Teszt: The Body Shop - teafás BB krém

Már igencsak régóta adós vagyok Nektek a The Body Shop, teafás BB krémjének a tesztjével, sorry a csúszásért, szó szerint több hónapos tesztnek vetettem alá a kicsikét, mert többek között nem akartam elhinni, hogy nem húzza le a gyulladásokat, amit pont a benne lévő a teafaolajnak kellene. De lássuk is, miket tapasztaltam vele kapcsolatban:




A teafaolajért legfőképp amiatt nyúl az ember lánya, hogy gyulladáscsökkentő hatását szépen, alaposan kifejthesse, ha pedig ez a hétköznapokban alkalmazott, színezett hidratálójába is be van építve, akkor mondhatjuk, hogy nyert ügye van. Tavaly érkezett meg a TBS-hez a teafás BB krém, amikor pedig jelentős kedvezménnyel lehetett megvásárolni a terméket, munka után azonnal rohantam is be az üzletbe és elhoztam a legvilágosabb árnyalatot.

Érdekes, enyhén sárgás beütésű, szürke-taupe színű, sűrű krémet tudunk kinyerni a 40 ml terméket tartalmazó, pattintós fedelű tubusból, mely nem folyik szét és nem mászik el, ebből a szempontból klasszisokkal jobb, mint a Maybelline Dream Fresh BB krémje:




Enyhén eldolgozva:




Bőrbe beledolgozva:




Ezt a BB krémet bizony szépen, egyenletesen kell eloszlatni, mert tömörségének köszönhetően könnyen beül a redőkbe és akkor nagyon vicces eredményt kapunk, ha első felkenés után úgy hagyjuk :)
Napközben szépen tartja magát, kb. a 60-70%-a marad meg estére az arcomon. A micellás arctisztító könnyen leviszi a bőrömről, sajnos viszont a teafaolaj pont, hogy nem eltünteti, hanem felszínre hozza a gyulladásokat, mert estére egy, vagy két, gyulladásos gócpontot fedezek fel a búrámon, pedig reggel még ott még be sem volt pirosodva a bőröm :(

Nem fogom újravenni ezt a terméket, ha elfogy, hiszen egy BB krémet pont, hogy kevésbé problémás bőr esetén kenünk fel napközbenre, ha viszont estére csak ront a bőröm állapotán, akkor másnap pont emiatt nem szeretnék egy erős fedésű alapozó után nyúlni.



Ti próbáltátok már ezt a terméket? Melyik a kedvenc BB krémetek?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Még jó, hogy nem vettem meg amikor nézegettem. Nyárra tervezete, hogy majd beszerzem, de így másik után nézek majd. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp érdemes levadászni egy másikat helyette.

      Törlés
  2. Pedig hogy megörültem, hogy jól jöhetne a pattis időszakomban... Akkor erről letettem, köszi a tesztet, hasznos volt :-)

    VálaszTörlés
  3. Hmm, hát, nem valami meggyőző :\ De sebaj, így legalább nem sírok most, hogy itt nincs TBS :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A webshop még csak-csak hiánypótló, de élőben megszagolni és megtapizni a termékeket bizony sokat nyom a latba, kár, hogy vidékre nem terjeszkednek.

      Törlés
  4. Háát, BB krémek közül a Garnier kombinált bőrre valójából a legvilágosabb is sötét egy kicsit, úgyhogy hamar felhagytam vele, a Max Factor CC jobban bejött, a legvilágosabb tökéletesen passzol a bőrömhöz :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt