princess lakkja nem először mutatkozik be blogos felületen, ha ismerősnek tűnik a kicsike, az bizony teljesen jogos, hiszen Netti ebben a bejegyzésben mutatta be ezt a szépséget. Ugyanazzal az indokkal landolt nálam, mint a Jollie France lakk (nagyon köszönöm Netti!) és már most megsúgom, hogy veszedelmesen jó párost alkotnak a Benecos lilájával, szóval figyeljétek a blogot, mert hamarosan jön kettejük tökéletes harmóniájáról a bejegyés! :)
Az Essence új körömlakk-családjának piroskája egy Cosmopolitan segítségével, míg a Yankee Candle autóillatosítója a már említett, kedvesen őrült nőszemély, Katy által került hozzám. Az ízlése a leányzónak mindig kitűnő, a Home Sweet Home illat mindig haza fog vezetni, köszönöm szépen! :)



DorkaPetrity


Az úgy volt, hogy hosszú-hosszú hónapok óta, rendszeresen betévedek Dorka honlapjára, meglesem a Facebook oldalát és az esélytelenek nyugalmával mazsolázgatok a táskafazonok közül és állítok fel sorrendet, hogy melyik az, amelyiket elsőként/másodikként/harmadikként megrendelnék...aztán a legutóbbi, FB kiárusításon valami történt: egy olyan táskán akadt meg a szemem, amin eddig sosem és tudtam, hogy megszerzem magamnak, ha törik, ha szakad, különben is szülinapom lesz, vagy mi. És itt van, ő az. Lila és fekete. Fekete és lila. Lecsatolható clutch-al. És masszív. És szerelem.


Külső oldala:



Belső oldala:


Amiatt is hatalmas köszönet jár a tervezőnek, hogy borítéktáskát nem tartalmazó oldalt is lehet úgy hordani, hogy látszódjon, miféle táskát cipelünk a vállunkon, ugyanis nálam egy radikális kérdés a zippzár elhelyezkedése: 98%-ban olyan táskákkal találom szembe magam, ahol hátul van a zippzár és nem elöl és ez egy napi szinten békávézó lánynak szó szerint életbevágó, mert valahogy nincs kedvem ahhoz, hogy amíg én bámulok kifelé az ablakon, addig a hátam felé eső nyitófület elhúzzák és kiszolgálják magukat a táskámból.
Szóval teljesen mindegy a fenti tatyinál, hogy jobb-, vagy balkezes az illető, mindig ott lehet biztonságban a zippzár, ahol a használó akarja, nem pedig ott, ahová Kína varrta :)




Huhh, a végére is értünk ennek a zsákmányos bejegyzésnek, írjátok meg, melyik szerzemény tetszik, látnátok vele bejegyzést mielőbb! :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Csodás ez a táska, nagyon illik hozzád. Viseld egészséggel nagyon sokáig. :*

    VálaszTörlés
  2. A táska tényleg csodás! :) A lemosó pedig elvileg ugyanaz, mint az Isana, csak az üveg más :)

    VálaszTörlés
  3. Micsoda szerzemènyek. :)
    A Rimmel babakèk homoklakja nekem is megvan, ès annyira imádom, hogy amikor kifogyott, gyorsan beszereztem mègegyet. :))

    VálaszTörlés
  4. Micsoda szerzemènyek. :)
    A Rimmel babakèk homoklakja nekem is megvan, ès annyira imádom, hogy amikor kifogyott, gyorsan beszereztem mègegyet. :))

    VálaszTörlés
  5. Hú de jó az a táska! :) Illik hozzád! ;)
    Klassz dolgokat vettél.A Home Sweet Home illat az egyik legrégebbi kedvencem. :)

    VálaszTörlés
  6. A Mülleres lakklemosó INCI-re ugyanaz, mint az Isana. A Moyra 88 nekem is megvan, fura zselés állaga van, először csak 3 rétegben fedett, de már sűrűbb lett és két rétegben is tudom használni, nagyon tartós és vibráló szín.
    Ezt a spirált ki kell próbálnom, annyian dicsérik, de van itthon most 2 másik, amit fogyasztok.

    VálaszTörlés
  7. Óhh az a táska *.* Persze a többi kis szerzeményed is szuper, no de a táska mindent visz :)

    VálaszTörlés
  8. A táskáért én is odavagyok! A Maybelinne spirált én a Glamour napokon vettem meg, és én odavagyok érte, egyetlen spirál sem csinált még nekem ilyen szép pillákat. :)

    VálaszTörlés
  9. Kedvesen őrült? És kiabál? Nem tudom, miről beszélsz, de az tény, hogy az ízlésem kitűnő :-D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt