Nail of the day: Catrice Million Brillance - Plum Fiction

Az elmúlt idők tapasztalatai alapján nem sok reményt fűztem a Rossmann-Catrice kiárusítás párosnak, mivel korábban igen siralmas, csata utáni terepet találtam csak és egyetlen olyan eldugott Rossmann üzletről sem tudok, melyet kevésbé rohannának meg a vásárlók, így az esélytelenek nyugalmával libbentem be tegnap az Árkádban lévő üzletükbe. Kisebb sokk fogadott, amikor szemeim elé tárult a kánaán: szinte érintetlen, akciós tálkák, rendezett, és feltöltött készletek. Na, gondolhatjátok, hogy ez megadta a löketet a további, úgymond felesleges lakkok vásárlásának, de mutatok most egy cuki, ciklámenes beütésű, természetesen lila lakkot:




A lakk üvege és kupakja négyszögletű, nekem ez egy fokkal jobban tetszik, mint a korábbi, minimalista, kerek forma. Valahogy a "sarkos" verzió nálam a luxuskategória felé tolja eggyel a vizuális élményt. Napsütésben az üvegben lévő lakkból előbújik egy jó adag rezesség, mely azonban a körmökre már csak jól elcsípett fotón kerül fel, én azt mondom, annyi baj legyen, elvégre eredendően lila lakkra vágytam:



A műanyag kupak mindenféle szöszkét és lepketüsszentést összegyűjt, valamint a fényképezőgép lencséjét is visszatükrözi, well hello:





3 réteges a buli, úgymond egy sűrű, lila, glitteres fedőlakk, ciklámenes/magentás beütéssel. Nagyon hamar megvoltam a lakkozással, amelyik lakk ugyanis tartalmaz glittereket és csillámokat, igen hamar megadja magát a levegőnek, szerencsére. És ezúttal is volt fotós segédem, Alex személyében, aki a délutáni, utolsó meleg napsugarakat csípte el és töltődött fel az esti vacsorára:





Ha negatívat is kellene írnom a lakkról, az az előbb említett glitterek és csillámok miatti széligazgatás. Mármint nem a szelet kell koordinálni, hanem a lakkozás szélén nem lesz nyílegyenes a felület, mivel a glitterek nem tudnak egységes és szabályos vonalat adni, a lilás, félig áttetsző, kissé zselés lakk pedig nem jó fedőanyag. Közelről ez látszódik, azonban "körömnézegetős" távolságból már nem (kb. 33-35 cm a kissé oldalra fordított fej és a négy, behajlított ujj közti távolság):





A glitterektől nem lesz érdes a felülete, inkább csak picit darabos, ahogy az ujjunk az egyik glitterről a másikra átcsúszik, lakkozástaperolás közben:




 Rezesség elcsípve:



Ha beleszerettetek ebbe a lakkba, ne habozzatok elcsípni 700 forintért a Rossmann üzletekben, az Árkádban lévőben tegnap még volt belőle úgy sacc per kábé 50 üvegcse és a kollekció többi színe is szépen felsorakozva várt új tulajdonosára.



Hogy tetszik ez a lakk? Melyik márka szállítja szerintetek a legszebb lila lakkokat?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Én haragszom a Roszira, éktelenül elhúzták ezt az árleszállítást! Már rég 350.-nek kéne lenni az összes lakknak. szerintem tavaly sokkal korábban csináltak ilyen akciót. Lassan április van, itt a Glamour napok, és még mindig 700.- minden lakk... :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem is megvan,nagyon szép,de még aznap elkezdett lepatogni.Lemosni viszont horror,úgyhogy ritkán veszem elő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én tegnap este mostam le, sajnos hozza az űberglitteres lakkok formáját, így megkínáltam a szivacsos, tégelyes körömlakk lemosóval, hogy oldja fel szépen.

      Törlés
  3. Azt hittem, rózsaszín lesz :) Szép-szép, csak már annyi kihasználatlan glitteres lakkom van, mindig elfelejtkezek róluk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó igen, az elfeledett lakkok okozta lelkiismeret-furdalás, tudom, miről beszélsz :)

      Törlés
  4. Szép-szép, de ahogy egyik másik lakkjuk, úgy ez sem fogott meg annyira, hogy 700-ért megvegyem. Viszont ez nem is baj, mert rájöttem, hogy sok lesz már a lakk :D
    A "körömnézegetős" távolság nálam is ekkora :D

    VálaszTörlés
  5. Csak felvettem a pozíciót, ami ugye ugyanaz nálam is és szemre saccolva ennyi lesz az valóban! :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt