Helyzetjelentés: I'm almost back

Halihó Csajszikák, rég nem voltam fent ezen a platformon, furi is ezt a képernyőt néznem, miközben pötyögöm be a betűket...
2,5 év után kifogyott az üzemanyag a napi szintű bejegyzésekhez, ez pontosan egy időben történt egy lázas, tüdőfájdogálós, influenzaszerű dologgal, amely során annyira fájt a gerincem, hogy sem ülni, sem állni, sem pedig feküdni nem volt kényelmes 5 perc után...nem kívánom senkinek, maradjunk ennyiben.
El kezdtem ezt követően szépen kipihenni magam, a majd' 3 év után éreztem, hogy mennyi energia volt a napi szintű blogolás, durva volt ezt így megtapasztalni. A munkámban is végre eljön egy nagy változás, május elsejétől végre fogok tudni pihenni, 11 év után. Úgy tűnik, hogy ez az idei április-május a pihenésről, az energiagyűjtésről szól, még nem nagyon szoktam hozzá, nehéz kiszakadni ugyanis a mókuskerékből. Viszont baromi felemelő :)

Szépen, lassan visszacsorgok a bloghoz, jönnek a beszámolók, havi kedvencek és az oly' sokatok által kedvelt, zsákmányos bejegyzések, a napi szintű jelentkezést viszont meg kell beszélnem magammal és nem utolsósorban Veletek, így mondjátok el megjegyzés formájában, milyen időközönként szeretnétek az új tartalmakat.

Addig is jövök egy kis szníkpíkkel, a Tony&Guy Fashion Week-ről:

video



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Sajnálom, hogy ilyen beteg voltál! Remélem felgyógyultál, és minden rendben. :))
    Nem könnyű újra kezdeni néha dolgokat, elég csak szép ráérősen, hogy megjöjjön a kedved hozzá.
    Mondjuk heti egy bejegyzés.... ?! :)) Ma láttam egy sziszát, olyan de olyan lusta volt, hogy elképesztő. Nyújtózott, forgolódott, dörzsölte a hátát a porba, aztán nyalakodott, néha rám nyávogott, aztán bebújt egy bokor alá, és onnan sandított kifele...amíg el nem aludt.
    A páromnak sikerült is megörökíteni a bokor alatt ezt a lakótelepi lustaságot... :D
    Itt----------> http://kepfeltoltes.hu/150419/szisza_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    VálaszTörlés
  2. Ahogy neked kényelmes, olyan tempóban fog nekem is megfelelni :) A legfontosabb, hogy jóleső érzések járjanak át amikor írsz, ellene vagyok minden nyomás alatt készült bejegyzésnek. Csak lazíts, ha az kell és amikor alkotó hangulatban vagy akkor jöhetnek csőstől a posztok. Nekem nem igényem a rendszeresség, a személyiséged miatt vagyok itt, nincs semmiféle elvárás irányomból, amit kapok itt az nekem mind extra.
    :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem akkor írj, amikor jól esik, és itt most nem az időjárásra gondolok :-) Ne hajtsd túl magad, szerintem a betegség is erre akart Téged figyelmeztetni <3

    VálaszTörlés
  4. Szerintem ne terheld túl magad. Ha csak heti 2-3 bejegyzésre futja, az sem baj, nem szabad ezt muszájból csinálni, és pláne nem tönkretenni magad miatta :)

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy meggyőgyultál :)
    Én pl a hétvégét abszolút szabadon hagytam. De majd rááll hogy neked hogy jó ^_^

    VálaszTörlés
  6. Egyetértek a többiekkel, írj akkor, amikor Neked jólesik! :)
    (én is ezt teszem mostanában, egy idő után az embernek sok lesz a mindennapi blogolás...)

    VálaszTörlés
  7. Szerintem az a legfontosabb, hogy jó kedvvel és örömtelin tudj blogolni, hiszen ez tükröződik a bejegyzésekben is. Én szívesebben olvasok kevesebb de nagyon kellemes hangulatú bejegyzést, mint több nagy kínok árán előállítottat. Idővel kialakul majd számodra az új megfelelő ritmus. Pihend ki magad, erősödj meg mihamarabb! :)

    VálaszTörlés
  8. De durva betegség, remélem, már jól vagy!
    Hát írj, ahogy jól esik, heti 2 posztnak azért örülnék!

    VálaszTörlés
  9. A legfontosabb az egészség és a közérzet. ;) Mi meg fogunk várni, szóval akkor írj és annyit amennyi jól esik, ne érezd feladatnak vagy kötelességnek!
    A munkáddal kapcsolatban gratulálok, bármiről legyen is szó! :) Én is egy nagyon pozitív változás után vagyok most és jól esik végre saját időbeosztásban dolgozni és úgy, hogy minden reggel izgatottan kelek fel, mert élvezem a munkámat. Hiába dolgozom többet, mégis sokkal kevésbé fáradok el, mert amit csinálok, az szinte szórakozás számomra. Bár a szabadidő beosztása még kicsit nehézkes, mert sokszor otthon is azon kapom magam, hogy emailekre válaszolok. :D

    Tényleg remélem, hogy most már csupa pozitív dolog történik majd veled a bloggal kapcsolatban is visszatér az ihleted! :)

    Puszillak!!! :)

    VálaszTörlés
  10. Igenis pihenj és gyűjts energiát, és jóízűen írd a bejegyzéseket, ahogy eddig is, mi továbbra is olvasni fogunk, akkor is ha heti 1x, 2x, akkor is ha minden nap írsz! Az ilyen feltöltekezős szakaszok meg nagyon jól tudnak jönni és hát ugye kevés van belőlük, úgyhogy ki kell használni :) Én például szorgalmas szakaszok után időnként észrevétlenül ( vagy csak remélem hogy észrevétlenül ) nyújtózom egyet mint a cica a fűben, aztán ismét erőre kapok....:) Én csak messziről csodálom, ha valaki annyira ügyes, hogy minden nap képes létrehozni a posztot amit eltervezett. Néhanap csak telepatikusan blogolok, pl. többször gondolok a bejegyzésre amit aznap szeretnék a blogra.

    VálaszTörlés
  11. Örülök, hogy jól vagy már. Pihend ki magad és töltödj fel. Írj amikor akarsz, mi itt leszünk és várunk. A legjobbakat. Puszii.

    VálaszTörlés
  12. Óh, jó olvasni, hogy már jól vagy, ez a legfontosabb! Szerintem is akkor írj, amikor van hozzá kedved, jól esik, különben még a végén teljesen elmegy tőle a kedved - azt pedig nem szeretnénk mi, olvasók, de szerintem Te sem, hiszen látszik, hogy szeretettel dédelgeted a blogodat :)

    VálaszTörlés
  13. Én is egyetértek az előttem szólókkal, örülök nagyon, hogy kigyógyultál ebből a szörnyű betegségből, várjuk a bejegyzéseket, ha kedved lesz hozzá, akkor írj nekünk! : )

    VálaszTörlés
  14. Mihamarabbi gyógyulást és jó feltöltődést neked! És szerintem nem baj, ha nem írsz minden nap bejegyzést, kevesebbnek is örülünk, csak írj! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt