Elfogyott termékek: 2015/3.: Lush, Uriage, Neutrogena, Balea, Helia-D, Miss Sporty, Nivea, Bioderma, Avon, Lilibe

Erőteljesen el kezdett hely felszabadulni a fürdőszobai szekrényemben, el sem tudom mondani, micsoda örömöt jelent ez nekem! :) Most is jó pár terméket használtam el, volt, amelyiktől fájó szívvel váltam meg, mivel még nem ürült ki az érintett flakon, de ezt a lépést meg kellett tennem. Mutatom is a kupackát, mely most a kukában landolt:






Smink


AVON SuperCurl szempillaspirál: szó szerint évek óta megvan ez a példány, használni már egyáltalán nem használtam, aztán mikor most felnyitottam, a tövénél a festék konkrétan már bordó volt, mondom ennek bizony nagyon gyorsan mennie kell, meg felesleges is tovább tartogatni, ha már nincs használatban. Nem újravásárlós, még rengeteg spirál várakozik, hogy elhasználjam, ennek a teljesítményére pedig már nem is nagyon emlékszem.

Miss Sporty ecsetes korrektor: imádtam ezt a sárgás tónusú korrektort, mert bár a sárga beütése ellenére nem nagyon passzolt volna az én hófehér, inkább rózsaszín tónusú bőrömhöz, mégis remekül működött rajtam! Az esetek többségében szem alatti karikák eltüntetésére, illetve párszor a light-osabb bőrhibák elfedésére alkalmaztam. Árfekvését tekintve igen olcsó, mégis kellő fedést biztosít, mindenképpen tegyetek vele egy próbát, érdemes! Nálam felkerült az újravásárlós listára, bár csak halványan, mert a szem alatti karikákra úgy néz ki, a NYX HD korrektora lesz az abszolút nyerő.

Lilibe vattakorong: a Rossmann saját márkás vattakorongja még mindig verhetetlen, remek a kialakítása, nem szöszöl, pont jó a korong vastagsága és átmérője, nagyon meg vagyok vele elégedve. Újravásárlós lesz.



Izzadásgátlás


Bioderma Sensibio Deo golyós izzadásgátló: ez az első alumínummentes dezodorom, a kezdeti időkben remekül működött rajtam, majd utána valahogy immunis lett rá a bőröm, vagy nem is tudom, így a fiókban landolt. Most, hogy újra előszedtem, mondván jó lesz ez egy könnyed, nem rohangálós hétvégi napra láttam, hogy a műanyag perem alá nem csak szöszök szorultak, hanem sajnos bepenészedett a hosszú, nedves környezetben várakozástól, mivel a benne lévő izzadásgátló egy folyékony, áttetsző, fehér folyadék nem hagyta kiszáradni a terméket. A rövid ideig tartó hatása miatt nem lesz újravásárlós termék.

Nivea Powder Touch izzadásgátló dezodor: na, egy Pixibag-es termék is elfogyott nálam végre :) Jól működött izzadásgátlás terén a dezodor, nem alakult ki a saját, púderes, "Niveás" illata és az izzadság találkozásakor semmiféle harmadik illat, szóval most meglepő, amit leírok egy Nivea termék kapcsán, de újra fogom venni, ha a többi termékem elfogy.



Haj


Balea Trend It Up száraz sampon: igen, a sokadik flakont fogyasztottam el a hajtöveimre ebből a DM saját márkás termékéből, egyelőre nem tudok leszakadni róla. Nagyon bevált, 5 perccel a hajam befújását követően egy fésülés után már indulhatok is dolgomra, nem hagy fehér foltot maga után, csak puha, selymes és dús(!) hajat! Újravásárlós of course :D

Helia-D Regenero hajhullás elleni regeneráló esszencia: ezt a 75 ml-es spray-t még a Regenero termékcsalád samponjával és balzsamjával együtt kaptam tesztelésre és csak nemrég fogyott el, jó gazdaságos a kicsike! Hajmosás után a hajtöveket fújtam be vele, majd mehetett rá a hajhab és már száríthattam is be a frizkómat. Nagyon jól működött a termék, nem kellett nagy hajcsomókat kiszednem a lefolyóból, szépen visszaszorította a hajhullásomat, így ezt a terméket is csak ajánlani tudom Nektek!



Bőrápolás


Uriage krémtusfürdő érzékeny bőrre: a Pixibox által ismerkedtem össze ezzel a márkával, imádtam télvíz idején azt a táplálást és hidratálást, amit nyújtott, mert a segítségével nem egy visítós bigeként szálltam ki a zuhany alól és rohantam be a testápolómért, hanem kellemes és puha bőrt hagyott maga után amellett, hogy remekül tisztított. Ilyen cudar időben bizony előszeretettel ajánlom mindenkinek, mert nagyon-nagyon jó termék!

Bioderma Hydrabio Sérum - nappali arckrém érzékeny és vízhiányos bőrre: úgy gondoltam, télen nagyjából kimerítem ezen bőrtípus fogalmát, úgyhogy most télen ezt az arckrémet, sőt nem, inkább arczselét használtam nappali hidratálómnak. Szerencsére egyáltalán nem zsírosított, a t-vonalam nem fogadta rosszul, viszont valahogy éreztem, hogy nem pont az én bőrömre való. Semmi kivetnivalóm nem volt benne, nagyon kevés kellett csak belőle, mert iszonyat gazdag zselé volt, gyorsan felszipkázta a bőröm és nem izzadtam be alá, mégsem ő az igazi #searchinprogress




Termékminták - testápolás


Neutrogena Intense Repair testápoló: szerencsére rendelkezem ezen termék teljes kiszerelésével is, így nem kell nyígnom, hogy kifogytam a mintákból :) Nagyon jól hidratál és gazdag állagú, könnyen kenhető testápoló, ajánlom Nektek is megvételre!

Neutrogena szedres testápoló: őt is szerette a bőröm, amúgy is a Neutrogena termékeivel meg van elégedve a kültakaróm, szóval jöhet még ilyen :)



Kádfürdőzés



Lush - Candy Mountain habfürdő: édes, vattacukros, óriási habot képző gyönyörűség, egy élmény volt ilyen hatalmas habhegyek között a forró vízben párolódni! :) A hab nagyon szépen tartotta magát, nem tűnt el még fél óra múlva sem, jajj az idióta fejemnek, hogy nem tizesével vásároltam be ebből a karácsonyi fürdőtermékből!


video




Ti hogy álltok a termékek elfogyasztásával? Meséljetek!

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Én pont az előbb dobtam ki két kiürült tusfürdős flakon meg két üres Nivea Soft nagy tégelyt :D (Ja nem is, az egyikben volt egy nagyon kevés, de már gyanús szagú krém még :D) Szóval fogynak-fogynak :) Szívem szerint a samponomat is kidobnám, mert utálom, de szerencsére már csak nagyon kevés van benne :D Vennem is kell holnap valami jót :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, akkor szorítok nagyon, hogy gyorsan ennek a samponnak a végére érj! :)

      Törlés
  2. Úgy tetszenek ezek a fürdőbombás minivideók, én is szívesen pancsolnék - talán majd álmaim lakásában lesz egy normális méretű kád és akkor én is átélhetem ezt az élményt :)

    VálaszTörlés
  3. Fú, nem csináltál kedvet a Bioderma dezodorhoz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez az alumíniummentes őrület még az elején működött nálam, aztán megmakacsolta magát a bőröm :-/

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt