Nail of the day: L'Oréal Granite Effect - Masque Lover

Múlt hét végén a Rossmann őrületes leárazásokat tartott, többek között 33% kedvezmény volt minden, teljes áras dekorkozmetikumra, így végre pénztárcabarát lehetőségem nyílt közelebbi ismeretséget kötni a L'Oréal márka körömlakkjaival. A legutóbbi, különböző finisű lakkokat felvonultató kollekcióból ez a gránitra emlékeztető effektlakk ragadta meg leginkább a tekintetem, így ő landolt a kosaramban:



Az üvegcse kecses, vékony és 5 ml lakkot tartalmaz, a hozzá tartozó kupak pedig metálos beütésű, a L'Oréal Paris márkalogót dombornyomottan tartalmazza, nekem kifejezetten bejön ez az elegáns megjelenés:



A termék egy szürkéskék, pici, apró, szürke szemcséket tartalmazó, kissé zöldes beütésű, fekete, fehér és a lakk színével megegyező glitterpöttyöket tartalmazó egyveleg, nagyon kis izgalmas.
Aki netán lemaradt a China Glaze Crinkled Chrome kollekcióról, annak a figyelmébe ajánlanám ezt a L'Oréal körömlakkot, mivel azok a szemcsék, melyek a CG fenti kollekcióját főként jellemezték, ebben a lakkban benne vannak:



Most kivételesen a mutatóujjamat gyalultam le, azonban mindenképpen meg akartam mutatni ezt a kicsikét, mivel a vasárnapi boltbezárások miatt a továbbiakban is lehet számítani hasonló akciókra a Rossmann-nál, így a nem akciós és régóta kinézett sminktermékeket és körömlakkokat mindenféle kupon nélkül (na jó, a 10%-os, végösszegi Rossmann kupont azért be tudjátok vetni), olcsóbban tudjátok beszerezni:





A lakk egész gyorsan szárad, tapintásra egy csomó glittert tartalmazó körömlakkra emlékeztet.
803 forintba került a kicsike kedvezményesen, ezért a pénzért 5 ml lakkal gazdálkodhatok. Kíváncsi vagyok, mennyire válik kedvencemmé, mivel pár forinttal kevesebbért háromszor annyi lakkot kaphatunk például a China Glaze 50%-os kedvezménye keretében, bár egy 12 ml-es F.U.N. Lacquer lakkra a fizetendő szempontjából nem cserélném be :)


A L'Oréal-tól melyik a kedvenc lakkotok?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Még sosem vettem L'Orealt, nagyon le kellene árazni, hogy vegyek. Szerintem sosem vesz senki a városban ilyen lakkot, az összes példány ősrégi, szétvált darab a DM-ben. Ezt még nem is láttam, jópofa :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajj, nem igazán bizalomgerjesztő a szétvált lakk, megértem :-/

      Törlés
  2. Az átlátszósága nem nagyon tetszik, amúgy jól nézne ki, de az ára és a mennyisége miatt nem hiszem, hogy megvenném.:D

    VálaszTörlés
  3. Amikor még nem voltak kaphatóak és swatchok sem voltak, mindegyikért áhítoztam, majd a tél folyamán már fellelhető volt a külföldi blogokon (ha nem előbb), és rájöttem, hogy nekem bizony ezek nem igazán tetszenek. Nem mondom, hogy ha valaki hozzámvágná őket, akkor nem próbálnám ki, még az ára sem tart vissza többek között, de nem tetszenek :( Egyébként a Wasabi hint a kedvencem tőlük, olyannyira, hogy 2x is megvettem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most pont ez az árnyalat lakik az akciós kosárkákban, félő, hogy nem lesz többet Wasabink? :(

      Törlés
  4. Ez nekem nagyon nem tetszik. :D De a körmeid olyan szépek. Végre valaki aki a természetes formát kedveli. ^^

    VálaszTörlés
  5. Hű, ez nekem NAGYON tetszik!!! Nálunk még végösszegi 10% sincs, szóval most elég rosszul érzem magam, hogy lemaradtam erről az akcióról :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mindenhol van, és természetesen nálunk pont nincs :-D

      Törlés
  6. Szép darab, olyan kis különleges :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt