Mineral Beauty - Szeretem a sminket! rendezvény beszámoló

Február utolsó napján egy sminkes rendezvényre voltunk hivatalosak pár bloggerinával egyetemben, így azt a kezdetleges, tavaszi napot egy színes, érdekes és izgalmas délután keretében sikerült eltöltenem Ágival, Enikővel és Dalmával.




Az Örs vezér téren találkoztunk Ágival és Enikővel, majd idejekorán megérkeztünk a rendezvény helyszínére, pont elcsíptük az egész délelőtt zajló sminkverseny végét, így az elpakolási folyamatot majdhogynem végigvendégeskedtük :)
Dalma is sikeresen befutott, így mivel a szervezők fincsi üdítőkkel és falatkákkal vártak minket, nekiláttunk feltankolni az energiakészleteinket:



Miután szépen lassan elkezdődött a sminkbemutatóval és ingyenes sminkeléssel egybekötött Mineral Beauty és Bellápierre márkák bemutatása, jó bloggerek módjára előkaptuk a telefonokat és a fényképezőgépeket és nekiláttunk körbefotózni a csodásabbnál csodásabb ásványi sminkeket:





Hahaaa, feltöltött géppel és üres memóriakártyával elkezdem képgyártási hadjáratomat #ördögitekintet



A szervezők rendkívül kedvesek voltak és készséggel válaszoltak minden felmerülő kérdésünkre. Mint megtudtuk, a Mineral Beauty érkezett be kis hazánkba elsőként, mint ásványi sminkmárka és a Bellápierre tavaly elnyerte a legjobb sminkmárka díjat. Az ásványi smink egy igen könnyed viselet, ezekkel a bőrt kevésbé megterhelő anyagokkal a természetességet tudjuk könnyen kihangsúlyozni, nincs szükség komplett vakolatot viselni egész nap,


Még a blog kezdetekor rendeltem egy Bellápierre szemsmink készletet, így a márka, illetve a naturkozmetikumok.eu weboldal sem csengett ismeretlenül számomra. Mostanság erősen hanyagoltam sajnos ezeket a tégelyes szépségeket, de most újra a látóterembe kerültek és a termékskálát látva minimum 10 szemhéjpúderrel tudtam volna hazajönni:




Ment ám ezerrel a színminták felkenése a kézfejekre:












Egy egész tálcányi boldogság:





A tombolanyeremények már szép sorban várakoznak:




Kocsány Anett vezető sminkmester három különböző sminket készített el a modelleken, a folyamatot érthetően, a szakzsargont kerülve érthetően és élménydúsan mesélte el és ezúton is köszönöm neki, hogy amikor a pirosítót vitte fel a bőrre, nem mondta ki az almácskák szót, mert ez nekem egy külön fájó pont, valahogy sehogyan sem tudom ezt a kifejezést a magamévá tenni :)









Az első smink elkészülte után tovább kattintgattunk, lefotóztuk a meghívott vendégek készülő sminkjénél a nagy sürgés-forgást, igen népszerűnek bizonyult ez a részleg, bizony aki ezekkel az ásványi termékekkel szeretett volna sminket magának, annak sorba kellett állnia:





Ajjh, ennek a lánynak annyira veszedelmesen jól állt ez az általa választott, fenséges zöld árnyalat, én csak hevesen bólogattam, hogy bizony jöhetnek az erőteljes színek, nem csak a kis visszafogott, pezsgő árnyalatok :)



Valami hülye ott ágaskodik a tükörképben:




A második sminket készíti most Anett, a kedvenc árnyalataimmal (lila) dolgozott, a végeredmény magáért beszél:







Smink in progress:








Lámpa in progress:





Nagyon szépen köszönöm a szervezőknek, hogy lehetőséget nyújtottak résztvennem egy ilyen jó hangulatú, csajos rendezvényen, egy élmény volt! :)
A tombolán az egyik szerencseszámommal sikerült nyernem, így alig várom, hogy ellátogassak hozzájuk egy személyre szabott sminktanácsadásért! :)



Ismeritek az ásványi sminket? Mik a tapasztalatok velük?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Tetszik az ördögi tekintet! :)))))))

    VálaszTörlés
  2. Biztos szuper rendezvény lehetett :) Szeretem a termékeiket én is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülnék, ha legközelebb Te is ott lennél, a FB eseményt nyilvánossá tették, legközelebb azonnal sikítok, hogy gyereeeeeee! :D

      Törlés
    2. Oké, benne vagyok :)
      A jövő vasárnapi találkozóra nem jössz esetleg? :)
      Szívesen megismernélek már élőben is :D

      Törlés
    3. Igen, ott leszek én is! :DDD Alig várom a talit! :)

      Törlés
  3. Kis mázlista. ;) Remélem, lesz majd bejegyzés a tanácsadástól is. :)
    http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/30256358/

    VálaszTörlés
  4. Mennyi ecseeeeet! (Igen, megfogtam a lényeget, ez van :-D)

    VálaszTörlés
  5. Jó lehetett! És nagyon szép sminkek készültek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is csak ámultam és bámultam, milyen ügyesek a sminkes lányok :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész