Inspirációs képválogatás

Március utolsó, teljes hetét éljük, 1 hét múlva ilyenkor már április elseje lesz, ami nagyon vicces, mert aznap megyek fogorvoshoz, lehet ha jelzem, hogy fáj a fúrás, azt fogja hinni, hogy hülyéskedek...na, majd beszámolok róla, milyen volt egy áprilisi, fogorvosi tréfa :)


Lila is, aztékminta is - love:



Jön az eső, olyankor nyitottabb vagyok az ehhez hasonló kalóriák bevitelére:



Mammamiaaaaaaa:



Tuki kiszkuta:



Beépített világítással rendelkeznek, annyira élénk színük van:



Jajj, nehogy kiszedjétek a tepsiből, nekem így, ebben a formában tökéletesen megfelel:



Grab the opportunity:



A másik pohárral ki kéri?



Ha nem kellene megfagyni reggelente, akkor valahogy így nyomnám mostanság:



Én. Ide. Most:



Istenkém, azok a gyűrűk:



Ronda és finom:



Gyönyörűséges ez a hajzuhatag:



Ha nekem adják, vállalom, hogy minden héten én magam söpröm fel a kövezetet:



Ó, ezt nekem gyártottátok, ugyi?



Ebbe az elvarázsolt erdőbe mondjuk elutaznék:



A macska is, a bika-jel is stimmel:



Szlörp:



Fenséges mani:



Pulykasonka és gyökérkenyér, ó igen:



Lovely:



Veri nájsz mödanszié:



Fülik és glitterszoknya: wow! De a napszemüvegét is ideadhatná:



Brrrrrrr, fagyos, de nem látnám akadályát, hogy most, márciusban elfogyasszak ebből egy szelettel. Vagy kettővel. Vagy...:



Igen, még a lábikóim is aztékminta-függők:

Nyamó:



Nem rossz a kilátás, nem rossz:




Add a kulcsot, de veszettül gyorsan!



Burzsuj gyűrű:





Nektek hogy telik ez a hét? Nekem elég lassan, meséljetek!

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Április május környékén virágoznak a hatalmas virágú japán díszcseresznye fák, nálam itt a lakótelepen kettő is van. Olyan rózsaszínűek, mint a fotódon. Van valahol Magyarországon egy utca teleültetve ilyennel...

    VálaszTörlés
  2. Összes kaja egymás után, haj, ház, köröm, csodálatos mind. Ennek a hétnek sosem lesz vége nálam sem, de már várom a jövő hetet anyám meglátogat :)

    VálaszTörlés
  3. Jólvan-jólvan, van benne húsos szendvics, a többit vihetitek is, nekem csak ez kell.... :))))))))))))))

    VálaszTörlés
  4. Te jó ég, ezek a kaják! *.* Meg a kutyi és a gyűrűk nagyon tetszenek ^^

    VálaszTörlés
  5. Szuperek a képek - a háznál besegíthetek majd a söprésben? Egyébként vicces, hogy ma tört le az egyik tömött fogamból egy darab és azóta mindenhol belefutok a fogas sztorikba :D Mehetek én is fogdokihoz :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ójajj, ennek nagyon nem örülök, jobbulást!!!

      Törlés
  6. A szendvicset és a másik italt kérem, most! A györkérkenyér amúgy is nagy kedvencem, és mostanában rengeteg limonádét iszom :-D

    Amúgy pedig az utolsó gyűrű mennyire csodás már!!!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt