Februári kedvencek 2015

Túl vagyunk az év legrövidebb hónapján, azonban pontosan ezen rövidke 4 hét alatt leltem rá igen sok sminktermékre, mely azonnal kedvenccé nőtte ki magát. Rendhagyó módon most a sminkcuccok - és Kiara - veszik át a hatalmat a havi kedvences bejegyzésben:






A szépészeti kencék közül főként a korábbi Pixi-kiadásokból érkezők szerepeltek remekül nálam ebben a hónapban, a sminktermékek között pedig a hónapban újonnan vásároltak vették át a hatalmat a reggeli készülődésnél:




HAJ


Kérastase Nutritive Bain Satin hajfürdő: igen rég lehetett már, amikor ennyire könnyűnek és puhának éreztem a hajszálaimat, mert most három-négynaponta teljesen el tud varázsolni ennek a terméknek a hatása. Érzem, hogy kitűnően érzik magukat a hajszálaim!




TESTÁPOLÁS


Yamuna shea vajas testvaj: már mindjárt a tégely aljára érek ennek az újdonsült szerelemnek, nagyon szereti a bőröm és én is, a valamivel nehezebb eldolgozhatósága miatt azonban nem tudtam megutálni, mivel sokkal kevésbé hagy zsíros érzetet a bőrön, mint az eddig használt testvajaim.

Calena rózsatündér kézkrém: amióta csak megvan ez a pumpás kiszerelésű, könnyed kézkrémem, szinte csak őérte nyúlok. Persze jópárszor több krémet nyomok ki a pumpából a kelleténél, aztán csak csodálkozom, hogy mitől ilyen hófehér a kézfejem, de picit kell csak várnom és a felesleget is szépen bele tudom dolgozni a bőrömbe. Imádat!




AJAKÁPOLÁS


NYX szájfény - Miami Babe: a Müllerben 20% kedvezményt adtak februárban bármely NYX termékre, így meg is ragadtam az alkalmat, hogy találjak egy tejeskávé-mályva színű egyveleget az ajkaimra és a fenti árnyalat mellett kötöttem ki. Akkor még nem tudtam, milyen jól is választottam ezt a gyönyörűen hidratáló kencét, mivel színben tökéletesen illik a:

MAC - Glamour Era: rúzsomhoz. Különlegesen szép, mályvás, kissé rezes narancsos, tejeskávé színe van, úgy még inkább örülök, hogy az enyém lehet. Hidratáló hatású, selymesen siklik az ajkakon, nem ül be a redőkbe, vagyis egy igazi álom!

Nuxe - Réve De Miel tégelyes ajakápoló: ha nagyon röviden kellene a terméket jellemeznem, akkor ajkakra szánt méhpempőnek titulálnám: igen sűrű és gazdag krém, rúzsozás előtt pedig egy igazi csodafegyver, ha a hideg idő miatt netán kissé kiszáradtak az ajkaink. Ha a tégely környékén járok, néha estére is őt kenem fel, reggel cserébe sehol sincs nyoma kicserepesedésnek.

Lush - Santa's ajakradír: függőséget okoz, ezt aláírom. A minden napos rutinom részét képezi, a legnagyobb százalékban ő az oka, hogy most már szájra való kencéket is merek használni, köszi, Lush! :)


SMINK


Vichy Eau Thermale termálvizes arcpermet: kétféle üzemmódban is szokott nálam működni ez a termék, egyrészt sminkfixálóként, másrészt pedig ha napközben picit kevésnek érezném a nappali hidratáló krémemet, akkor eseti jelleggel megkínálom a bőröm kevés termálvíz permettel.

Flormar - Terracotta pirosító: mályvás beütése miatt a fenti rúzs és szájfény mellé tökéletes választás ez a pirosító, a benne lévő csillámok pedig érzéseim szerint szépen és fokozatosan űzik el a telet :)

NYX HD ecsetes korrektor: nemhiába hangoztatják annyian, hogy milyen jó ez a termék, mert tényleg nagyon jó! Én személy szerint fénygyűjtőnek hívnám, mivel amellett, hogy nem engedi, hogy átüssenek a sötétlila karikák a szemem alatt, olyan világosnak láttatják ezt a tekintetet, hogy a korábbi, Miss Sporty korrektorom után veszedelmesen nagy a különbség, pozitív irányban.

Astor szemöldökceruza - Gold Brown: jelenleg ővele harmonizál legjobban a hajam színe, így nap mint nap ezzel a remek kis termékkel rajzolok magamnak mindenféle szép ívet :)




ÉKSZER, KÖRÖMLAKK


Ursha rózsaszín ásványi gyűrű: a Wonderlab kiárusításon lett az enyém és azóta is feltétel nélküli a viszonyunk, imádnivaló ez a szépség!

Pull&Bear - fekete háromszög gyűrű: valahogy nagyon jól összegzi a hangulatomat mostanság ez a gyűrű, amely a képpel ellentétben rezes beütésű.

Benecos körömlakk - Deep Plum: rövidesen felkerül a blogra a vele készült manikűr, előre jelzem, hogy aki feltétel nélkül imádja a sötétlila, gazdag színű körömlakkokat, semmiképp se mulassza el a róla szóló posztot! Ebben a hónapban háromszor is felkentem a körmeimre, ami nálam igen nagy szó :)




Nektek mely termékek voltak a kedvenceitek az elmúlt hónapban?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. A Yamuna testvaj nekem is nagyon bejön, illetve bejött. :( Amíg volt benne simán félretaszított mindent és mindig utána nyúltam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye milyen addiktív? Nálam is pont ugyanez történt, mint Nálad! :)

      Törlés
  2. Borzasztóan tetszik az utolsó képeden az arany színű, fekete köves gyűrű! Már kb. ezer éve keresek valami hasonlót, de eddig sehol sem sikerült rábukkannom az IGAZI-ra. Nagyon - nagy lenne a szerelmem vele... =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Pull&Bear-ben még volt belőle több készlet az Árkádban, a kasszák bal oldalán, szerencsére nincs szem előtt, mert oldalra van fordítva a tároló :)

      Törlés
  3. A-England a hónap felfedezettje, kettőt vettem, odáig vagyok értük, nagyon tartósak. Egyébként márkahű vagyok, semmi új kence.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, ezt a márkát is mennyire szeretem, tényleg nagyon megbízhatóak a kicsikék! :)

      Törlés
  4. A fekete köves gyűrűd nekem is nagyon tetszik. A NYX szájfény csodás, most is volt akció a márkára, de sajnos nem jutottam el a Müllerbe. :-/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon remélem, hogy sűrűbben lesz rá akció, mert látatlanban ugyan nem tudom, de szerintem igencsak növelte az eladásokat :P

      Törlés
  5. ne haragudj, de muszáj szólnom, hogy hogy bár eszter (sose essentielle) is gyönyörű dolgokat készít, de a fenti gyűrű kállai orsi (ursha) műhelyében készült ☺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szkúzi, már javítottam is, köszönöm, hogy szóltál! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt