Nail(land) of the day: simple silver

Hideg van, tél van, a hangulatom is jelenleg ekörül mozog, így most pár napig hanyagolom a neon, illetve élénk színeket, így tőlem szokatlan módon egy klasszikus pároshoz, akarom mondani trióhoz nyúltam ma reggel: ezüst homoklakk, ezüst csillámos fedő- és sima, fekete körömlakk. Ez lett belőle:







A Lovely ezüst homoklakkjából 2 réteget kentem fel, a homoklakkok terén azonban úgy tűnik, el voltam kényeztetve, mert ez bizony eléggé lassan akart megszáradni...hmmm...
A gyűrűsujjam kapott egy, azaz egy réteg fekete lakkot, mégpedig a China Glaze Liquid Leather személyében. Értem én, hogy Golden Rose-ból meg Flormarból is van igen jó minőségű fekete, de ha egyik sincs készleten, bizony nyúljatok rá a Liquid Leather-re, mert nagggyon megéri!
Az egy réteg fekete lakkot megküldtem a Moyra huszonnyolcaskájával, és még mindig nem tudom megmagyarázni, miért imádom veszettül ennyire ezt a fedőlakkot - talán a glitterek sűrűsége, vagy formája, nem tudok rájönni, de nem is nagyon kell, mert megszereztem és gyakran nyúlok érte és imádom és szuperül feldobja az alatta figyelő lakkokat :)








A végeredmény egy viszonylag gyorsan elkészíthető, klasszikus színekkel dolgozó, kicsit jégkirálynős manikűr. Nektek hogy tetszik?



Felhasznált lakkok:

Lovely Snow Dust - Nr. 3.
China Glaze - Liquid Leather
Moyra - 28




Szeretitek az ezüst-fekete kombinációt? Sikerült anno beszerezni a Lovely Snow Dust lakkjait?

Pusza: Reni


Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt