Nail(land) of the day: Zoya Satin - Sage

Idén egyre inkább el kezdtek vonzani a matt felületek annak ellenére, hogy meg tudok bolondulni szinte 1-1 holo csillámos, vagy pelyhes duokróm lakktól. A Zoya legújabb tavaszi, szatén kollekcióján még szinte az első porszemcse sem ülhetett meg, máris elhoztam egy első ránézésre piszkos menta, a gyakorlatban mentás beütésű, világos betonszürke lakkot, mely a Sage névre hallgat:







A lakkból 2 réteget kentem fel, viszonylag hamar is száradt, de nem lett teljesen matt, inkább amolyan szaténos, félmatt finist kaptunk, így fogtam a Flormar matt fedőlakkját és ráhúztam egy réteget a végén, mint fedőlakk.
Ez alól a gyűrűsujjam lett a kivétel, mivel arra az Essence BTGN fedőlakkját alkalmaztam egy rétegben, így egy olyan matt lakkot is át lehet változtatni, amely esetleg nem nyeri el félmattan a tetszésünket.
Benti fényben így mutat a Zoya Sage matt, illetve fényes fedőlakkal:



Kinti napfény hatására inkább a zöldes jelleg bújik elő belőle, bent a lakásban azonban egy szürke lakk, némi csavarral. Mindkét arcát szeretem, igazán egyedi és semmiképp sem szokványos szín:




A Zoya tavaszi, szatén kollekciója különböző színekben érhető el a Nailland standjánál és webshopjában, ha beleszerettél valamelyik árnyalatba és rajongsz a szaténos, félmatt finisért, ne fogd vissza magad! :)
A tejüveg hatású üvegcse 2.990 forintba kerül.



Melyikre szavaztok? A fényes, vagy a matt fedőlakkra?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Nem szeretem a matt lakkokat de ez nagyon szép matton *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jót tesz neki egy adag matt fedőlakk, az biztos :)

      Törlés
  2. Nekem annyira nem jön be ez a szín. De jól áll neked. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem egy megszokott színt választottam, annyi szent :)

      Törlés
  3. cute nail pol,ish
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/03/men-plaids-inspiration.html

    VálaszTörlés
  4. Hááát nekem ez annyira nem bejövős szín :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az biztos, hogy ez nem egy megszokott árnyalat :)

      Törlés
  5. A szine nekem sem tetszik igazán (de az a lényeg h neked tetszik, amikor hordod :)), de amugy szeretem a szatén finisű lakkokat. A mattokat nem, de a szatén és a fényesebbek jöhetnek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Moyra szatén vonalával kezdődött nálam minden, azok nagyon kis szépségesek! :)

      Törlés
  6. Szép ez szaténosan és fényesen is. Ami nagyon matt, azt persze nem szeretem. Nekem tetszik, de már ritkán van rajtam minta nélküli mani, úgyhogy el bírok rá képzelni egy szép nyomdázást, mondjuk bordót :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó kis színpárosítás :) Ha egyszer lesz olyan kézügyességem, ami eddig soha nem volt, megnézem ezt a körömnyomdázást magamnak.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt