Ugrás a fő tartalomra

Shopping: Nailland, Pimkie, MAC, Wonderlab, egyedi kézműves termék, Auchan, Shopline

Az utóbbi hetekben jártam-keltem mindenfelé, bombajó leárazásokat csíptem el, készletfeltöltés volt ILNP terén a Naillandnél, illetve tesztelésre is kaptam két terméket, így van mit megmutatnom, mint új beérkezés:




Wonderlab

Ójajj, félek, még sokszor vissza fogok térni ide, annyira menő és egyedi, magyar dizájnerholmik veszik körbe az ember lányát, hogy a látványt is alig lehet egyszerre befogadni! Ezzel a fenti, lapos, ásványi gyűrűvel (6.500 forintról 3.600 forintra leárazva) és a mellette lévő, cselőmari által tervezett nyaklánccal tértem haza.



Macskakiállítás


A szombati macskakiállításon a rengeteg gyönyörűbbnél gyönyörűbb díjnyertes cica és az igencsak szép számmal jelen lévő kisállateledel-forgalmazók között belefutottam egy standba, ahol macskás bögrék, tányérok és tálkák várták, hogy gazdira találjanak. A fenti tálkát ékszertartóként fogtam be azonnal, ezt a kézzel festett műremeket a bejárat közelében vesztegették.



Shopline.hu

Szerencsés leányzóként a Shopline.hu küldött Nekem tesztelnivalókat, egy Kneipp fürdőolaj és egy Benecos LILA körömlakk személyében. Nagyon örültem mindkettőnek, máris beleugrom a tesztelésükbe :)



MAC



Életem. Első. Eredeti. MAC. Rúzsa. Még a harmadik iksz betöltése előtt. Igen, vannak még ilyen "apró" örömök az életben, pláne, ha ezt életem pasijától kaptam ajándékba. Hirtelen ötlettől vezérelve egyszer csak az Aréna Plázában lévő MAC üzletben találtuk magunkat, én meg szinte kétségbeesve bámultam arra a rengeteg árnyalatra. Végül mi más mellett döntöttem, mint egy tejeskávé árnyalat mellett...tudom, ne is firtassuk :D
Glamour Era az árnyalat becses neve, rövidesen érkezik vele egy sminkes bejegyzés, addig is legyen annyi elég, hogy i-má-dom: 




Pimkie

Még a múlt héten is tartottak náluk a leárazások, én meg kaptam az alkalmon, hogy csomó, Marsala árnyalathoz közeli ruhát is forgalmaznak, így elhoztam a fenti kardigánt, illetve ruhát, darabját 2.000 forintért 5.490 illetve 7.990 forint helyett




Ez az ezüst-bronz, feliratos matrica a felsőn senkit ne tévesszen meg, mert ez bizony holografikus csillogást rejt magában, nem győzöm majd nyáron hordani a kicsikét! :D
Mellette egy, a képen sötétlila, de a valóságban inkább Marsala-ra hajazó színű télikabát, amelynek hangtompító van beépítve a kapucnijába. Frankón lenyomja a körülöttem lévő zajszintet, a különbség pedig annyira durva, mintha belépnék a Hungária körútról egy hangstúdióba, ahol az a furi, szürke szivacsréteg zár ki minden külső zajt.
Az unikornisos top 4.490 forint helyett jött velem haza 2.000 forintért, a kabát pedig 20.990 forintról van leárazva, kerek 7.000 forintra. Ja, és dögmeleg.



Auchan

Most már tutira unjátok a melegítőnaci mániámat, de egy negyedik példányt is be kellett szereznem a múltkori shoppingolás óta, mivel ezek a darabok már csak 999 forintba kerülnek. Kényelmes, puha, jól melegíti a virgácsaimat a kinti zimankóban és olcsó is.




Miket shoppingoltatok a leárazásokon?
Szoktatok magyar tervezőktől ruhát/ékszert hordani? Ha igen, miért? Ha nem, miért nem?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Szuper dolgokat vettél, nagyon megérte mind az árát :) A rúzsról várom a tesztet, de már most látszik, hogy csodás színe van! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, igyekszem mielőbb hozni! :)

      Törlés
  2. De fura a külseje a MAC rúzsnak, mindegyik Mineralize terméknek olyan furi a megújult csomagolása, olyan alienes, vagy nem tudom. :D Kíváncsi leszek a tesztre majd, picit ijesztőnek tűnik így a színe :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes, én pont amiatt izgultam, hogy ne legyen töltény alakja a rúzsomnak és hatalmas megkönnyebbülés volt látni, hogy újfajta csomagolást kapott! :D

      Törlés
  3. Annyira sajnálom, hogy Szegeden nincs Pimkie, mindig olyan jó cuccokat veszel ott. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan??? Ez meg hogy lehet, hogy oda nem telepítettek ilyen üzletet? :(

      Törlés
  4. Én 2 éve kaptam Nőnapra egy Kneippos illóolaj csomagot, azóta használom. :) A narancssárga borzalmas, a lila, bogyós az nagyon fini, az a kedvencem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hiába, ami bogyigyümis, az csak fini lehet :P

      Törlés
  5. ...ó voltál a macska kiállításon?! Legközelebb, ha van kedved szólj nekem, és elmegyek veled macsekokat simogatni. Nekem nincs, sajna kicsi hozzá a lakás, de imádom őket! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oksa Lollim! :)
      Simizni sajna nem lehetett őket, bár ahogy ismerem magam, ha megsimizem, vissza sem adom, hanem örökbefogadom :P

      Törlés
  6. Gyönyörű ez a MAC rúzs, képeken nézve pedig tökéletes árnyalat a hétköznapokra :) A külseje tényleg kicsit furi, de végülis a beltartalom számít, nem igaz? :P Én egyébként most arra várok, hogy megjavuljon a kocsink és kifoszthassam az Alle-ban lévő MAC üzletet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kifosztani? Várjál, szólj előtte légyszi és végignézem :PPP

      Törlés
  7. A kabát nagyon tetszik! Le kellene már cserélnem a télikabátomat, de eddig sehol nem találtam megfelelőt.
    Melyik Pimkie-ben vetted? Több méretben volt belőle?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A budapesti Árkádban lévő üzletben szerváltam, nem volt már belőle olyan rettentő sok, de több méretben lógtak még ott, az állványon.

      Törlés
  8. úúú, ursha gyűrű :-) nekem karkötőm van tőle, imádom :-)
    valamint cselő maritól is karkötőm, ki gondolná (karkötőmánia, ez van), de most bigyó művek medálokért megyek majd a laborba

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész

Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.