Teszt: Pupa Vamp mono szemhéjpúder: Ombretto Cotto+smink

A Westendben található PUPA Milano üzletben tett első látogatásom során zsákmányoltam ezt a csodás, mono szemhéjpúdert, melynek tesztjét a mai napon hoztam el Nektek - az üzlet neonfényei egy ezüst-lila szemhéjpúdert láttattak velem, benne apró, zöld csillámokkal - lássuk, mennyi igaz ebből természetes fénynél:





A cuki - mely magán viseli a benne rejlő árnyalat nevét, ami az Ombretto Cotto - doboz egy igazán dögös mono szemhéjpúdert rejt, nagyon tetszik ez a hideg, metálos fény és az ordítóan lila felirat:



Egy biztonságosan záródó fedél alatt megpillantjuk ezt a lila és ezüst színt tökéletesen ötvöző szemhéjpúdert, melyhez a csomagolást követő, hajlított nyelű, szivacsos applikátort is csomagoltak. Ha netán nem őriznénk meg a dobozkát, úgy a mono alján is megtaláljuk az árnyalatunk nevét.





A finom port az Urban Decay szemhéjalapozójára vittem fel egy ecset segítségével. Miután felvettük az ecsetre a kellő mennyiségű szemhéjpúdert, ütögessük le a felesleget, mert így is eléggé potyogós. A szemhéjalapozó rétegbe szépen beletapad, én három adagot ütögettem fel a szemhéjamra. Nem bonyolítottam tovább a szemem, szempillaspirál, kevés fekete szemcerka az alsó vízvonalra és kész is lettem vele:





Az arcomra a The Body Shop teafaolajas BB krémjét használtam, mely láttatja a szeplőimet, így jóval természetesebb hatású. A szemem alatt egy stiftes Astor korrektort használtam, csak azért, hogy fogyjon már belőle. Sajnos olyan, mint egy fényes zsírkréta, de legalább nem fed szépen, így a pattanásokra/bőrhibákra nem bevethető.

Visszatérve a tesztalanyunkra, érdemes inkább az arc alapozása és korrektorozása előtt felvinni, mivel a leütögetés ellenére is hajlamos a potyogásra:





Tartósságát tekintve a szemhéjpúder 6-7 óra viselés után ül be a szemredőkbe, de a csillogásából alig veszít. Az apró, ezüst csillámok ugyan nem tolakodóan, de egész nap ott vannak, nem szöknek el egy óvatlan pillanatban vissza az égboltra :)
És hogy hol van az a bizonyos zöldes csillogás? Az bizony kérem szépen a boltban maradt, pedig pont az adta meg a végső lökést, hogy hazahozzam ezt a szépséget.


Kipróbáltam szárazon és nedvesen is a terméket, amíg húztam egy vastag csíkot a szemfestékből bevizezett ujjal, ugyanezt elértem két vékony, száraz réteggel, a színét tekintve egyetlen árnyalatnyi különbséget fedeztem fel, vizesen egy pici rózsaszín beütést kap a lilás szemhéjpúder, az ezüst csillámokból pedig úgy 10%-al több csillog.


Egy képecske közvetlen napfényben:



A szemhéjpúdert igyekeztem úgy kiválasztani, hogy egy viszonylag különleges árnyalatot hozzak haza magammal, nagyon jól fogom tudni kombinálni a többi lila szemfestékemmel, így ha valami csillogós felhangot szeretnék adni az aznapi sminkemnek, őhozzá fogok nyúlni.
Alapból amióta megvan, a szürke pulcsis napokon kentem fel, nagyon jól harmonizál a szürke színnel ez a lila-ezüst kombó.



A fenti terméket a PUPA szaküzletekben tudjátok megvásárolni, legutóbb 1.790 forintra volt leárazva. A mono-ból a szemhéjpúder igen lassan fogy, így hosszú időn át kiszolgálja a gazdáját.




Nektek milyen tapasztalatotok van a PUPA Milano márkával? Hogy tetszik ez a kis mono szemhéjpúder?

Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Én egy krémes szemfestékre csaptam le akciósan ebből a kollekcióból, az is lilás és bejött!:) Ennek gyönyörű színe van, de már a boltban is láttam, hogy sajnos potyogós:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A matt, krémes szemhéjfestékeikből elhoztam egyet ezzel a mono-val, remélem, az jobban szuperál majd :)

      Törlés
  2. A színe mesés, de a porolás nem túl jó pont. Amúgy istenien áll ez az árnyalat :)

    VálaszTörlés
  3. Hú de szép ez az árnyalat, a kiszerelése is nagyon dizájnos! Nekem lilán jobban tetszik, szeretem ezt az árnyalatot. Nagyon jó a hajad is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, most épp a vörösre kikopós korszakát éli, alig várom, hogy újra barna legyek :)

      Törlés
  4. Szép színe van, kár érte a potyogás miatt.:(
    Csodaszép vagy Reni! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon széép! Köszönjük a smiket!
    Engem momentán nem zavar a potyergálás, a felesleget lefújom az ecsetről, és úgy kenem rá a szemhéjamra.
    Annó a Pupa púdereit vettem. Csodálatos illatuk volt, és selymes tapintásúak, a dobozuk meg olyan, mint egy zseb cd lejátszó. Most nem tudom milyenek, de legközelebb rájuk pillantok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen :)))
      Az ecsetre való felpakolás után leütögetem az ecsetet, és mégis ezt produkálja, mehh :-/
      Ó, érdemes betérni és meglesni az új csomagolásokat! :D

      Törlés
  6. Jól áll ez a szín Neked! :)
    Én karácsonykor kaptam egy kis PUPA szettet, majd hozok tesztet a blogra róla, annyit már most elárulok róla, hogy nagyon cuki! :D Még nem volt amúgy soha PUPA termékem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon drága vagy, köszönöm! :)
      Ó, alig várom! :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt