Blogtalálkozó: 2015. április 11. szombat - Westend

Itt a tavasz, itt az idő egy újabb blogtalálkozóra, melyet a hagyományoknak megfelelően DjKaty, Eleni és én szervezünk: gyere el április 11-én szombaton a Westendbe egy csajos beszélgetésre, közös kávézásra, a Nailland és a még újdonságnak számító Pupa Milano üzlet megtekintésére.




Természetesen most sem maradhat el a megunt/nem használt sminkcuccok cseréje, Te is hozd el magaddal az elfekvő készletet, hogy más örökbe fogadhassa :)

Jelezzétek kérlek részvételi szándékotokat, illetve már most írjátok be a naptárotokba/mobilotokba az alábbi időpontot:


2015. április 11. szombat, 09:30 - Westend, vízesés, aluljáró szint




Gyertek-gyertek Csajok!!! :)

Megjegyzések

  1. Hát akkor ez most kimarad, de nektek jó szórakozást :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolni fogunk rád, miközben táncolsz, jó? :)

      Törlés
  2. Ó annyira elmentem volna, de sajnos nekem nem jó az időpont...:( Majd legközelebb..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajjh, ennek a hírnek most nem örülök, de szavadon foglak :)

      Törlés
  3. Ha tudok, akkor megyek mindenképp. :)

    VálaszTörlés
  4. Megyeeeek :) Össze is szedek néhány dolgot :) Remélem gazdára talál!

    VálaszTörlés
  5. Én is tudok menni, az első felére mindenképp :) Jaj, már alig várom! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt