Nail(land) of the day: ILNP - Homecoming

Az ILNP lakkok hírére el kezdtem nézegetni, vajon eszik-e vagy isszák őket, majd amikor a Nailland webshopjában megjelentek, el kezdtem színminták után kutatni a neten - természetesen az árnyalat elnevezései alapján választottam kedvenceket, így történt a Homecoming esetében is, ami így, üvegben lefotózva egy sima, szemcsés kéknek néz ki. Na de várjatok csak, amíg ki nem viszem a napfényre:









A kupak gumiborítású, ezt különösen díjazom, mivel nálam az elégedettségi mutató ilyenkor megugrik és máris szebben nézek az érintett körömlakkra :)

A 12 ml hazatérést tartalmazó üvegcse egy klasszikus vonalú ecset tartalmaz, hasonló a China Glaze-hez, viszont ott 4x is le kell itatni a felesleges lakkot, máskülönben egyszer csak ráömlik a körömre és szedegethetjük fel az ecsettel és oda a finom vonalvezetés.
Nos, ez az ILNP esetében nincs így, mi több, bátorítalak arra Benneteket, hogy hagyjátok csak rajta az ecseten azt a nagy adag festéket, mert nem olyan híg ez a festék, mint például a fent említett CG márkáé, másrészt pedig ha leitatjátok, akkor 4 réteg után könnyezni fogtok a lakkosüveg és az ára felett.

A képeken 2 vastagabb réteget láthattok fedőlakk nélkül, de majd az árnyékban készült képeken fogjátok látni, hogy még így is olyan, mintha direkt extravékony rétegeket kentem volna fel, szóval elfért volna az a 3. réteg is, mert szépen, gyorsan szárad.

Na de elég a feketelevesből, jöjjenek azok a beígért napsugarak:









Istenkém, azok a szivárvány minden színében pompázó, apró szikrák...:






Napsütéstől és mesterséges megvilágítástól megfosztva ne csodálkozzatok, egy kékesszürke lakká változik, így javaslom, hogy olyan napokon kenjétek fel, amikor jelentős a napsütéses órák száma, illetve fényáradatban (iskola, munkahely, bevásárlóközpont, szépségszalon) tudjátok tölteni az időt. Mert ebben a lakkban gyönyörködni kell, ha kihozzák belőle azt, amiért beleszerettünk a netes színminták alapján!




Tartósságát tekintve nálam a 2 réteg lakk, minimális házimunka és pár óra gépelés után, fél nap alatt körömvégi kopást eredményezett, de ha használtok fedőlakkot, ez jelentősen megnöveli az élettartamát.

Összegezve aki a neten lila színmintát talál erről a lakkról, jelentem ez egy kék lakk, szürkés és indigókék beütéssel. Nem lila, mint ahogy a promóképe alapján kezdenénk azt hinni :)



Meséljetek, ILNP rajongók, rendelkeztek már ezzel a színnel?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Tetszik a körmeiden! :)
    Én ma nézegettem, de végül a polcon hagytam, mostanában nem használok sötét színeket, plusz - bár ez semmit sem jelent :D - van sok hasonló színem.
    Nekem 6 darab ILNP körömlakkom van, szeretem őket, kedvencem még mindig az Iconic és a Champagne Blush.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amíg múlt tavasszal kijelentettem, hogy főleg a neon színekért élek, most úgy változott meg ez az imádat a sötét lakkok irányába, szóval kiszámíthatatlan :P

      Törlés
  2. Wow! Nagyon nagyon tetszik! Habár a Peace egy kicsit jobban, szóval ezt majd a sokadik körben elhozom :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek az ILNP lakkok. :) Leginkább a kékjei fogtak mag. :)
    Ez a lakk is nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy bejön Neked :)

      Törlés
  4. Egyből gondoltam, hogy tetszeni fog neked, mert lila :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ez az, én is ezt hittem, aztán hirtelen kék lett belőle :P

      Törlés
  5. Nem lila? :D Nekem ez most sötét, bár tényleg szép, világos színekre vágyom! És tavaszi időre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bezony, nem lila :P
      Ó, a tavaszi időt ne is mondd, úgy áhítozom a tavaszra - tipikus tavaszi gyerek szindróma :D

      Törlés
  6. Ma sikerült őt is beszereznem, alig várom, hogy felkenjem! Rajtad is annyira jól néz ki! Élőben csak kék, semmi lila, de ez nem is baj, arra ott a Purple Plazma :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úúú, de várom már, hogy lássam, Rajtad hogyan mutat! :D

      Törlés
  7. Ez aztán a wow kategória!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt