Shopping: Reno, Pull&Bear, H&M, Carpisa, Nailland, Müller, DM, Apacs ékszerüzlet, Auchan, ajándékok DJKaty-től

Ismét elérkeztünk egy vasárnaphoz, általában ezen a napon szoktam hozni az elmúlt időszak zsákmányolgatásait. Ma sincs ez másképp, mutatom, mikre csaptam le a leárazásokon, és mik azok a kincsek, melyekkel DJKaty megdobott, mikor múlt hét szombaton egy isteni ebédet rittyentettek nekünk :)


Reno, Pull&Bear, H&M, Carpisa, Apacs ékszerüzlet


Reno zebramintás, rojtos sál: 4.790 Ft helyett 2.990 Ft és a kasszánál ebből még lejött 20%
Pull&Bear 2in1 hosszú ujjú felső: a narancssárga, leárazós matrica szerint 6.995 Ft helyett 1.995 Ft, de az alatta lévő, szintén narancssárga, leárazós matrica szerint mindössze 4.995 Ft volt eredetileg


Ha a Reno cipőbolt közelében jártok, ugorjatok be, mert ha a cipőárak annyira nem is kedvezőek - most "csak" 20% kedvezmény van minden leárazott cipőre -, akkor a sálak között biztosan találtok kedvetekre valót. Én ezt a pihe-puha, fekete-szürke, rojtos, vastag sálat szemeltem ki magamnak, hogy alaposan bebugyoláljam a torkomat, főleg ebben a göthös időszakban. Most is olyan kis szép, bár hangom van...bár ne hallanám.
A Pull&Bear üzletekben még tart javában a leárazás, az utolsó darabot hoztam el a fenti, beépített blúzaljat tartalmazó, vékony pulcsiból, szerintem igazán poénos darab :) Külön szeretem ezeket a frappáns megoldásokat, nem vagyok ugyanis az a folyton blúzt hordó lány, mivel a legtöbb blúz rám tüdőben kicsi.





H&M kötött csősál: 1.990 Ft helyett 1.500 Ft

Az a nagy helyzet, hogy ezt a terrakotta-narancs sálat még tavaly zsákmányoltam, de a fényképezőgépemet valahogy mindig ügyesen kikerülte, de most nyakon csíptem! :) Ha nagyon akar valaki, Kenny-t is játszat a South Parkból ezzel a ruhadarabbal, de funkcióját tekintve ez egy körsál lustáknak, mert csak összefogod a két szélén, belebújtatod a fejed és már ott is van a nyakadban. Ja, és kegyetlenül meleg! Nem úgy flangáltam benne az utcán, hogy hű de jó, nem fagyok szét, hanem frankón leizzadtam, mire leértem az állomásra, pedig körülöttem röpködtek kora reggelente a mínuszok!





Carpisa sötétbarna táska: 13.490 Ft helyett 5.090 Ft


A Carpisa-tól ez még csak a harmadik táskám, de úgy tűnik, hosszú élettartamú darabokra tudok itt lecsapni - direkt nem beruházást írtam, mert leárazáskor igen jó árat tudnak kikalkulálni az eredeti helyett -, ellenben például a Humanic-ban zsákmányolt táskákkal, amik 2 és 3 hónap között bírják (zippzár). Van egy klasszikus, szürke tatyim, immáron második éve és ugyanekkor szerváltam egy szürke-kék-sárga táskát, melyet ugyan kevesebbet hordok, de ő is megbízható darab.
Óriási plakátok hirdették a kirakatban, hogy lefaragtak az árakból és siessek, mert már csak pár napig tudják lenyomva tartani őket. Mondom segítek rajtuk, egye fene, úgyis igencsak megkopott a szürke táskámon a zippzár környékén a minta (#firstworldproblems).
Ez a számomra felnőttes, barna, sarkán szegecses táska szép tágas, pakolós, a füle révén könyökhajlatba csúsztathatom és magam felé visszahajlított kézzel tudom róni a métereket. Adtak hozzá még egy másik pántot, mellyel válltáskaként, illetve vállon átvetve, oldaltáskaként is hordhatom.



Ékszerek


Gyűrűszett: 2.995 Ft helyett 995 Ft
Fülbevalószett: 1.795 Ft helyett 995 Ft




Nemesacél gyűrű Swarovski kristályokkal díszítve: 8.000 Ft helyett 2.400 Ft

Ha a békávé jóvoltából lekésel egy járatot és nem akarsz a Nailland áldozatául esni, hát beszippant más: az Árkádban a Lush mellett lévő Apacs ékszerüzlet kirakatát igen jól rendezték be az illetékesek, mert télvíz idején kényelmesebben bámészkodik az, aki nem akar kilépni a zord havazásba. Így szúrtam ki egy nemesacél gyűrűkészletet, melynek mindegyik darabja 70%-al volt leárazva. Masszív és hangsúlyos egy darab, nem mondom, a kéksége pedig azonnal elvarázsolt.





A Pull&Bear-es pulcsi mellé még zsákmányoltam néhány leárazott ékszert, a fenti fülbevaló-készletet pedig szerintem már tudjátok, melyik pár miatt vettem meg :)
A lenti gyűrűkészlet tökéletesen harmonizál a fülbevalókkal, bírom ezt a mattított, bronz-arany kivitelezést, abszolút illeszkedik az aztékminta-mániámba.






Nailland


Ha már a matt kiegészítőkről beszélünk, egyre jobban el kezdte birizgálni a fantáziámat a matt körömlakk - tutira a Moyra Tokyo lakkja tehet róla -, így a frissen és ropogósan a pultra kikerült, Zoya Satin kollekcióból el is hoztam egy piszkos mentával fűszerezett, betonszürke lakkot. De hogy a meglévő készletemet se kelljen kikukáznom, ha megunnám a csillogást, a Flormar mattító fedőlakkja és hazajött velem és meg kell mondjam, nagyon jó kis termékről van szó!

A Zoya Storm lakkja és a dupe-jai már annyiszor jöttek velem szemben az utóbbi hetekben - és Edina még véletlenül sem próbált rábeszélni ugye :D -, hogy várakoztam, míg újra feltöltik a készleteket, azonban azon a bizonyos, szombati napon Katy kijelentette, hogy neki már nincsen szüksége erre a lakkra, mert megtalálta már ebből a finisből a tökéleteset. Gondolkodás nélkül meg is vettem tőle.

Mostanság egyre inkább bekúsznak nálam a kék lakkok, így a Forget me not és a Freya's cats közül az utóbbi jött haza velem a Picture Polish-tól, elvégre egy macskás nőnek nehogy már ne legyen meg ez a lakk, cöhh! :)

A Models Own szépen, lassan kivonul a Nailland polcairól, így egy féláras, gyönyörű lila lakkot hoztam el, a Pukka Purple személyében, nem volt szívem Elenit megfosztani ettől a cukiságtól (ne tiltakozz! :D)

És ha már lila lakkokról diskurálunk, a hónapok óta vágyott, Colour Alike 502-ese volt az, amit nagyon de nagyon a magaménak akartam tudni, miután belefutottam Áginál. Remélem, megértitek epekedésem nagyságát a képek láttán, a veszettül szép az még egy enyhe kifejezés erre a lakkra.




Drogéria: Müller, DM, Auchan


NYX szájfény - Miami Babe: 1.990 Ft mínusz 20%
NYX HD korrektor - 01-es árnyalat: 2.190 Ft mínusz 20%
Miss Sporty körömlakk - 4083: 495 Ft helyett 295 Ft
Rimmel Salon Pro körömlakk - 702 Simply Sizzling: 1.195 Ft helyett 695 Ft
Catrice szemöldökceruza - 020 Date With Ash-Ton: 825 Ft


A blog Facebook oldalán is közzétettem a hírt, miszerint a NYX márka, 20%-os akciót hirdet termékeire és mint kiderült, nem csak az Alveolashop oldalán, hanem a Müller drogériákban is érvényes volt ez a kedvezmény, így elhoztam a legendás NYX HD ecsetes korrektort a szem alatti karikák eltüntetésére, mivel kifogyott az eddig használt, Miss Sporty ecsetes korrektorom. Ha már kedvezmény, mindenképpen ki akartam próbálni a masnis szájfények közül egyet, így a Belle De Miami alias Miami Babe került a kosaramba, mely egy tompa, piszkos mályva szín és amely azonnal kedvencemmé vált.

Akciós kosárkában bukkantam rá a Miss Sporty leárazott, kék, csillámos körömlakkjára, mely ugyan kissé lassan szárad, de igazán elfért már egy ilyen árnyalatú darab a gyűjteményemben. Mellette ott virított ez a neonpink, T-Home reklám is a Rimmeltől, amit szintén nem tudtam otthagyni: villámgyorsan szárad, élénk és tavaszváró szín, telitalálat!

Háromnaponta változik a hajszínem a rengeteg réteg vörös és lila, drogériás hajfestékek és rá felvitt, 2 réteg, barna fodrászfesték és a belecsempészett szőke melírtincsek miatt, így már nem is annyira egyszerű feladat, hogy aznap reggel milyen színűek legyenek a szemöldökszálaim. Mivel sok helyen felbukkant a Catrice szemöldökceruzája, így én is beruháztam rá, hátha.




Rexona Active dezodor: 699 Ft
Balea wax: 399 Ft
Bella Cotton - 120 db-os vattakorong-csomag: 449 Ft





Astor szemöldökceruza - 085 Gold Brown: 699 Ft 50% kedvezménnyel

Amikor legutóbb beszaladtam a Rossmann-ba, akkor olyan érzésem volt, mikor le akartam emelni a polcról a kedvenc vattakorongomat, minta nagyon drága lenne, szóval inkább megvettem helyette Auchan-ban a fenti, 120 darabos kiszerelést a Bella Cotton-tól.

DM-ben most 3 db izzadásgátló vásárlása esetén 200 forinttal olcsóbb egy flakon vagy stift, mintha egyet vennénk, de nekem egyelőre csak kutyafuttában kellett, így egyedül a fenti példányt hoztam el - adok még egy esélyt a Rexona-nak - és dobtam a táskámba a DM saját márkás hajvaxával egyetemben. Lassan kifogyok az Oriflame hajkrémemből és jó lenne már egy darab, ami nem hagy fehér réteget a hajamban és nem szárítja betonkeményre a hajszálaimat.

Az Astor szemöldökceruzái jelenleg féláron kaphatóak a DM-ben és azt kell mondjam, hogy a jelenlegi, hibrid hajszínemhez megtaláltam a tökéletesen passzoló árnyalatot, ráadásul nem is került sokba #imaluckygirl



Ajándékok DJKaty-től


Essence - Legends Of The Sky: 04 No Better Way To Sky
Essence - Guerilla Gardening: 01 I'm The Moss
Catrice: 740 King Of Greens
AVON Colortend: Velour
AVON Colortrend: Blue Morph

Múlt héten szombaton, egy verőfényes, napsütéses napon nyugatnak vettük az irányt és Elenivel és a zurainkkal ellátogattunk a triumvirátus harmadik tagjához, Katy-hez, kinek párja isteni finom ebédet varázsolt nekünk. Míg Tamás befogta a zuramat kuktának a konyhában, addig mi Elenivel rávetettük magunkat Katy kincseire, aminek az lett az eredménye, hogy erőszakosan ránktukmált egy csomó, csodás holmit...isten tartsa meg jó szokásod Katy :DDD



AVON Luxe púder zsíros bőrre
AVON leopárdmintás/fekete, forgatható gyűrű
AVON lila (igen, ez a valóságban lila, nem fekete :D) ékkővel díszített nyaklánc
4-féle, krémes szemhéjfestékek felviteléhez tökéletes laposecset



Huhh, köszönöm, hogy a végéig kitartottatok, szép mennyiség gyűlt megint össze az utóbbi időből, remélem, láttatok köztük olyat, ami felkeltette az érdeklődéseteket! :)

Ne feledjetek el egy lájkot nyomni a blog Facebook oldalán, álmodtam egy nagyot és el szeretném érni mielőbb a 700 követőt és kisorsolni egy nyertest egy szuper meglepetés ajándékért!




Melyik termékkel szeretnétek mielőbb tesztet látni a fentiek közül?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Én is azt a Catrice szemöldökceruzát vettem meg nemrég és imádom, csak gyakran kell faragni. :-/
    Klassz dolgokat szereztél be. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Kíváncsian várom, hogyan szuperál majd rajtam, de így, hogy gyorsan fogy...ejj :-/

      Törlés
  2. Jaaaaj, a NYX HD korrektorrol nem szeretnel tesztet irni a kozeljovoben ? Mar regota szemezek vele, de a kozelemben nem talaltam NYX termekeket :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, előreveszem a tesztjét, igyekszem mielőbb hozni! :)
      Müller drogériában sem leltél rá?

      Törlés
  3. Nem is tudtam, hogy a Freya's cat nálad is befutó volt.:D de akkor lakk testvérek vagyunk hárman. :D
    Hát ahogy érzed, én ingyen adtam volna :)
    No az a csősál eléggé bejövős. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennyi :D
      Tudod, hogy ingyen nem fogadtam volna el Elenim :)))

      Törlés
    2. Én voltam a hülye...elő valamire kellett volna adni :D

      Törlés
  4. A Catrice szemöldökceruzáját szeretni fogod szerintem, ha átmész felette egy átlátszó géllel vagy waxszal, egész nap tartani fog. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm Mea a tippet!!! :)

      Törlés
  5. A lila CA nekem is megvan, napfényben csodálatos, szobában eléggé sötét. A zöld Catrice meg két éves, de még mindig tökéletesen bírja nálam, bár már a fele hiányzik. Egyszer nyáron az volt rajtam kézen-lábon, ülök a dokinál, egy kislány meg felkiáltott mellettem, hogy a néninek zöld a körme! Alig nézett meg mindenki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezen most hangosan felnevettem, ez nagyon kemény szitu! :DDD

      Törlés
  6. Tudod, a lakkok a gyengéim.... bármelyik jöhet :)

    VálaszTörlés
  7. Ó fene, lemaradtam a NYX akcióról, pont ezt a korrektort szeretném én is megvenni már mióta...:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ójajj, sajnálom Kami!
      De egyet már biztosan kijelenthetek: a 01-es, mint legvilágosabb árnyalat még az én vámpírbőrömhöz is túl világos, bizony! :)

      Törlés
    2. Azt hittem csak én voltam ilyen csodabogár, hogy a mindenből01-es árnyalatommal ez világos volt nekem is o.O

      Törlés
    3. Én is rendszeresen küzdök a nekem még ez is túl sötét dilemmával, úgy tűnik, ezt meghallották a NYX-nél és túlteljesítettek :D

      Törlés
  8. A táska és a nemesacél gyűrű tetszik a legjobban, de az összes szerzeményed nagyon szuper :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :D
      A táskától eleinte féltem, miszerint túl öreges, de ahogy nézegetem, egyre jobban a magaménak érzem :)

      Törlés
  9. Ez a NYX korrektor engem is érdekelne! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes kis darab, hozom róla mielőbb a tesztet! :)

      Törlés
  10. Az astor szemceruza az egyik legjobb szerintem. A fülbevalók pedig nagyon szépek. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt