Nail of the day: Douglas Nail Polish - Vertigineuse

Nemrégiben a Douglas-ban volt dolgom, beváltottam végre a 6 pecsétért cserébe a törzsvásárlói kártyámat és ha már ott voltam, meglestem a megújult smink- és körömlakk-kollekciójukat. Az árakat illetően annyira nem voltam meglepve, úgymond igen határozottak, volt olyan darab azonban, ami a Pupa Milano üzletben olcsóbbnak bizonyul. Eredetileg olyan kontúrozó/bronzosító után kutattam, ami nem étcsokoládé színű, illetve nem sárgás tónusú, jelentem, nem sikerült. Lakkot elhozni viszont sikerült, a legordítóbb, legnyáriasabb színt választottam ki a display-en: íme a 199-es kódszámon futó Vertigineuse:






5 ml lakkot tartalmaz az üvegcse, a fekete, szögletes kupak light-osan a Chanel körömlakkokra hajaz, árát tekintve egy Colour Alike-ba kerül.
Az ecsete szuper vastag (a kisujjam körme egyetlen húzással készen is volt), lapított, a lakk közepesen sűrű és krémes, veszettül jól terül és ha a száradás végeztével nem látszottak volna át a körömvégeim, akkor egyréteges lakk-ként jellemezném, emiatt azonban 2 réteget használtam belőle.
A száradási ideje nem olyan gyors, inkább az átlagos+egy lepkehossz-távolságnyi.





És most következzen a lakk színe: mesterséges megvilágításban egy felháborítóan erős fukszia, üvegben egy visszafogott, rózsaszínes beütésű magenta, felkenve pedig korallpiros, nagyon kis dög:







Végre sikerült rányúlnom egy különleges és sokoldalú árnyalatra, első próbálkozásom a Douglas márkával nem sült el rosszul, sőt! Ha még lehetne egy kívánságom, akkor az 5 ml-es űrtartalomhoz csökkenteném az árát.

És még egy infó: Himalaya Herbals és Anny körömlakkok figyelnek a kassza melletti, akciós kosárkában, utóbbiakból a kis kiszerelés 990 forintba kerül és gyönyörű, piszkos menta színt is véltem felfedezni köztük :)



Ismeritek a megújult Douglas smink- és körömlakk-kollekciót?

Pusza: Reni

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt