Dekorsarok: spring haul 2015

A napsütéses órák számával megnő bennem a tavasz iránti vágy, így bármennyire is az ellenkezőjétől hangosak a híradások, én már a levegő felmelegedésére, a jóleső, áldásos napsugarakra vágyom, így megkezdtem a fejecskémben megfogalmazódott évszakváltást a kiegészítők lecserélésében. Nagyon nagy segítségemre a H&M Home, Tesco és Bauhaus üzletek voltak, íme egy kis rendhagyó, zsákmányos bejegyzés a tavasz jegyében:



A H&M Home-ban eddig mindössze kétszer voltam, mindkétszer vásároltam is mindenféle szépséget. Elsőként ezt a két, 30x50 cm-es, hosszúkás tollpárna landolt a kosaramban, 1.290 forint/darab áron, gondoltam, újítsunk valamit kispárnák terén, azonban a nyakam és a gerincem ellene voksoltak, nomeg az is, hogy ellentétben az általam hitt dolgokkal, nem volt itthon rájuk való párnahuzat. Szóval második körben visszarongyoltam az üzletbe és párnahuzat után kutattam, mindenképpen a kanapéra szerettem volna őket "száműzni", mivel a benne lévő tolltöltet masszív tartást ad a párnának, nem rogy csak úgy össze magától.

A csokoládébarna kanapé túl nagy választási lehetőséget nem adott, én is inkább földszínekben gondolkodtam, azonban az üzletben bóklászva megszólított a tenger: rengeteg, vízpartot és hűsölő nyaralás emlékképeit előcsalogató szín vett körbe, így az alábbi párnához nem a rendelkezésre álló bézs, világosszürke, sötétszürke, vagy mustársárga huzatot, hanem ezt az üdítően szép, világoskéket választottam:


Természetesen a huzat többe kerül, mint maga a párna, a huzatok darabja 1.990 forintot kóstál.



De itt nem álltam meg a vízparti témánál, ugyanis jelenleg az 50x50 cm-es párnahuzatok 30%-al vannak leértékelve a H&M Home-ban, így 903 forintért hoztam el darabját az alábbi, halvány mentazöld és sötét tengerészkék huzatnak:







Az 50x50 cm-es párnák darabja nem akciós, 1.990 forintért adják darabját és szintén tollal vannak töltve, így az erre allergiásoknak nem ajánlanám.


És hogy miként mutat a kanapé az átrendezés előtt és után? Íme:


Téliesítve - sötétlila, sötétbarna és állatminta:





Vízparti üzemmódban világoskékkel, sötétkékkel és világos mentazölddel:






Merész választás a csokoládébarnához a víz színeit párosítani, de már nagyon vágytam valami frissre, valami újra, valamire, amiről nem a téli álom ugrik be :)




A Tesco-ban járkálva nem tudtam ellenállni és hazahoztam 1.290 forintért ezt a rendkívül puha, gyöngyházfényű csillogással megáldott párnát, őt az ágyra szántam díszpárnaként:





Eredetileg szennyestartó kosárért indultunk a Bauhaus-ba, végül az is meglett, de az alábbi szépségek estek be még mellé a kosarunkba, ugyanis volt jó pár termék, amitől igen gyorsan meg akartak szabadulni, mi pedig segítettünk nekik ebben:



A fehér színű, kerámia vödör, az alján egy elegáns fémcsíkkal a mosdó alá költözött be, a flakonos tisztítószerek tárolására vettem, jobb ez a valamivel elegánsabb vonal, mint egy sima, műanyag vödör. 5.599 forintról árazták le 1.000 forintra.

Fürdőszobai szőnyegből is szükségem volt valami igazán üde színűre, így a jobb oldali, zöld, rattan hatású példány 2.723 forint helyett 1.000 forintért jött velünk haza ugyanúgy, mint a fekete alapon fehér és szürke körmintás, kerek fürdőszobai kilépő:




A szennyestartó kosár sötétbarna színével megegyező, kemény műanyagból készült, fonottmintás tartó a változatosság kedvéért egy ezresért lett a miénk, az alatta lévő, fekete-króm, folyékony szappan adagolóval együtt :)

Alatta két, sötétszürke fogkefe- és fogkrémtartó foglal helyett, a kifutó, ha jól emlékszem City Lights kollekció darabjai voltak, de mivel kifuttatták őket, a kettő együtt volt egy ezres, a mintázat 3D-s hatását pedig a toronyépület ablakait szimbolizáló mélyedések adják:


Igyekeztem ezekkel a sötétszürke és fekete darabokkal becsempészni a közös használatú helyiségbe egy kis férfias jelleget, mivel akárhogyan is igyekszem elpakolni a piperéket, azért mégiscsak 80-20 arányban az én cuccaim töltik meg a fürdőszobát és ezt egy after shave-sampon-tusfürdő-borotva nem feltétlenül ellensúlyozza :)



Kiara természetesen nem hagyott egyedül a fotózás alkalmával, még ha kissé álmosnak és egyben szigorúnak is tűnik, nem moccant mellőlem, teljes egészében felügyelte a ténykedésemet:



Nos, ezek lettek volna a kis szerzemények a nappaliba és a fürdőszobába, ma, hogy hét ágra sütött a nap, visszaadta a reményt, hogy nem hiába vásároltam ezeket az "évszakváltó" kellékeket :)



Ti is lecserélitek a kiegészítőket/huzatokat évszakváltáskor? Idén melyek a kedvenc színek?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Hű mennyi szépség *.* a párnahuzatok tetszenek a legjobban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alig tudtam választani közülük, annyi volt még belőlük :)

      Törlés
  2. Odavagyok ezért a kékes színért szürkével párosítva. *.*
    Szuper dolgokat vettél. Én is párnákra vadászom a jövő héten, de szeretnék egy új ágyneműt, már ki is néztem a Westwingen egyet. :P Illetve kaspókat és virágtartókat is szeretnék a teraszra. :) Jön a jó idő, lehet kertészkedni. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, jöjjön a jó időőőőőőőő! :)))

      Törlés
  3. nekem a zöld szőnyeg tetszik a legjobban :))))) és a macs!

    VálaszTörlés
  4. A macsek tényleg nagyon szigorúan néz! :)
    Én is lecseréltem már a díszpárnák huzatait a nappaliban: a téli színek helyett sárga és zöld került ki, valamint az asztalra is színben harmonizáló terítő került. Sőt, már kitettem néhány díszes tojást is, de szigorúan úgy, hogy a macsekok ne tudják eltüntetni őket....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi, sejtem, hogy előszeretettel fociznának velük :P

      Törlés
  5. Mennyi párna! A mi kanapénk jóval kisebb, ha rátennék pár párnát, mi már nem férnénk oda, mert így is mindig teli van. A kanapé a fal felé néz?

    VálaszTörlés
  6. Szuperek ezek a párnák/huzatok!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész