Napi cukiság: macskaterror, macskahempergés és napozás

Végre itt a hétvége, jeee! Ma este egy könnyedebb témát hoztam Nektek, mégpedig a drága, szőrös lakótársainkról: íme a négy macskusz és az egy kutty, aki szinte már betölti az ötödik macska szerepét :)


Szembenalvás:





Sandy&the sunshine:



Sandy&Mirci&the sunshine:





Nem, nem ültettem fel Alexet az asztalomra, magától ült fel és ellenőrizte, mit csinálok épp. Leginkább fotóztam őt, ha már ilyen erőszakosan felcsücsült az asztal közepére :) Én már csak terrorciccnek hívom:







Mokka utánaolvasott, hogy barna borítékon a legpihentetőbb az alvás:




Kiara viszont D-vitaminra vágyott:




Nyilván nem maradhatott társaság nélkül:



Igen, én szemétláda felébresztettem fotózás közben (figyeljétek, hogy a karmával bemutat nekem!):




Mircit is:




Az új, csíkos pokróc kalandjai folytatódnak:






Szegények épphogy csak elférnek:






Remélem, tetszettek Nektek a rosszcsontok :D Jó pihenést Nektek a hétvégére!

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. De édesek még mindig! Komolyan tiszta irigy vagyok erre az állatseregletre, a cicákra különösen. Talán majd egy másik életben nekem is lesz :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De ha valaki az allergiamegsemmisítő csodaszert, akkor jöttök és pont! :D

      Törlés
  2. Jajj Istenem annyira aranyosaaaak! *-*

    VálaszTörlés
  3. Sandybe még mindig szerelmes vagyok! Meg Mokkába...meg mindegyikbe :D amugy mekkora durva hogy nálunk is négy macska van...abból kettő olyan mint a Tiéd:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennyi, többet nem is tudok hozzáfűzni :D

      Törlés
  4. Olyan cukik! :)
    Az a kép tetszik a legjobban, amelyiken szépen sorban fekszenek egymás mellett a ciccek!
    No és az a kutya! Olyan gyönyörűséges! Gyerekkoromban volt egy spániel-retriever keverék kutyusunk, rá hasonlít :)

    VálaszTörlés
  5. De cukik! :) Olyan édesek amikor együtt alszanak. Sajnos Puszedli nem visel el másik macskát, kivéve a vöröseket. Sosem gondoltam volna, hogy a macskának is lehet zsánere, de Puszedlinek csak a vörös cicák tetszenek. Kicsi korában is egy vörös cica után kajtatott, de az mindig elzavarta, viszont most van egy cicabarátja, aki minden nap meglátogatja. Együtt ülnek a kerítés két oldalán. :D
    Van valami tipped hogyan lehetne esetleg más cicával barátkoztatni? Úgy szeretnék még egyet, de amikor a mamám cicáját áthoztam, hogy szocializálódjanak kicsit... hát csúnya vége lett. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy macskának zsánere...kész vagyok! :DDD
      Amikor nálunk gyarapodott a macskasereg, az új jövevény bent lakott a házban és reggelizni+vacsorázni jártak be a többiek hozzá, aztán aludni is beengedtük a többieket és így szépen, lassan összeszoktattuk őket.

      Törlés
  6. Jaj annyira aranyosak. :D És milyen szép képek . *.* Tiszta irigy vagyok. :D Az enyémek nem sikerültek ilyen jól, de azért Éjfélke is aranyos, és ahogy látom a nézettségét.... hát lassan kis sztár lesz már a blogon. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éjfél? Csak nem a Macskanő ihlette a nevét? :)

      Törlés
    2. Nem. :D Anyum szólt utána, hogy a Macskanőben hívták úgy a cicát. :D Na mondom ezt a véletlent. D: Nem akartam semmi után elnevezni és belenyúltam. :D Főleg a színéből jött , miközben sütöttem eszembe jutott az Éjfél név. :D

      Törlés
    3. Sütés közben? De cuki történet! :D

      Törlés
  7. Nagyon édesek, és annyira tipikusan macskásan viselkednek, meg kell zabálni őket. :)

    VálaszTörlés
  8. Milyen rossz, sanyarú sorsuk van....látszik, hogy ezért nem férnek el hárman a pléden! :D (Kiara karom bemutatására reflektálva...:P)
    Nálunk, ha nagy hideg van, összevackolnak a kutyával, tök vicces amúgy, mert hogyha látjuk akkor ölik egymást, de a nagy hidegben bekuckóznak. Múltkor ajtót nyitottunk és így kipattant a kutya öléből a macska, szerintem minket is meglepetés ért, nem csak őt, hogy lebukott. :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon aranyosak, a kutyust is elfogadnám!

    VálaszTörlés
  10. Terrorcicc megbabonázott, odavagyok meg vissza!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, átadtam neki és elégedetten mosolygott! :D

      Törlés
  11. Nagyon cuki. :D Főleg amikor összebújva szundiznak. :)

    VálaszTörlés
  12. Hát imádom mindegyiküket :-D Azért Sandy napsütéses képe az egyik legjobb, amellett pedig már csak a csokornyakkendő hiányzik Alex úri tekintete mellé :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csokornyakkendő, persze, még mit nem??? :P

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt