Személyes: The Versatile Blogger Award

Két nagyon kedves üzenet fogadott a blog Facebook oldalán, Szilvi ugyanis úgy döntött, hogy többek közt Nekem ítéli ezt a díjat, emellett pedig Anikó tartott rá érdemesnek, nagyon szépen köszönöm nekik!!! :)




7 random tény és 15 blogjelölés jár együtt ezzel a díjjal, elsőként jöjjenek az állítások:

- 29 éves vagyok még 2,5 hónapig és egyenesen rettegek a harmadik X-től
- inkább macskásnak tartom magam, mint kutyásnak
- körömlakkjaim száma a 200-as határt már átlépte
- kedvenc virágom a jácint és abból is jöhet a fehér, a rózsaszín és a lila egyaránt, mert mindet imádom
- az Olivér és társai Disney film hatására szeretnék később egy vörös kandúrcicát
- ha már rajzfilm, a Mila szupersztár japán animé hatására profi röplabdás akartam lenni
- csokoládé bármikor és bárhol jöhet - kivéve persze a mustáros sült csirkénél :P



15 blog, akinek továbbadom a díjat - fogadjátok szeretettel :)




Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. congratulations
    new posts
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/03/mickey-mouse-trend.html
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/02/pink-friday.html

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy a közelgő 30 nem csak nálam nem várt dolog :) Érdekes amúgy, hogy a 20-at és a 25-öt nagyon vártam, még öregítettem is magam miattuk, de ahogy közeledek a 3 X felé már az utolsó pillanatig annyinak mondom magam, amennyi vagyok, tehát én még 37 napig 27 vagyok, és utána lehet szó a 28-ról :) A körömlakkmennyiségre meg csak azt tudom mondani, hogy aztamindenit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe, én kb. 23 évesen éreztem, hogy ójajj, nagyon durván robogok valami szörnyű évszám felé... :D

      Törlés
  3. Ó, köszönöm szépen, hogy gondoltál rám ^^

    VálaszTörlés
  4. köszi a díjat, remélem a héten tudom is posztolni! :)

    VálaszTörlés
  5. Oh h én mennyire imádtam a Mila szupersztárt. Anno még kaptam is apukámtól 1 röplabdát névnapomra, ami mai napig megvan és még röpicsapatba is jártam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, de jó ezt olvasni, hogy más is nézte a sorozatot! :D

      Törlés
  6. Köszönöm a díjat! :)
    Igyekszem mielőbb posztolni!

    VálaszTörlés
  7. A Mila nálam is nagy kedvenc volt. :)
    Köszönöm, hogy rám gondoltál, de én már megkaptam ezt a díjat korábban. :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon köszönöm a díjat, nagyon cuki tőled ^.^ Igazán megleptél vele!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit és örülök, hogy sikerült meglepetést okozni vele! :)

      Törlés
  9. Nagyon köszönöm a díjat!!! A héten én is tervezem végre megírni a posztot, meg úgy egyáltalán, sok bejegyzést írni :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ui.: Mi az, hogy nem Schrödinger hatására szeretnél vörös kandúrcicát??? :-D ;-P

      Törlés
    2. Mindenképpen ajánlom Neked, hogy telerakd bejegyzésekkel a blogod! :)

      Törlés
    3. Olivér előbb volt az életemben, mint Schrödi :P

      Törlés
  10. Nagyon szépen köszönöm! :3 A röpis anime nálunk is nagy kedvenc volt... :D

    VálaszTörlés
  11. Mila :D Valamiért a szőke orosz csaj maradt meg bennem legjobban abból, aki ilyen gonosz volt és profin nyomta :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem meg Mila vörös hajú barátősnéja és az edző, akik megmaradtak :)

      Törlés
  12. Köszönöm szépen a díjat, és hogy rám is gondoltál! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt