Shopping: Clarins Klub, Nailland, Zoe Phobic, Látomás Shop, New Yorker, Rossmann, Lidl

Ismételten összegyűlt egy kupac, mely a legutóbbi beszerzéseket tartalmazza, így ha szereted a zsákmányos posztokat, el ne kattints! :D


Clarins Klub


A Clarins Klub webshopjában a Pixiboxban található, kedvezményes kupont használtam fel és ezáltal sikerült szert tennem a legendás Lip Perfector ajakvarázsra, melyről mindenki áradozik. Mellé választhattam ajándékot, így a fáradt szemeimre rendeltem egy 3 ml-es terméket.
Egy szóval sem említettem, hogy a zuramat is rá szeretném valahogyan venni az arcápolásra és annak rendszeresítésére, erre 4 termékmintát is találtam a csomagban: egy borotválkozáskönnyítő olajat, egy hidratáló krémet, egy arcradírt és egy ránctalanító krémet. Köszi, Clarins! :)



Nailland


A F.U.N. Lacquer Starry Night Of The Summer névre hallgató lakkját bemutató bejegyzés megelőzte a zsákmányosat, olyannyira meg szerettem volna Nektek mutatni ezt a lakkot, mely fantasztikus látványt nyújt a körmökön, sőt, még annál is szebbet! :)
Kicsit húztam a számat az ára láttán, azonban a látvány mindenben kárpótol, szerelem lakk lett ez a kék csoda!
A Models Own csak a képen tűnik ennyire visszafogottnak, élőben vibrálóbb, alig várom, hogy lássátok őt felkenve!



Lidl, Rossmann


Jó páran ajánlottátok nekem a Lidl saját márkás vattakorongját, így ő landolt a kosaramban, nem volt nagy tétel a maga pár száz forintjával. Jelenleg napi szintű bevetés alatt van, legkésőbb egy elfogyottas bejegyzésben jelenik meg újra.
A Catrice leárazás engem is utolért, ez két, hétszázas gyönyörűség landolt a kosaramban élénk korall, illetve metálos, arany olívazöld árnyalatban.
A Garnier legújabb termékét az egyik magazinhoz csomagolták hozzá, nagyon kíváncsi vagyok, mi ez az újítás a Garnier háza táján.



Mineral Beauty


Nem olyan rég egy Mineral Beauty sminkes rendezvényen jártam pár bloggerinával, ahol is tombolával zárták az eseményt és az egyik szerencseszámom szerencsét is hozott: egy személyre szabott sminkes konzultációt nyertem, alig várom már! Mellé ezt a barna, szövet sminkes tatyit kaptam ajándékba és az a baj, hogy tényleg nagyon sok sminkcucc belefér :D



Shopline


A Shopline.hu jóvoltából a Himalaya Herbals két termékét tesztelhetem, így a legendás Neem maszk jóhíre nyomán a termékcsalád arcradírját veszem górcső alá, illetve mivel mostanában igen nagy a fókusz az ajkaimon, ezt a tubusos ajakbalzsamot kenem fel mostanában, rövidesen érkezik is róla a tesztbejegyzés.



Zoe Phobic, Látomás Shop



Nőnap alkalmából ezúttal nem virágot kértem a zuramtól. hanem a fenti, lila-fekete, Zoe Phobic táskát, mert amint megláttam Facebook-on, halálosan beleszerettem. Mivel az eredeti dátumhoz képest csúszással jutottam hozzá a táskához, így annyira drága volt a tervező és ezt a csodás, duokróm fülbevalót ajándékozta mellé, köszönöm-köszönöm! :)







A Látomás Shop kezd a szívem egyik csücskévé válni, legutóbbi leárazásukkor zsákmányoltam a fenti, hosszított fazonú felsőket, mostanság imádom az ilyen, vékony anyagból készült, "rádobós" felsőket. 5.450 forint helyett 2.500, illetve 4.500 forint helyett 1.900 forintba kerültek.




Bika szimbólum és tipikus IFA-kék árnyalat, na ez tökéletes kombó volt ahhoz, hogy elhozzam ezt az akciós szépséget, 3.500 forint helyett 1.900 forintért.




New Yorker


A New Yorker üzleteiben megkezdődött a téli cuccok kiárusítása, nagyon sok tavaszi ruha és felső érkezett hozzájuk, kell a hely az újaknak, így a fenti, burgundi színű, vízesés kardigán és a mellette lévő, fekete-fehér, kötött kardigán lett az enyém, utóbbi azokon a napokon nyújt tökéletes meleget, amikor a tél még megmutatná magát egy kicsit :) 5.990 illetve 7.990 forint helyett volt darabja 1.590 forint a fenti szépségeknek.



Jártatok mostanában a leárazásokon? Miket zsákmányoltatok?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Melyik újságban volt a BB? :)

    Klassz dolgokat vettél, a Neem arcradír az egyik kedvencem, ez az egyetlen arcradír, ami után nem húzódik a bőröm. :)
    A kardigánok csodásak, ebben nagyon egyezik az ízlésünk, már megfigyeltem. :D

    Nem írom le miket vettem mostanában, de van róla poszt:
    http://moonangelstories.blogspot.hu/2015/03/haul-drogeria-ecsetek-ekszerek.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajjajj, asszem a Joy-hoz volt hozzácsomagolva, de erre nem mernék 100%-ig megesküdni.
      Hihi, kardigántesók :D
      Máris megyek és meglesem a szerzeményeidet! :)

      Törlés
  2. Megint csak szuper dolgokat szereztél be :) Az a lila, szőrös táska nagyon vagány :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt