Music love: enough is enough

Március utolsó napjával végleg lezárul egy korszak az életemben, melynek már épp itt az ideje. Eddig is terhes volt számomra, de most aztán végképp. Jó lesz már kicsit felszabadulni, szó szerint szabadnak érezni magam, kiszakadni a napi robotból, a megszokásokból és a rossz szokásokból. Az utóbbi hetekben őket hallgatom szüntelenül és igyekszem elterelni a gondolataimat - már amennyire sikerül:

Eszméletlen benne a csávó hangja, rrrrr:




Amikor tartom a gőzölgő kávét a kezemben és csak nézek ki a fejemből:




A hangfekvése erős túlzással a Stay the night-ra hajaz nekem, mégsem tépem ki tőle az összes szál hajam, sőt:




A mai időjáráshoz elképzelni sem tudok jobb zenét:




Még mindig odáig vagyok a zongora hangjáért:




Ütemessége ellenére is remekül kikapcsolja az agyam:




Az eredeti klipet csak erős idegzetűeknek és animé imádóknak ajánlom, ide direkt nem ezt illesztettem be, de a zene marha jó:



Fülhallgató, utazom és bámulok kifelé az ablakon:




És a fenti zene után őt szeretem egyből meghallgatni, szintén utazás közben:



Rettentően várom az idei nyarat, valami megmagyarázhatatlan okból nagyon rá vagyok moccanva az idei történésekre - nem, nem tudok semmi konkrétat, csak a megérzések:





Most Ti jöttök kedvenc zenék terén, meséljetek, mik a kedvencek mostanság?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Sok kedvencem van, de a legújabb az az Avatar(svéd együttes) Bloody Angel című dala. A dallama fogott meg leginkább, a szövege kissé semmitmondó számomra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az eleje milyen nyugtató ennek a számnak, amit írtál! :)

      Törlés
  2. Rongyosra hallgattam lassan az Intim torna illegál új albumát és a Szürke 50 árnyalatának a dallistáját :D.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ellie Goulding dalánál még nem jutottam tovább a filmzenében, de köszi a tippet, meg fogom hallgatni! :)

      Törlés
  3. Nekem most James Bay, és Hozier a nagyon bejövő, meg az örök kedvenc The Neighbourhood! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úúú, a The Neighbourhood zenekart szerintem az égiek küldték, imádom őket! :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt