Teszt: The Body Shop - argánolajos testradír

Általában heti 1-2 alkalommal, zuhanyzás közben szeretem egy hatékony testradírral átdörgölni a bőrömet még a tusfürdős tisztítás előtt, hogy eltávolítsam az esetleges elhalt hámsejteket és utána egy puha, frissen radírozott bőrfelülettel tudjam megkínálni a testápolómat, vagy testvajamat, a hatékony felszívódás érdekében.
A radírozó termékek között nem szeretem az ímmel-ámmal ott tartózkodó, de vajmi keveset tudó, puha szemcséket, számomra az az igazi, ha a szemcsék erősebb, dörzsis hatással bírnak. Ha Te is pont ilyen termék után kutatsz, akkor jó hírrel szolgálhatok:




A The Body Shop üzleteibe tavaly került be az új, argánolajos termékcsalád, melynek a tusfürdőjén kívül a bőrradírjára is kíváncsi voltam: egy gyönyörű, borostyán színű krémzselé lapul a csavaros tető alatt, melyben rengeteg, kemény radírozószemcse található:





Használat közben olyan érzése támad az ember lányának, mintha zselés sóderrel dörzsölné a bőrét, tényleg durvábbak ezek a szemcsék a korábban, általam próbált testradíroknál, azonban ez az érzés cseppet sem kellemetlen, inkább csak nagyon hatékony a termék, melynek használatától aztán felébredhetünk a zuhany alatt :)

Az illata igencsak érdekes: édes cukorszirup, melyben némi fahéj is lakik, utóbbi fűszernek azonban a fás, karcos jellege érződik ki, nem az az édes, tipikus tejbegríz illat.

A terméknek köszönhetően most már radírozás közben is átadhatjuk magunkat a napjainkban virágkorát élő olajmániának, hiszen az argánolaj a benne lévő E (késlelteti a bőröregedést, antioxidáns hatású) és F-vitamin (bőrregeneráló hatású) megkínál bennünket minden jó tulajdonságával, melyért a bőrünk hálás lesz!





Az argánolajos testradír jóval nagyobb, érdesebb szemcséket tartalmaz, mint a Ziaja narancsvajas testradírja és még a szintén TBS kókuszos testradírjánál is erőteljesebb radírozási élményt nyújt. Rendkívül hatékony ez a termék, de akinek érzékenyebb a bőre, ne ezt válassza, illetve egy kiadós betegség után, mikor még a bőrünk is fáj, ne ezután nyúljatok.


Amennyiben a termék felkeltette az érdeklődéseteket, jelenleg teljes áron megvásárolhatjátok a The Body Shop webshopjában és üzleteiben.



Meséljetek, Nektek melyik a leghatékonyabb testradírotok?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Az Yves Rocher Hammam testradírja a favorit nálam, szorosan utána a Ziaja narancs,TBS sheavaj, Balea fahéj-alma. De a TBS kókuszosát szeretném kipróbálni. Illetve a KBShimner testradírok most a kívságlistás darabok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na jó, ezt nem kellett volna olvasnom, hogy a KBS-nek is vannak ilyen cuccai... :P

      Törlés
  2. Én őszinte rajongója lettem a testradíroknak, de csak és kizárólag hátvakaró funkcióban vagyok értük oda *-* és ha más dörgöli a hátamra, nem én. Mert azt kifejezetten nem szeretem, ahogy a tenyeremet dörgölik a szemcsék :( :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm, abszolút kellemes felhasználási módját választottad a testradíroknak! :)

      Törlés
  3. Ja nekem a TBS body polishai a favoritok, bár állati drágák, de az a sok fini gyümi illat....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, mennyire elcsavarják az ember fejét? :D

      Törlés
  4. Most a Ziaja narancsos testradírját fogyasztom, szeretem is nagyon, előtte pedig egy TBS Pink Grapefruit-osat használtam el, az is isteni volt, imádtam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, a Ziaja, mennyire imádnivaló ez a narancsvajas termékük! :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt