Ugrás a fő tartalomra

Inspirációs képválogatás - I'm back

Halihó, itt a jó idő, itten vagyok újra én is - ugyan nem napi rendszerességgel, de szépen visszatérek. Az előző bejegyzés alatti kommentek hihetetlenül jól estek, köszönöm, köszönöm, köszönöm! :)))
Már csak 1 hét van hátra a melóból, a munka ünnepét már szabad emberként fogom ünnepelni :D


Beleszerettem ebbe a képbe:



Vigyázat, idén igen divatos lesz (ismét) a fehér:



Bármilyen kivitelben és bármikor jöhet egy tortilla, köszipuszi:



Már érzem...:



Hamarosan itt a május, a szülcsinapcsim hónapja:



Ó mamám, ez be szééép:



Továbbra is függőségem tárgyát képezik a kék, bogyós gyümölcsök:



Na ez vagyok én, nyáron, a nagy melegben csak szőkén és lefogyva:



Kössz a kávét, de minek a virág? A koffeinnel megvettél kilóra:



Imádom ezt a bohém outfitet - a poncsó különösen jó választásnak bizonyult:



Igazán ötletes: a whisky üvege előző életében földön fetrengést okozott, most pedig megvilágítja az elmét:



Ez a ruha nagyon kis tüncike:



Wood-ish:



Glittertapsikolást én is nagyon szívesen választanék az utsó munkanapomra:



Killer baguette:



Szoknya szerelem:



A jobboldali pohár az enyém, ki lesz a másik kettő?



Bizony, vannak azok a napok:




Imádlak benneteket drágáááááááák:



Ez az outfit a mostani, igen kellemesen meleg délutánra pörrrrrfekt:




Vallomás következik: a kávés macaron a kedvencem..:



Mesélj, miért nem léteztél 10 évvel ezelőtt, miért csak a virágmintás és az egyszínű között tudtam válogatni a fehérnemű üzletben?



Legújabb kattanásom a naplemente fotózás, emiatt van most ennyire tele az Instagram fiókom - neeem, ezt a képet nem én készítettem:



Ha szeretnék futni, ilyen edzőcuccról álmodoznék:



Milyen ötletes és meghitt:



A bronzról nekem mindig az elegancia meg a fémkereskedők jutnak az eszembe:



Szlörp, nomm, nomm, nomm, nomm:



Kellesz:





Meséljetek, hogyan telik eddig a hetetek?

Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. A gyilkos bagettet stopizom, a többit vihetitek :)))

    VálaszTörlés
  2. Jaj, nagyon jó képek :) Kávé nekem is jöhet, habosan, sütiben, bárhogy, meg a lakkok is :) Az a csillár nagyon jópofa :)

    VálaszTörlés
  3. A második képen az a szett a csipkecsodával! *.* Reggelire épp málnás-banános smoothie-t csináltam, ebédre pedig wrap lesz. :D
    A holo lakkocska, az azték mintás sort, a a fekete kalapos és a csíkos ruhás outfit és a feliratos póló a kedvenceim. :)

    VálaszTörlés
  4. A tortilla, a holo lakk és a csillámtapsikolós kép a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem jöhet bármelyik innivaló, mondjuk a tortilla mellé, utána pedig desszertnek a macaron és a kávé :-D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész

Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.