Pure by Pixibox 2015 - az első benyomások

A héten köreinkben üdvözölhetjük az idei év első Pixiboxát, de előtte essen szó az idén debütált, Pure by Pixiboxról, mely az organikus vonalat képviseli. Vele még az is megtalálhatja a számításait, aki elkötelezett a vegyszermentes tisztálkodás, a természetes összetevők és a kisebb vállalkozások támogatása iránt:





A felnyitható papírdobozba fészkelték be magukat a termékek, a fészek maga szizálból készült, már ezzel a béléssel is rátettek egy lapáttal az új típusú doboz természetes vonalára:



A dobozban található termékismertető kártya is tapintásra nem az a szokásos, laminált papír, hanem a régi rajzlap anyagát juttatja eszembe :)

Teljes kiszerelésű termékek:
- Greenland málnás tusfürdő, 200 ml
- Greenland vérnarancsos testradírozó só, 400 gr
- Calena Bio kézkrém - rózsatündér illatban, 50 ml

Utazó méretű termék:
- Yamuna shea vajas testvaj, 50 ml
- Lavera mindentudó krém, 25 ml

Termékminta:
- BerBer Beauty anticellulit masszázs- és fürdőolaj, 10 ml



Természetesen kedvezményre jogosító kuponok nélkül sem maradhattunk, a Natúrangyal.hu webáruházban 10% kedvezményt szerezhetett magának, aki nem volt rest, nomeg aki nem rakta ki későn a Pure by Pixibox bejegyzést :)
A másik kupont a BerBer Beauty-nál válthatjuk be, szerencsére itt jövő hónap utolsó napján is észbe kaphatunk és rommá vásárolhatjuk magunkat, és a kuponnal egy ezres lejön a végösszegből:





A termékekkel való ismerkedést azonnal megkezdtem - kettő kivételével, de majd úgyis mondom, vagyis írom, mikor odajutunk -, a fürdőkádam peremére szépen be is költöztettem a két Greenland terméket:



A tusfürdőjüket eddig nem próbáltam, de annyira nem is tudtam a szívembe zárni, mivel egyrészt eléggé híg, darabos zselét kapunk, ami állagának köszönhetően rendkívül gyorsan fogy, másrészt pedig nagyon édes, "bolti" málna illata van:






A márka radírozó sóihoz azonban már volt korábban szerencsém, még egy másik szépségdobozban kaptam egy másik illatból egy példányt, de már sajnos akkor is túlságosan durvának találtam a sószemcséket, mivel igencsak karcolják a bőrt és nem túl kellemes érzés a használata, akár vizes bőrre dörgölve, akár némi meleg vízzel pépesítve:



Érdemes ezt a sót nem fürdősónak elhasználni, hanem kihasználni az igen erőteljes radírozó hatását, így ha van otthon a polcotokon 1-1 gyengén muzsikáló, zselés testradírotok, mixeljétek össze a kettőt használat előtt a tenyeretekben és hagyjátok, hadd profitáljon belőle a bőrötök, nekem két ilyen flakon is várakozik a fürdőszobai szekrényemben.



A mindentudó krém az egyik termék, melyről nem tudok hosszútávú tapasztalatokkal szolgálni, pedig egy masszív testvajként vetettem volna be, csakhogy a soron következő Yamuna termék megakadályozott ebben, így egyelőre várja, hogy folyamatos használatba vegyem:



Én is élek az összehasonlítás lehetőségével, fém tégely, alufólia, sűrű krém = Niveás emlékek, azonban jóval sárgásabb színe van a Lavera termékének, mint a kék társának.




Na és következzen jelenlegi függőségem tárgya, a shea vajas testvaj a Yamuna-tól: habosított, ám ennek ellenére igen masszív, sűrű krémet kapunk ebben a fémtetővel csavarosan záródó tégelyből, mely más, mint az eddig, általam használt testvajak, mivel ez a termék száraz. Értem mindezt úgy, hogy a többi testvajam zsírosabb állagú, sokáig megmarad a zsíros felület a bőrömön és ha aznap este 42 pokróccal takarózom be, akkor bizony könnyen le tudok, pontosabban a testvajak alá tud izzadni a bőröm.
A Yamuna egészen más e tekintetben, ugyanis a bekentem valami cuccal a bőrömet érzés ottmarad, de képtelen aláizzadni a bőröm, valahogy nem válik zsírossá a testhővel történő érintkezéskor, hanem megszikkad...ne nézzetek a képernyőre ilyen furcsán lécci! :D

A fentieket összegezve táplálásban verhetetlen, több napot is ki tudok hagyni testvajazás nélkül, a lábaim nem csúsznak el egymáson a zsíros, testvajas felület miatt fekvés közben. Egy hátulütője viszont van, mégpedig az, hogy több munka eldolgozni, viszont ezt úgy hálálja meg, hogy gyorsabban is szívódik fel!








A narancsbőr elleni harcot a dobozban ez az átlátszó, koffeines masszázs- és fürdőolaj veszi fel, őt nem fürdővízben terveztem használni, elvégre mit csinálok akkor, ha ez az olaj épp a csuklómon akar narancsbőrt találni :) Viccet félretéve eddig is használtam narancsbőr elleni krémeket, zseléket, ez az olaj is még bevetés előtt van, de ugyanúgy, mint az erre a célra kifejlesztett többi terméket, ezt is bele fogom masszírozni körkörös mozdulatokkal a narancsligetekbe:






Hogy nem panaszkodott eddig a nőtársadalom, hogy csak csavaros és pattintós fedelű kézkrémek léteznek a piacon? Ez a pumpás, csőrös flakon a még meg nem született imáinkat váltja valóra, én jelenleg ennél praktikusabb kiszerelést nemigen tudok elképzelni, hát nézzétek csak:





Rózsaillat, könnyed állag, gyors beszívódás és táplálás jellemzi ezt a natúrkozmetikumot, ráadásul nem hagy maga után semmiféle zsíros réteget, így napközben már bátran be merem kenni a tenyereimet, nem csak a kézfejem részesül a gondoskodásban (igen, a fotó még a használata előtt készült, télvíz idején "csak" ennyire van kiszáradva a bőröm):


Szó szerint táskába dobós darab, a pumpás fejet egy műanyag kupak védi, súlyra nem egy nagy szám, nem ettől fog leszakadni a vállunk :)
Ja, és azt mondtam már, hogy kézzel készült, organikus termék, mely 95%-ban bio növényi összetevőket tartalmaz?



Összegezve: nagyon örülök, hogy egy külön Pixi-vonalat kapnak a natúrkozmetikumok, ha odafigyelünk az összetevőkre és a feltörekvő, magyar márkákra, akik ezáltal egy szuper lehetőséget kapnak a bemutatkozásra, tényleg nem kell messzire mennünk ahhoz, hogy tudatosabban ápoljuk az amúgy is rettentő sok környezeti ártalmat megsínylett bőrünket és ne külföldre vándoroljon a bőrápolásra szánt pénzikénk.


Köszönöm, hogy megismerkedhettem a Pure by Pixibox-szal, izgalmakkal telve várom a folytatást, a kimaradt 2 termék hatásairól pedig nemsokára beszámolok Nektek! :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. "Lavera mindentudó rém" - ezen így most fáradtan jót vigyorogtam, tudom hogy elírtad, de na akkor is. :DD Nekem a Lavera kréme lett a kedvencem, egy ideig borzalmasan szét volt repedve a szám széle és borzalmasan nézett ki, kenhettem rá akármit - aztán pont akkor jött ez a krém, és nem hittem el, de konkrétan minden nap egyre jobban nézett ki a szám, ahogy használtam. :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi, köszi, nagyon hétfő van nálam! :D
      Hűűű, ez baromi rosszul hangzik, nálam a semmi sem segít rajta eset a szétrepedt kézfejemen fordul elő rendszeresen, nagyon örülök, hogy szépen rendbe tette a bőröd! :)

      Törlés
  2. Nekem nagyon tetszenek így az olvasottak alapján a Greenland termékei. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, pedig közel sem voltam olyan meggyőző ám :P

      Törlés
  3. Nekem nagyon tetszett ez Pixibox kiadás, nem is tudom melyik lett a kedvencem... de talán most a Lavera krém viszi a pálmát :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na jó, most már tényleg el kell jussak a használatáig :)))

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Olyan jó volt, számomra eddig ismeretlen márkákat is felfedezni benne!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész