Inspirációs képválogatás

Szuper Pixiszerdát kívánok Mindenkinek! :) Ma indultak útjára az idei év első dobozkái, benne rengeteg színes-szagos, na jó, illatos termékkel. Boldogságom jelenleg határtalan, ugyanis a Pixi csapatnak hála, egy színes kis cikket találtok tőlem a magazinban, semmiképp se hagyjátok ki! :)


Nagy Gatsby partira felkennék egy ilyen kombót:



Egy kupola, mely csupa izgalmat és kalóriát rejt műkincsek és freskók helyett:



Füstös bronzarany:


Szerintem megtaláltam a tökéletes helyet a naplementékhez:



Szia te "kis" aztékmintás sál és karkötőáradat:



Kukucs:


Álomszép ez a vörös és nagyon jól áll neki:



Camambert sajt, áfonyalekvár, grill...végem van:



Jöhet egy kis séta a mólón?


Lálálálá, egy új házikó az álmom:



Dög kalap, még annál is dögösebb lábbelivel:



Barack jöhet mindenféle formában, kivéve a fejre nyomott barack:



Mikor jön már a farmerszár feltűrős idő?



Egy cuki és öntörvényű bernipásztor emlékére:



Tengerparton ücsörgős, kisimult ráncos:



Na jó, a nappaliban lévő, fekete-fehér New York látképet erre akarom lecserélni:



Feel the breeze:



Még mindig meg tudok döbbenni a természet színein:



Nem egy megszokott párosítás, de nekem pont emiatt tetszik:



Igen, én nagykanállal falom az életet :P




Ohh, micsoda rend, micsoda színek! :)



Ring-ring, love-love:



Off, végem van:



Belebújós, bekuckózós, puha pulcsikaaaaaa:



Jesszus, bogyigyümi álom!



A két véglet: a nyaklánc és a topán kell:



Felőlem bárhogy hívhatják, meg akarom enni:




Meséljetek, kinek hogyan telik ez a napja?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Mindig éhes leszek, ha a képeidet nézegetem :)

    VálaszTörlés
  2. Én is éhes leszek, és rohanni akarok megvásárolni a képeken látható ruhadarabokat :-D

    VálaszTörlés
  3. Hűű, gratulálok a cikkhez :) ugyan én nem rendeltem dobozt, de szívesen elolvasnám :) A tangós manikűr mesés, és éhes is lettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)))
      Ha minden igaz, rövidesen felkerül ide, de a teljes cikket külön is közzéteszem majd nemsokára a blogon:
      http://pixibox.hu/magazin/index

      Törlés
  4. A kutyuk annyira édik! :).
    Hihi remek napom volt, ma néztük meg a Szürkét a moziban :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, ezek szerint tetszett a film? :)

      Törlés
    2. Ha nem kötöm a könyvhöz akkor nagyon tetszik! :) Ha kötöm, akkor picit csalódtam...

      Törlés
    3. Én a Twilight-nál pont a fordítottját éltem meg: kiborultam a könyvtől, ha pedig elvonatkoztattam az írásos formától a mozifilmnél, akkor imádat van :D

      Törlés
  5. Manikűrök, fekete-arany cipő, bagoly-színek, táskás-cipős polcrendszer, gyűrűk és tengerre néző pihihely *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A pihihelyre mikor utazunk? Szeretnék egy pici nyarat :D

      Törlés
    2. Felőlem most azonnal indulhatunk! :D

      Törlés
  6. Rendmániásként, az a gardrób nagyon jót tesz a lelkemnek. :D
    A Gatsby mani is csodás. A csíkos rucis outfitet imádom. A baglyokért oda meg vissza vagyok, szeretnék egyet. :D Az őrzők legendája az egyik kedvenc mesém. :)
    A három képes nappali is csodás. Régóta szeretnék egy lemezlejátszót, mert van egy csomó régi bakelitünk, meg meselemezünk. :)
    A bőrnacis outfit is nagyon tetszik, nekem is van és mostanában sokszor hordtam. :)
    A pihihelyre én is megyek veletek, de csak ha megcsináljunk azt a barackos üdítőt és feldobjuk egy kis alkohollal, hogy még üdítőbb legyen. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, csak semmi alkohol, kizárólag csak vitamin jöhet! :P

      Törlés
  7. Az inspirációs képektől mindig éhes leszek.. különösen az a sütii :D
    És tengerparti naplementés helyekre bármkor mehetünk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor legyen az úticél a naplementés tengerpart, rengeteg sütivel! :)

      Törlés
  8. Ahonnan neked a nyaklánc meg a cipő kell, nekem minden más :D A bogyigyümi álom elnevezésű édes bűnbeesés meg jaj de nagyon guszta *.*

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt