Nail(land) of the day: F.U.N Lacquer - Starry Night Of The Summer

Mai nap debütál a blogon az én kisz drágaszágom, vagyis életem legdrágább körömlakkja. Ez a történet is úgy indult, hogy cöhh, újabb márka a Naillandnél, első blikkre nem is tetszik semmi...csak néhány...mi az a kék ott...te jó ég...ez kell nekem.
A standokra kerülés délutánján egy sminkes rendezvényen vettem részt, így csak késő délután tudtam csekkolni az Árkádban a készletet, gondolhatjátok, hogy már csak a hűlt helyét találtam ennek az árnyalatnak. Gyorsan el is hessegettem a gondolatot, nem kell nekem egy üvegcse ennyiért, nem, nem.
Aztán mit ad isten, a Westendben sétáltunk egyet Rékával, persze, hogy szembejött velünk az ottani Nailland stand és ott volt belőle az utolsó üveg. Innen nem volt megállás, hazajött velem a nyáresték királynője:





Az ILNP lakkoknál megszokott - én náluk szoktam meg a dobozolást -, elegáns, fekete papírdobozban érkezik a drágaság, nagyon kis exkluzív hatást kelt a minimalista csomagolás:



Már üvegben is látszik, hogy ezt bizony rendesen telepakolták csodás mikrocsillámokkal, hűen az árnyalat nevéhez, amely az egyik legizgalmasabb napszak a forró hónapokban:




A 12 ml-es üvegcse alján egy arany színű matrica árulja el nekünk az árnyalat nevét és a lakkmárkát:



A lakk viszonylag hamar szárad, lemosáskor pedig szembetűnik az ügyes felhasználónak (értsd: nekem), hogy bizony alaplakkot is kellett volna használni, mert picit elszínezi a körmöket, a bőrrel együtt, de egyáltalán nem vészes a dolog.

Két réteg, fedőlakk nélkül, szikrázó napsütésben megfürdetve:







Imádom, hogy a szivárvány minden színében szikrázik:













Úgy érzem, megtaláltam azt a gyönyörű, sötétkék lakkot, amely káprázatosan fest napsütésben és instant szivárványt varázsol a körmökre, ezzel párhuzamosan megtaláltam nyárra a tökéletes kék lakkot, köszönöm F.U.N Lacquer! :)

Ha Ti is vágytok egy igazán különleges és ennyire szemkápráztató, gyönyörű kék lakkra, lessétek meg készletfeltöltés után a Starry Night Of The Summer-t! :)




Nektek melyik a kedvenc kék lakkotok?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Csodásan néz ki rajtad! Ez már az az árkategória, amit mindenképp élőben kell először csekkolnom. Nálam is ez az esélyes vagy a Queen, de valamiért az ILNP tavaszi kollekcióját jobban várom, mint ebből a készletfeltöltést.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én arra a kollekcióra jobb, ha rá sem nézek! :D

      Törlés
  2. Gyönyörű ez a szín, szerintem a képek nem adják vissza a szépségét, ezt nem azért írom, h kekeckedjek, nagyon ügyesen fotóztad be, de én is megvettem ezt a körömlakkot, lehetetlen élethűen befotózni.és nekem még ennyire sem sikerültek a képeim. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban több van benne, mint amennyit a fényképezőgép elbír, szó szerint mintha élne a körmökön! :)

      Törlés
  3. Aztaa, gyönyörű :) Már értem miért csaptál le rá olyan gyorsan :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, most már érted, miért ment le nálam a roló :P

      Törlés
  4. Nekem most ez a kedvenc sötétkék lakkom, pedig van tényleg jó pár. Hogyhogy nem a lilát vetted meg? Arról biztos voltam benne, hogy első körben Te veszed meg :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, én is azt hittem, hogy a lila lesz a nyerő, de ez az agycsavarós kék törölt mindent az agyamban :D

      Törlés
  5. Nagyon szép, tényleg olyan, mint a nyári éjjeli égbolt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Elíz, örülök, hogy tetszik :)

      Törlés
  6. Igazán szerencsém van, hogy csak netről tudok vásárolni lista alapján, mert lennének impulzusvásárlásaim, azt hiszem :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép ez a szín, bár annyi pénzt nem adnék ki érte, amennyiért árulják. Maximum születésnapomra mernék kérni ilyet, amúgy sem hiszem, hogy valaha is lesz lakkom tőlük, pedig tudnék csemegézni :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem tudják jópáran, mikor van a születésnapod.......... :PPP

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt