Nail of the day: OPI - Shine for Me

A szürke ötven árnyalata témára nem egy és nem két kozmetikai cég dobott ki egy egész trendkiadást, ezalól most nem maradt ki az OPI sem. És mily' szerencse, hogy Valentin napra csak uszkve 2 hónapot kellett rászámolni és máris akciós áron juthattunk hozzá ezekhez a példányokhoz! Mr. Grey egy igazi befektetési szakértő :)
Az én példányomat a Váci utcai Müllerből zsákmányoltam, miközben DjKaty-vel shoppingoltam. Muszáj voltam valamivel összerakni a pici lelkemet, ugyanis pont előtte sikított rám, hogy AZONNAL vegyem meg az Essence gyorsszárító cseppjeit, mert olyan nincs, hogy ez nincs meg nekem, hisz' ez egy brutál jó termék! Na igen, a szívemet a szomszéd üzletből hoztam vissza, akkorát ugrott :P





Eredetileg Maggie körmein találkoztam ezzel a lakkal először, igazán szépséges és elegáns hatást nyújt. Az áttetsző zselében úszkáló 50 árnyalatban fellelhető szürke és kék pötyikék/darabkák felületén fémes fény szaladgál, így a fedési problémái ellenére úgy tűnhet, hogy egy egységes, metál lakk feszít a körmeinken, csak kéztartás és fénybeesési szög kérdése.







A lakkot a fenti képen 3 rétegben láthatjátok, igen, átlátszik a körömvég, nem egy sűrű, színezett közegben laknak a szürke és kék, homok-glitter hibridek, így előszeretettel ajánlom fedőlakknak, hisz' egy úgyszólván uncsi, ritkán használt lakkra ráhúzva már egyetlen rétegben megkapja azt a metálos fényt, amit a következő képeken sikerült elkapnom:




A hüvelyk- és középső ujjamon igyekeztem vastagon felvinni a lakkot, de ugyanúgy 3 réteget láttok belőle, a többi ujjamra "csak" normál, trükközés nélküli lakkrétegeket vittem fel.
És ragyog. Tényleg úgy ragyog, mint a neve, végre nem holmi ígérgetés, yeeeee! :)








Viszonylag gyorsan száradó, a homoklakkok ezen tulajdonságával rendelkező lakkal van dolgunk, igazából meg sem tudom mondani, hogy melyik kategóriába soroljam, én úgy lövöm be, hogy anyukája glitteres, apukája homoklakk volt.
Ez a fúzió a tartósságát tekintve is jót tett ennek a lakknak, rajtam 3 napig volt fent, elsőként a felületi érdesség tűnik el, majd szinte észrevétlenül el kezd kopni a körömvégeknél, megpattant lakkról szerencsére ebben az esetben nincs szó. Ha lehet ilyet mondani, még a kopást is elegánsan műveli ez az OPI :)

Müller drogériák OPI állványán, vagy mellette, az akciós tálkában/kosárban nézzétek meg, hogy van-e még ebből a féláras szépségből! Annak ellenére, hogy önmagában még 3 rétegben sem fed, mégis megszerettem a Shine for Me-t, ez a 15 ml pedig jóóó sokáig elég lesz :D

Ha olcsóbb alternatívát kerestek, akkor EZT vegyétek meg a Flormartól, bár ennek nem tudom, milyen fénye van, ha van egyáltalán


Ti mit vásároltatok az OPI - Fifty shades of grey kollekcióból?

Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Ó, nekem ez kicsit csalódás, még jó, hogy a múltkor mégsem vettem meg, pedig nagyon nézegettem a Müllerben :D
    Azt hittem önmagában is egy sötét kékesszürke lakk. :D
    Amúgy szép, nagyon is, csak nem erre számítottam :D

    VálaszTörlés
  2. Hát ez siralmas. :D Kár pedig az üvegben szépnek tűnik. Én is szemezgettem vele, de felesleges lenne megvenni, a héten még körmöt festeni sem volt időm. XD

    VálaszTörlés
  3. Egy Opi márkához képest szerintem ez nagyon alul teljesített, valami nailarthoz tudom csak elképzelni. Az Aden két új homoklakkot is piacra dobott pár hónapja, az egyik pont egy ilyen kékes ezüstös változat, szerintem sokat mondok ha 400.- Ft-ba kerül. Nekem a másik van meg, az arany-piros, két rétegben már gyönyörűen fed!

    VálaszTörlés
  4. A teljes árat nagyon nem érte meg... Én kezdem azt hinni, hogy az OPI lakkok körül csak a hype nagy, a "belbecs" pedig valahol messze le van maradva... Pedig nem egy üvegcsét birtoklok belőle én is: van 2 nude lakkom (Barfoot in Barcelone és Ticle-My-France-Y), a san Francisco kollekcióból a Muir Muir on the Wall, a Private Jet, és James Bond kollekcióból a The World Is Not Enough. Utóbbiért majd megvesztem, annyira meg akartam szerezni mert e netes képeken beleszerelmesedtem. A My private Jet is kb. azért lett, mert valamennyire emlékeztetett rá. Aztán egy blogsale-en megszereztem a The World is Not Enough-ot... Pedig az addigi OPI lakkjaim fedése, száradása, tartóssága sem varázsolt el. És ezen ő sem változtatott. Sajnos a Muir Muir be is sűrűsödött már. (Pedig milyen jópofa neve van, mindig a macskánk- Mirr-Murr- jut róla eszembe.)
    Hasonló árkategóriában a Zoya lakkok minden paraméterükben sokkal jobbak: jól fednek, hamar száradnak és tartósak. Alix

    VálaszTörlés
  5. A teljes árat nagyon nem érte meg... Én kezdem azt hinni, hogy az OPI lakkok körül csak a hype nagy, a "belbecs" pedig valahol messze le van maradva... Pedig nem egy üvegcsét birtoklok belőle én is: van 2 nude lakkom (Barfoot in Barcelone és Ticle-My-France-Y), a san Francisco kollekcióból a Muir Muir on the Wall, a Private Jet, és James Bond kollekcióból a The World Is Not Enough. Utóbbiért majd megvesztem, annyira meg akartam szerezni mert e netes képeken beleszerelmesedtem. A My private Jet is kb. azért lett, mert valamennyire emlékeztetett rá. Aztán egy blogsale-en megszereztem a The World is Not Enough-ot... Pedig az addigi OPI lakkjaim fedése, száradása, tartóssága sem varázsolt el. És ezen ő sem változtatott. Sajnos a Muir Muir be is sűrűsödött már. (Pedig milyen jópofa neve van, mindig a macskánk- Mirr-Murr- jut róla eszembe.)
    Hasonló árkategóriában a Zoya lakkok minden paraméterükben sokkal jobbak: jól fednek, hamar száradnak és tartósak. Alix

    VálaszTörlés
  6. Olyan szépnek tűnik az üvegben, de így felkenve csalódás, még jó hogy nem teljes áron vetted meg! Szép napot! Judy

    VálaszTörlés
  7. Kár, hogy nem fed teljesen, én nem szeretem az ilyen lakkokat, bár fedőnek biztos jobb. Az üvegben viszont nagyon szépnek látszik!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt