Inspirációs képválogatás

Egész álló nap azt hittem, hogy ma csütörtök van, ne kérdezzétek, miért. Szeretem egyébként a csütörtököt, mert annál a napnál már hallom a hétvége hívószavát és valahogy előpuhítja a pénteket, ami a legkönnyedebb, legjólesőbb munkanap a héten, hiába: 11 év ugyanannál a cégnél az 11 év. Na de nem is fárasztalak Benneteket ennyire durva dolgokkal, inkább most gyorsan megosztom Veletek az örömhírt, mely szerint Instagramon megvan a hétszázadik feliratkozó, így már csak a blog Facebook oldalán kell, hogy meglegyen a 700 követő és végre-valahára sorsolhatok egy rendkívül szuper nyereménycsomagot, mindkét közösségi média követőim között. Szóval ha még nem követitek a blog FB oldalát, gyorsan tegyétek meg! :)



Koncentrált bogyigyümi...méééééééég! :)



Nagyon különleges árnyalat:


Álomházam belső udvara. Az egyik álomházam egyik belső udvara:



Napsütéses, tavaszi napot ide:



Cukin agresszív cőjgombóc:



Lehetne ez a Reni-féle Év Tortája? De nem csak ez az egy szelet, hanem egy óóóriási torta:



Szuper kombó a kék-barack átmenet:



Gondolhatjátok, hogy a posztot írva már fejben összeraktam a hűtőmben található alapanyagokból ezt a "szörnyeteget":



Hát a nyaklánc, na...ismertek :)



Ha ilyen fürdőm lenne, akkor egyrészt vízihullára áznék, másrészt szinte csak fürdőtermék lenne az elfogyottas bejegyzéseimben :D


Aztékminta, helló, szia:



A tortadísz alapján nekem úgy tűnik, hogy a torta tulajdonosa nem szívesen osztaná meg ezt a kalóriabombát másokkal :P



Egy "alap" pikcsörpolis:



A ma beérkező hívásmennyiség után így:


Aztékmintás ruhához ilyen gyűrű dukál:



Tegnap előtt olyan isteni fincsi hummuszt ettem vacsira, hogy csak na. És ránézek a képre és megint ennék #függővagyoksziasztok:



Gyönyörű:



Ennél természetközelibb nem is lehetne:



Nagyon baba:



Ahh, fenséges látvány...és az illata:



Mennyire szépségesek:



Óanyám:



Hmm, kedvem támadt némi pink glitterbomba manikűrre:



Coffeetime is anytime:



Letisztultabb nem is lehetne ez a szett:



Picit szomorkás, de mégis olyan meghitt ez a kép:




Meséljetek, Nektek hogy telik ez a hét? Lassan? Gyorsan? Pont jó ütemben? :)

Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Soha életemben nem ettem még Hummuszt - most sem kaptam rá gusztust, kicsit olyan bébipapis előítéleteim vannak - ellenben a durvaburger és a kávé felcsigázta a zsigereimet!!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A bébipapi gondolatától engem még a hideg is kiráz, a hummuszt pedig imádom, szóval igenis rábeszéllek, hogy kóstold meg :DDD

      Törlés
  2. Hajjaj, az előző munkahelyemen én is 11 évig dolgoztam, a végén már kevesebb volt a lelkesedés. A ház mindig kedvenc, és most elmegyek kajálni :D

    VálaszTörlés
  3. A manik és a gyűrű most a kedvenceim :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A mostaninál a PP Tiffany-s manira vagyok nagyon rámoccanva :)

      Törlés
  4. Mostanában megint rákaptam a hummuszra, az aszalt paradicsomos a kedvencem. :P
    A smink és a fürdőszoba... jajjvégemvan! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aszalt paradicsomos hummusz? Azt ugye tudod, hogy ezzel most tönkre vágtál idegileg? :PPP

      Törlés
  5. Ezek a körömlakkok és kutyuk jaaaaj ♥ . A nyakláncos outfithez simán menne az első körömlakk. És tortáát akarok!!! Köszi, most mehetek zabálni ismét :D

    VálaszTörlés
  6. Wah, már megint ezek a guszta kaják :D Az a szendvics nagyon jól néz ki, és habár hummuszt még sosem ettem, szívesen kipróbálnám :) Csak nem tudom milyen ízre és állagra számítsak :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zöldborsókrémhez nem tudom egyértelműen hasonlítani, de ha szereted a pástétomokat és krémeket, szerintem ez is nagyon bejönne Neked! :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt